Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 285 738 km |
Motor | 1.6 HDi, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá |
STK | 06/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 143 g/km Emisní kalkulačka |
vozidlo se spolehlivým motorem, po pečlivém majiteli.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Atraktivní design, Úsporné turbodiesely, Pohodlná sedadla, Komfort odpružení, Příznivé ceny,
Peugeot 407 nahradil v roce 2004 model 406. Hlavním lákadlem novinky se stal atraktivní design, který dodnes působí lákavě. Trochu překvapivě udělal Peugeot u svého typu střední třídy ústupky v prostornosti interiéru. Ten tak sice působí útulným dojmem, který ještě umocňují kvalitní použité materiály a pohodlná sedadla, na druhou stranu centimetry se tu rozhodně nehýří. Především na zadních sedadlech je trochu méně místa nad hlavou, dlouháni tu mohou mít trochu potíže. Vyloženě nedostatkem místa ovšem posádka celkově trpět nebude. To ovšem nemusí platit pro zavazadla. „Čtyřistasedmička“ má totiž skromnější zavazadelník. Sedan pojme tolik litrů zavazadel, jako hlásá číslovka v jeho názvu – tedy 407. Podstatně populárnější combi hodnotu vylepší, ale nikoli zásadně, jeho 448 litrů patří v dané třídě k podprůměru. Na druhou stranu to bude pro řadu majitelů dostačující hodnota. Tvarově mimořádně atraktivní kupé pak pojme solidních 400 litrů, tedy jen o málo méně než u sedanu. U obou těchto variant je také nutné počítat se zhoršeným přístupem do zavazadlového prostoru.
Pod kapotou 407 se objevila celá řada pohonných jednotek, jednoznačně převládají turbodiesely, které potěší mimořádně nízkou spotřebou paliva. Nejúspornějším základem jsou jednotky 1,6 HDI s výkonem 80 kW, které pro pohon auta plně dostačují, ovšem celkově jsou podstatně méně spolehlivé než větší a silnější motory. Proto je lepší hledat spíše vůz vybavený osvědčeným turbodieselem 2,0 HDI, který se ve 407 zpočátku dodával s výkonem 100 kW, později došlo k nárůstu na 103 kW a v posledním roce na 110 kW. Kupé mělo od roku 2009 dvoulitrové HDI s výkonem 120 kW. Silnější turbodiesel 2,2 HDI dostal výkon 125 kW, při modernizaci v roce 2008 tento klesl na 120 kW. Nejsilnějším, ale už vzácnějším motorem je šestiválcový turbodiesel 2,7 HDI se 150 kW, kupé dostalo na sklonku života ještě silnější třílitrový šestiválec se 177 kW. Benzinové motory jsou méně obvyklé a vyhledávané, paleta začíná u výkonu 85 (od druhého roku výroby 92) kW z atmosférického motoru 1,8 litru. I ten je dostačující, z hlediska dynamiky je však lepší zamířit o trochu výše, alespoň k dvoulitru, který byl postupně nabízen ve výkonových verzích 100 nebo od druhého roku výroby 103 kW. I u motoru 2,2 litru se zvedal výkon hned v druhém modelovém roku, ze 116 kW došlo k nárůstu na 120 kW. I v benzinovém provedení lze mít šestiválec, jeho výkon 155 kW však ve srovnání s turbodieselem neoslní, a tak je jasné, že tato žíznivější pohonná jednotka zaujme jen zájemce o motor s co nejklidnějším chodem.
V Peugeotu 407 najdeme většinou vcelku solidní výbavu, která je svým rozsahem lehce nad průměrem doby vzniku vozu. Je to dáno tím, že vůz se opravdu zaměřuje na komfort, klimatizace, elektrické ovládání oken nebo centrální zamykání tak rozhodně chybět nemohou. Peugeot nabízel i další komfortní prvky, takže na trhu není nouze ani o opravdu dobře vybavené exempláře.
Peugeot 407 patřil v době svého aktivního modelového života ke vzhledově nejatraktivnějším vozům střední třídy a dodnes právě jeho design láká řadu kupců. Ne každému musí být po chuti pro tehdejší Peugeoty typická velká maska chladiče, celkově je ovšem 407 velmi zdařilý kousek. To platí jak pro sedan, tak pro combi SW, samostatnou kapitolou je atraktivní kupé.
Paleta turbodieselových motorů pod kapotou 407 je mimořádně úsporná, takže v kombinaci s jednotkami HDI je model vyhledávanou volbou spořivých řidičů. U motorů roste spotřeba lineárně s jejich objemem, i šestiválec HDI je však příjemně spořivý. V podstatě i běžné benzinové motorizace nejsou příliš žíznivé, stoupající nároky se projevují až u jednotky 2,2 litru, a především třílitrového šestiválce.
Peugeot 407 je především komfortně laděný vůz a jeho jízdní vlastnosti tomu víceméně odpovídají. Držení stopy je spíše průměrné a především s turbodiesely se nedotáčivost dostavuje poměrně brzy. Pochvalu si nezaslouží také řízení, které prakticky úplně postrádá zpětnou vazbu, a tak řidič nemá moc představu o tom, co se s předními koly děje. To předurčuje vůz ke klidnější jízdě.
V roce 2004 získal Peugeot 407 v nárazových testech Euro NCAP plný počet pěti hvězdiček a dodnes patří k velmi bezpečným automobilům. Podepisuje se na tom tuhý skelet, k celkové pevnosti vozu přispívá paradoxně i menší množství místa uvnitř. Dobrá je i bezpečnostní výbava. „Čtyřistasedmička“ navíc řidiče neláká k dynamické a riskantní jízdě.
Ve střední třídě určitě najdeme auta, která jsou o mnoho praktičtější než Peugeot 407. Pokud už přece jenom jistou míru praktičnosti vyžadujete, je lepší volit variantu combi, ani u ní ovšem objem zavazadlového prostoru (448 litrů) nijak neohromí. Sedan a kupé jsou na tom s objemem 407 a 400 litrů ještě hůře, navíc vstupní otvor ještě trochu využitelnost ještě trochu omezuje.
Peugeot 407 je automobil s příkladným jízdním komfortem, rozbité české silnice žehlí s velkou grácií. Posádka také ocení pohodlná a vcelku rozměrná sedadla, příjemné použité materiály i dobrou akustickou pohodu v autě. Celkový dojem ovšem trochu kazí stísněnější interiér.
Peugeot 407 sice nepatří k nejspolehlivějším vozům své třídy, pokud vás ovšem nepotká trochu netypická, ale dražší porucha páček pod volantem, měly by být celkové provozní náklady vcelku příznivé. Dané to je především dobrou dostupností široké palety náhradních dílů z druhovýroby a rozšířenými servisními službami. Pochopitelně, turbodiesely dovedou uspořit hodně peněz vynakládaných na palivo.
Jedním z nejoblíbenějších modelů střední třídy je na českém trhu ojetin Peugeot 407. Jeho oblibě nahrává především současný zvýšený zájem zákazníků o ojetiny s naftovým pohonem. Francouzské vozy totiž vždy byly synomymem pro povedené dieselové motory a Peugeot 407 rozhodně není v tomto ohledu výjimkou.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 HDi, tažné zařízení, Automatická klimatizace, Kůže
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 285 738 km |
Motor | 1.6 HDi, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá |
STK | 06/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 143 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.