800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Peugeot 307, 2007

1.6 16V, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, posilovač řízení, Aut. klimatizace, El. okna

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2007
Tachometr135 991 km
Motor1.6 16V, 80kW
Převodovka5 stupňů
Barvašedá-metalíza
STK06/2021
KaroserieCombi
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz zakoupen jako nový v ČR, velmi slušný technický stav, automatická klimatizace, nízké provozní náklady.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 340 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Peugeot 307 (2001–2008)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Prostorný a komfortní interiér, Velký zavazadlový prostor, Nízká spotřeba vznětových motorů, Široká nabídka verzí, Bohatě vybavená rodinná verze SW

Úvodem

Peugeot 307 přinesl v roce 2001 do nižší střední třídy nový designový směr francouzské automobilky s výraznou maskou chladiče. Auto si zákazníky získalo právě díky atraktivnímu designu a také velmi bohaté nabídce verzí a velkému vnitřnímu prostoru, za což si vysloužilo titul evropského auta roku 2002. K až nebývalé prostornosti auta přispěla vcelku velká výška karoserie, interiér je tak na danou třídu nezvykle vzdušný. Zákazníci na 307 oceňují také hodnotně vypadající prostorný interiér a velmi komfortní podvozek. Jízdní vlastnosti jsou spíše průměrné. Technickým základem 307 je platforma, kterou už v roce 1991 používal Citroën ZX. U 307 byla jen přepracována a celkově zvětšena. Kromě klasického tří- (ten se u nás neprodával) a pětidveřového hatchbacku se 307 prodávala také ve dvou verzích combi. Obyčejnější byla verze Break, varianta s názvem SW zastávala funkci luxusnější verze s přesahem do kategorie MPV. Tato verze měla totiž prosklenou panoramatickou střechu a vzadu třetí řadu sedadel, takže celkem pojala až sedm cestujících. Na našem trhu však patří k vzácnějším provedením. Totéž platí pro kupé-kabriolet s pevnou skládací střechou. Právě tato verze spolu s kombíkem vydržela ve výrobě nejdéle, nástupce v podobě modelu 308 totiž klasické hatchbacky nahradil už v roce 2007.

Paleta pohonných jednotek čítá vesměs osvědčené kousky. Základem byla benzinová čtrnáctistovka ve verzích s výkonem 55 nebo 65 kW. Především slabší provedení je na mohutnější Peugeot nedostatečné a v důsledku i neúsporné. Ideálem z benzinových motorů se jeví být spolehlivá šestnáctistovka s výkonem 80 kW, která dovede být i solidně úsporná. Dvoulitr se 100 kW už má spotřebu vyšší a jeho dynamika zas tak oslnivá není. Pro kupé-kabrio byla specialitou verze tohoto motoru vyladěná na 132 kW (bez přeplňování), v praxi je však nehospodárná a kýženou dynamiku moc nepředvádí, výkon je totiž dostupný jen ve vysokých otáčkách. Peugeot 307 se může pochlubit i velmi lákavou paletou vznětových motorů HDI. Základem je opět čtrnáctistovka, tentokrát s 50 kW. Není to mnoho, ale spořivým a klidným řidičům stačit může. Výkonnější a stále velmi úspornou volbou jsou dvoulitry se 66, 80 nebo 100 kW, především silnější verze mají dostatečnou výkonovou rezervu a jejich spotřeba je stále velmi nízká. V průběhu života modelu se do 307 dostala také nová šestnáctistovka HDI s výkonem 66 nebo 80 kW. Všechny motory jsou považovány za mechanicky spolehlivé. Servisní náklady rozhodně nejsou tím, čeho by se zájemce o Peugeot 307 měl děsit. Model 307 prošel během let řadou úprav a servisních akcí, takže u poctivě servisovaného auta (nebo u vozů z posledních let výroby) se není moc čeho obávat.

Výbava

Na trhu ojetých vozů je k dispozici velmi široké spektrum ojetých Peugeotů 307. Řada vozů má i velmi dobrou výbavu, ta základní především u benzinové čtrnáctistovky ovšem příliš bohatá nebyla. Dražší provedení však mohou směle konkurovat i modernějším vozům, řada turbodieseů má dobrou výbavu.

Design

Peugeot 307 byl v době svého vzniku vzhledově velmi atraktivní vůz a jeho designový styl vlastně ctí i mnohé současné modely značky, včetně nástupce. Auto stále vypadá docela moderně, ovšem je otázkou, na jak dlouho mu to vydrží. Proporce vozu s vyšší stavbou totiž dnes neodpovídají celkově dynamičtějšímu ladění klasických hatchbacků.

Spotřeba

S motory HDI nelze z hlediska spotřeby u Peugeotu 307 šlápnout vedle. Prakticky všechny verze se vyznačují velmi nízkou spotřebou a jsou i překvapivě kultivované. Dobrou spotřebu dovede vykázat i atmosférická zážehová šestnáctistovka, která je ideální volbou mezi benzinovými motory. Naopak zážehovému dvoulitru je lepší se vyhnout, obavy z vyšší spotřeby jsou u něj oprávněné.

Jízdní vlastnosti

Podvozek Peugeotu 307 byl v době vzniku modelu konstrukčně zhruba 10 let starý a ani výrazné omlazení platformy z hlediska jízdních vlastností nepřineslo dramatické zlepšení jízdních vlastností. Na precizní chování na limitu se ovšem Peugeot ani nesoustředil, u 307 byl hlavní komfort. To znamená, že se vůz k samotné hranici svých možností tak často v praxi nepřibližuje a podvozek je dostačující.

Bezpečnost

V nárazových testech Euro NCAP si připsal Peugeot 307 zisk čtyř hvězdiček z pěti možných. Někteří doboví soupeři dovedli dosáhnout i na maximum, ale z dnešního hlediska budou rozdíly mezi auty menší, než uvádí hodnocení. Důležitá je robustní konstrukce vozu.

Praktičnost

Praktičnost je jednou z velmi silných disciplín Peugeotu 307. Prostor a pohodlí pro posádku byly totiž při návrhu auta jasnými prioritami. Vůz tak dostal na danou třídu nezvykle vysokou stavbu, která dodává interiéru na vzdušnosti. Posádka může sedět trochu vzpřímeněji než v jiných vozech této třídy, což celkově znamená, že má ve všech směrech dostatek místa. Zavazadlový prostor auta nabízí také velmi nadprůměrný objem 420 litrů a verze combi pobere až ohromujících 676 litrů zavazadel.

Komfort

Podvozek Peugeotu 307 je naladěn opravdu hodně komfortně, a jak již bylo napsáno, nedostatkem místa tu rozhodně posádka také trpět nebude, ba naopak. Interiér působí i po letech hodnotně a velmi pohodlné jsou sedačky, které však postrádají výraznější boční vedení. Dobré je i odhlučnění vozu.

Provozní náklady

Většina „Třistasedmiček“ je vybavena dieselovými motory, které jsou příjemně úsporné a patří i k trvanlivým agregátům. Model 307 občas trápily potíže s elektrickou výbavou, ty často odstranily různé svolávací akce. Proto je z hlediska spolehlivosti vhodné vybírat mezi vozy s doloženou servisní historií anebo vozy z pozdějších let výroby.

Názor odborníka

Peugeot 307 je dnes jedním z nejprodávanějších modelů nižší střední třídy. Velmi oblíbená je zejména rodinná verze SW s atraktivní prosklenou střechou a bohatou výbavou. Oblibě modelu 307 nahrává především současný zvýšený zájem zákazníků o úsporné naftové ojetiny. Dvě třetiny aut nabízených na trhu mají totiž pod kapotou oblíbené diesely HDI. Nabídka je široká a ceny jsou ve srovnání s konkurenčními modely příznivé. Prudký pokles cen však měl svůj důvod – záhy po uvedení na trh se rozšířily zvěsti o mnoha technických problémech, se kterými se servisy musely v záruční době potýkat. Vůz prošel mnoha svolávacími akcemi, ale s některými vrtochy bojují jeho majitelé dodnes. Proto jsou nadprůměrně ceněny vozy s doloženou a důvěryhodnou servisní historií. Při prohlídce je potřeba věnovat dostatek času a pozornosti veškeré elektronické výbavě vozu. Mnoho ojetých exemplářů nabízených k prodeji na českém trhu pochází z dovozu. Kupující by se proto měl mít na pozoru před „stočenými“ kusy od různých dovozců a překupníků. Vybírejte u důvěryhodného prodejce, který garantuje udávaný počet najetých kilometrů.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Peugeot 307 2007

1.6 16V, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, posilovač řízení, Aut. klimatizace, El. okna
Cena: 80 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800