Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 25 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 94 312 km |
Motor | 2.0 HDi, 110kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá |
Stupeň výbavy | Active |
STK | 05/2021 |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Vůz s doloženým původem, se servisní knihou, je v dobrém stavu.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Dobrý vnitřní prostor, Velmi pohodlná sedadla, Jízdní komfort, Dobré jízdní vlastnosti
Netradiční crossover od Peugeotu se zákazníky snaží zaujmout také již vcelku bohatou standardní výbavou. V té tak nechybí klimatizace s klimatizovanou přihrádkou u spolujezdce, centrální zamykání, palubní počítač a další běžné praktické prvky. Vyšší verze výbav pak mohou mít i hodně zajímavé komfortní a bezpečnostní prvky výbavy.
U automobilů prozatím okrajových tříd v poslední době zvolil Peugeot vcelku netradiční stylistická řešení a nejinak je tomu u 3008. Mohutná maska chladiče s výrazným mřížkováním i bachratá a trochu netradičně tvarovaná záď nemusejí z estetického hlediska vyhovovat každému, 3008 je ovšem rozhodně originální vůz a to se pro změnu dnes nosí. Jde o originální počin i v rámci samotné značky.
Peugeot 3008 je vybaven moderními agregáty, které přinášejí více než přijatelnou spotřebu paliva. Benzinové motory (především přeplňovaný THP) mají slušnou dynamiku a spotřeba je přitom stále přiměřená, vznětová provedení dovedou být pak opravdu vyloženě spořivá. A ještě více může ušetřit hybridní provedení Hybrid4.
Jízdní vlastnosti jsou příjemným překvapením Peugeotu 3008. Výrobce si totiž díky novému řízení podvozku mohl dovolit jej naladit na trochu tvrdší notu, takže v zatáčkách je auto stabilní a naklání se jen minimálně. Překvapivě slušnou zpětnou vazbu přináší také řízení. Navzdory mohutnému vzhledu SUV má 3008 poháněnu pouze přední nápravu, pohon všech kol nabízí jen hybridní verze.
Peugeot 3008 je svým vzhledem robustnější automobil, který působí z hlediska ochrany posádky solidním dojmem. A praktické výsledky předpoklady potvrzují, v nárazových testech Euro NCAP získal Peugeot 3008 plný počet hvězdiček. Stalo se tak v roce 2009. V základní výbavě je standardem šestice airbagů.
Na poměry SUV je Peugeot 3008 praktický vůz. Jeho zavazadlový prostor má objem 432 litry, po sklopení zadních sedadel pojme 1241 litrů nákladu. Zajímavostí je nejen dvojité víko zavazadlového prostoru, jehož spodní část se vyklápí do roviny s podlahou (když je ve střední poloze). To může usnadňovat manipulaci s nákladem, nosnost víka je 200 kg. Na druhou stranu, při potřebě rychle něco naložit může být dvojité víko trochu překážkou. Zavazadlový prostor lze podlahou rozčlenit také na dva menší celky.
Ačkoli je podvozek 3008 trochu tužší, jízdní komfort u 3008 nijak netrpí. Filtrování nerovností zvládá vůz velmi dobře a elegantně. Pochvalu zaslouží také provedení interiéru, výborné odhlučnění, a především velmi komfortní sedadla.
Peugeot 3008 používá zcela standardní techniku koncernu PSA, a tak jsou i díky vcelku nízké spotřebě paliva provozní náklady velmi podobné těm u běžných kompaktních hatchbacků. Jen některé drobné speciality mohou celkové náklady zvednout mírně nad jejich úroveň.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 HDi, servisní knížka, Aut. klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 94 312 km |
Motor | 2.0 HDi, 110kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá |
Stupeň výbavy | Active |
STK | 05/2021 |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |