Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 66 243 km |
Motor | 1.4, 54kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 149 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Široká nabídka verzí, Široká paleta motorů, Atraktivní design, Komfortní odpružení , Úsporné turbodiesely,
Peugeot 207 nahradil v roce 2006 stárnoucí model 206, ten se ovšem prodával jako levnější vůz dál. „Dvěstěsedmička“ tak musela prokázat, že je lepším vozem, a šla na to jak lepší nabídkou místa, tak modernějším interiérem nebo vyšší úrovní bezpečí. Oproti předchozímu provedení typ 207 narostl a to se podepsalo na zvýšené hmotnosti auta. Což zase znamená zhoršenou dynamiku slabších motorů a celkově mírně zvýšenou spotřebu. Podobně jako předchozí provedení ovšem ani Peugeot 207 nechce lákat zákazníky čísly a racionálními důvody. Auto se prodává především díky jeho líbivému designu a platí to i pro ojeté modely. Dalším kladem modelu je vcelku široká paleta motorů a také karosářských verzí. Krom klasického tří- a pětidveřového hatchbacku je totiž k dispozici i varianta combi a také model kupé-kabrio s pevnou skládací střechou. Typ 207 poskytne posádce více místa než odpovídající předchozí provedení 206, ovšem i tak tu můžeme najít několik slabších detailů. Vpředu může řidičovo pravé koleno utiskovat mohutnější středový panel, vzadu pak mají u hatchbacku cestující méně místa nad hlavou. U combi tento problém mizí, ovšem jeho zavazadlový prostor s objemem 335 litrů je na danou kategorii podprůměrný. Provedení 207 CC má zadní sedadla opravdu stísněná a objem zavazadlového prostoru záleží na pozici střechy. S nataženou je k dispozici velmi dobrých 370 litrů, se střechou dole je to jen 187 litrů. Modely CC a SW zůstaly v nabídce i poté, co na trh v roce 2012 přišel nástupce 208.
Co se motorů týče, základem je čtrnáctistovka s výkonem 53 kW, která je na trochu narostlý vůz spíše slabší. Lepší volbou jsou výkonnější šestnáctiventilová provedení motoru s výkonem 65 a také solidních 80 kW. Špičkou byla šestnáctistovka THP s výkonem 110 kW, které ovšem zrovna nevyniká spolehlivostí. Turbodiesely tu zastupuje sice slabší, ale velmi úsporný a spolehlivý turbodiesel 1,4 HDi s výkonem 50 kW. Silnější motory 1,6 HDi se 66 nebo 80 kW už mívají občas různé potíže. Hned v druhém roce výroby se nabídka motorů rozrostla o šestnáctiventilovou čtrnáctistovku se 70 kW a šestnáctistovku VTi s výkonem 88 kW. V roce 2009 došlo k navýšení výkonu šestnáctistovek, motor THP měl nově 115 kW, motory HDi 68 a 82 kW.
Výbava Peugeotu 207 odpovídá víceméně dané třídě a době vzniku vozu, a tak některé prvky v základu působí zcela samozřejmě, ale například klimatizace byla až ve vyšších výbavách, jinak bylo nutné za ni připlácet. U ojetých vozů ovšem není o dobře vybavené exempláře nouze, přesto je dobré výbavu prostudovat.
Líbivý design byl a vlastně doposud je asi hlavním prodejním argumentem 207. A to i přesto, že se najdou kritici, kteří tvrdí, že mohutnější provedení a typická velká maska chladiče nemají takové estetické kvality jako starší 206. Nic to nemění na tom, že 207 se líbí a vzhled automobilu příliš nestárne.
I přes nárůst hmotnosti oproti typu 206 se u „Dvěstěsedmičky“ podařilo udržet celkově dobrou spotřebu paliva motorů napříč modelovou řadou. Jde to na vrub i tomu, že mnoho pohonných jednotek bylo pro Peugeot v dané třídě zcela nových. Přesto je lepší z hlediska úspor se při vyšších nárocích na dynamiku vyhnout základnímu motoru a nejsilnější verze pochopitelně také potřebují více paliva. Ideálem jsou z hlediska spotřeby čtrnáctistovky.
Předchozí malý Peugeot nebyl zrovna šampionem v oblasti jízdních vlastností a v podstatě to platí i pro nástupce. Sice tu došlo ke zlepšení, avšak to není tak výrazné a navíc konkurence také urazila slušný kus cesty kupředu, takže 207 se opět řadí spíše k průměru. Stále platí, že malý Peugeot má řízení bez zpětné vazby a nectností je také nepřesné řazení.
V nárazových testech Euro NCAP si Peugeot 207 v roce 2006 vysloužil skóre plných pět hvězdiček, to později zopakovalo i provedení 207 CC. Podle organizace není kupé-kabrio vhodné pro převoz dětí, protože při nastavení předních sedadel dle jejích regulí se dozadu dětská sedačka nevejde. Celkově můžeme bezpečnost 207 i díky robustnější karoserii hodnotit jako velmi dobrou. Kladem je i solidní bezpečnostní výbava.
I přes větší vnější rozměry se nemůže Peugeot 207 řadit mezi kdovíjak praktické vozy svého segmentu. Důvodů je několik, vpředu může řidiče utiskovat rozměrná středová konzole, vzadu je v hatchbacku málo místa nad hlavou a v kombíku je zase vcelku málo místa pro zavazadla. 335 litrů opravdu není mnoho a ani hatchback s objemem 267 litrů nepatří ve své třídě k rekordmanům.
Útulný interiér s dobrým zpracováním i příjemnými použitými materiály a komfortní podvozek schopný dobře filtrovat nerovnosti silnic patří mezi výrazné klady 207. Škoda, že auto nenabídne posádce o malinko více místa, pak bychom mohli komfort hodnotit na výbornou.
Peugeot 207 můžeme hodnotit jako relativně spolehlivý automobil, oproti předchozímu modelu je tu patrné zlepšení. Navíc náklady na opravy by neměly být příliš vysoké, ceny náhradních dílů i servisních úkonů se drží v rozumných mezích a k dispozici je dostatek součástek z druhovýroby. Dobrá je také spotřeba motorů.
Modelová řada Peugeotu uvedená v novém tisíciletí si příliš dobrou pověst nevysloužila. Různé více či méně otravné problémy hojně rozšířených modelů 307 a 407 už stihly zlidovět, a tak se mnozí zájemci o ojetinu preventivně vyhýbají i malé Dvěstěsedmičce. Ceny proto rychle padaly, přitom obavy byly často přehnané. Oproti předchozí generaci se citelně zlepšila celková technická i pocitová kvalita zpracování, hlavní slabinou se však nově staly motory. Zejména chronické potíže s agregáty VTi a THP vyvinutými ve spolupráci s BMW byly pro vůz prokletím. Řada problémů byla postupně řešena v rámci záruky či servisních akcí, proto se u ojetin cení doložená servisní historie z autorizovaného servisu. Oproti tomu diesely jsou považovány za povedené, a tudíž jsou v bazarech hodně žádané. Menší čtrnáctistovce nelze po stránce spolehlivosti nic vytknout, šestnáctistovka vešla do řečí kvůli četným poruchám turbodmychadel. Časem se sice polepšila, kratší interval výměny oleje by však pro pečlivého majitele dnes už měl být samozřejmostí.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4, nové v ČR, 1. majitel, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 66 243 km |
Motor | 1.4, 54kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 149 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.