Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 312 174 km |
Motor | 2.0 CDTI, 121kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | bílá |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 154 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobré jízdní vlastnosti, Prostorný interiér, Bohatá výbava, Vysoká úroveň komfortu, Výborné odhlučnění
Čtvrtá generace Opelu Astra (J) byla odhalena koncem roku 2009 a představuje další snahu Opelu posunout svůj model střední třídy mezi ty nejlepší v kategorii. Opět platí, že i čtvrtá generace Astry je velmi vyvážený a atraktivní vůz. Jeho design hraje na momentálně oblíbenou dynamičtější notu, Astra je jedním ze vzhledově nejatraktivnějších vozů své třídy. Pomáhá tomu i fakt, že v nižší střední třídě patří k největším vozům, s délkou 4419 mm překonává hatchback drtivou většinu soupeřů. To vozu dává vyvážené proporce. Vůz je opět dostupný v pětidveřovém provedení, třídveřovém GTC a variantě combi. Sedan (zatím) chybí a kupé-kabriolet byl vyřazen z nabídky a v podstatě nahrazen samostatným modelem Cascada s plátěnou skládací střechou.
Astra opět potěší širokou nabídkou motorů. Nenáročným řidičům tentokrát budou stačit i základní motorizace, ať už v benzinovém, nebo vznětovém provedení. Atmosférická 1,4 dává výkon 74 kW, vznětová třináctistovka pak 70 kW. Vhodnější volbou jsou však silnější provedení, v případě turbodieselů 1,7 CDTI, v případě benzinových motorů atmosférická 1,6 nebo přeplňovaná 1,4. Tyto motory poskytnou solidní dynamiku a příznivou spotřebu paliva. Naopak trochu za očekáváním zaostává motor 1,6 Turbo se 125 nebo 132 kW s vyšší spotřebou. Výkonný dvoulitrový turbodiesel nabídne 121 kW a z hlediska poměru dynamiky a spotřeby jde zcela jistě o nejvhodnější motorizaci pro relativně těžkou Astru. Ta se může chlubit nadále velmi komfortním podvozkem a jistými jízdními vlastnostmi, a to i přes to, že stále používá jednoduchou zadní nápravu. Specialitou Opelu je však přední náprava HiPerStrut, která zlepšuje stabilitu přední nápravy a minimalizuje nežádoucí projevy hnacích sil v řízení. Jízdními vlastnostmi tak patří Astra na špičku třídy, navíc je možné do vozu přikoupit v této třídě neobvyklý aktivní podvozek, který vlastnosti ještě vylepší.
Posádka má ve voze dostatek místa, což platí především pro cestující vpředu, vzadu by přece jenom v oblasti kolenou mohlo být prostoru více. Na danou velikost auta je průměrná i kapacita zavazadlového prostoru, která u hatchbacku činí 370 litrů. Combi pojme 500 litrů nákladu.
Astra patří k nadprůměrně vybaveným modelům své třídy a oproti předchozí generaci úroveň výbavy opět o něco pokročila. Už základní provedení tak má vnější prvky jako nárazníky nebo kliky a zrcátka v barvě karoserie, standardem je čtveřice airbagů (konkurence nabízí i více) a klimatizace. Výrazným krokem kupředu je druhý výbavový stupeň, u kterého přibude například tempomat.
Čtvrtá generace Opelu Astra patří ke vzhledově nejatraktivnějším vozům nižší střední třídy a to platí pro všechna karosářská provedení. Dynamické linky jsou zároveň velmi líbivé, podepisují se na tom především celkově velmi vyvážené proporce auta. I hatchback je totiž na svou třídu až neobvykle dlouhý, což umožnilo například dosáhnout výrazného sklonu zadního okna.
Nabídka moderních pohonných jednotek v Astře je opravdu bohatá a většina motorů dovede s palivem zacházet vcelku střídmě. U základních motorizací (například dieselu 1,3 CDTI) nelze ovšem počítat s tím, že by se v praxi spotřeba přiblížila udávaným hodnotám (4,1 litru). Silnější motory se k údajům výrobce přiblíží snáze. To ovšem neplatí pro přeplňovanou šestnáctistovku. Spotřeba paliva opravdu není její předností, navíc motor zůstává za očekáváním i z hlediska dynamického.
V nižší střední třídě se poměrně obvyklou stala víceprvková zadní náprava, ta ovšem modelu Astra H chybí. Ovšem na agilních a jistých jízdních vlastnostech to nic nemění, je až překvapivé, jak dobře dovede Astra držet krok s konkurencí s vyspělejším zavěšením.
Astra H získala už v roce 2004 plné pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech Euro NCAP, což v té době nebylo v dané třídě vozů vůbec obvyklé. Dodnes tak Astra patří k vozům s nadprůměrnou úrovní aktivní i pasivní bezpečnosti.
Astra má vcelku jednoduchou stavbu karoserie, která poskytuje dostatek místa všem cestujícím. Navíc prostorný je i zavazadelník, ve verzi GTC je to 340 litrů, pětidveřový hatchback pojme 375 litrů. Sedan odveze velmi solidních 490 litrů, stejně jako daleko praktičtější kombík.
Prostorný a komfortní interiér je velkou předností Astry, a to i přesto, že vzadu přece jenom mohou mít cestující s nabídkou místa drobné problémy. Velkorysá je nabídka prostoru vpředu. Jistý podvozek je zároveň velmi komfortní a pohodlí ještě vylepší příplatkový aktivní podvozek. Pohodlí zvyšuje i velmi dobrá výbava vozu a celkově atraktivní vzhled kabiny.
Čtvrtá Astra patří mezi novější automobily, u nichž by se provozní náklady měly omezovat na pravidelné servisní prohlídky a palivo. Motory jsou vcelku úsporné, byť konkurence dovede být v obdobných provedeních ještě o něco šetřivější – je to dáno především vyšší hmotností Astry.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 CDTI, Automat, navigace, Tempomat, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 312 174 km |
Motor | 2.0 CDTI, 121kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | bílá |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 154 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.