Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 50 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 145 103 km |
Motor | 1.7 CDTI, 81kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 07/2021 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Servisní knížka |
Prosotrné rodinné kombi s výkonným naftovým motorem, atraktivní vzhled, pěkná výbava.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobré jízdní vlastnosti, Prostorný interiér, Bohatá výbava, Vysoká úroveň komfortu, Výborné odhlučnění
Čtvrtá generace Opelu Astra (J) byla odhalena koncem roku 2009 a představuje další snahu Opelu posunout svůj model střední třídy mezi ty nejlepší v kategorii. Opět platí, že i čtvrtá generace Astry je velmi vyvážený a atraktivní vůz. Jeho design hraje na momentálně oblíbenou dynamičtější notu, Astra je jedním ze vzhledově nejatraktivnějších vozů své třídy. Pomáhá tomu i fakt, že v nižší střední třídě patří k největším vozům, s délkou 4419 mm překonává hatchback drtivou většinu soupeřů. To vozu dává vyvážené proporce. Vůz je opět dostupný v pětidveřovém provedení, třídveřovém GTC a variantě combi. Sedan (zatím) chybí a kupé-kabriolet byl vyřazen z nabídky a v podstatě nahrazen samostatným modelem Cascada s plátěnou skládací střechou.
Astra opět potěší širokou nabídkou motorů. Nenáročným řidičům tentokrát budou stačit i základní motorizace, ať už v benzinovém, nebo vznětovém provedení. Atmosférická 1,4 dává výkon 74 kW, vznětová třináctistovka pak 70 kW. Vhodnější volbou jsou však silnější provedení, v případě turbodieselů 1,7 CDTI, v případě benzinových motorů atmosférická 1,6 nebo přeplňovaná 1,4. Tyto motory poskytnou solidní dynamiku a příznivou spotřebu paliva. Naopak trochu za očekáváním zaostává motor 1,6 Turbo se 125 nebo 132 kW s vyšší spotřebou. Výkonný dvoulitrový turbodiesel nabídne 121 kW a z hlediska poměru dynamiky a spotřeby jde zcela jistě o nejvhodnější motorizaci pro relativně těžkou Astru. Ta se může chlubit nadále velmi komfortním podvozkem a jistými jízdními vlastnostmi, a to i přes to, že stále používá jednoduchou zadní nápravu. Specialitou Opelu je však přední náprava HiPerStrut, která zlepšuje stabilitu přední nápravy a minimalizuje nežádoucí projevy hnacích sil v řízení. Jízdními vlastnostmi tak patří Astra na špičku třídy, navíc je možné do vozu přikoupit v této třídě neobvyklý aktivní podvozek, který vlastnosti ještě vylepší.
Posádka má ve voze dostatek místa, což platí především pro cestující vpředu, vzadu by přece jenom v oblasti kolenou mohlo být prostoru více. Na danou velikost auta je průměrná i kapacita zavazadlového prostoru, která u hatchbacku činí 370 litrů. Combi pojme 500 litrů nákladu.
Astra patří k nadprůměrně vybaveným modelům své třídy a oproti předchozí generaci úroveň výbavy opět o něco pokročila. Už základní provedení tak má vnější prvky jako nárazníky nebo kliky a zrcátka v barvě karoserie, standardem je čtveřice airbagů (konkurence nabízí i více) a klimatizace. Výrazným krokem kupředu je druhý výbavový stupeň, u kterého přibude například tempomat.
Čtvrtá generace Opelu Astra patří ke vzhledově nejatraktivnějším vozům nižší střední třídy a to platí pro všechna karosářská provedení. Dynamické linky jsou zároveň velmi líbivé, podepisují se na tom především celkově velmi vyvážené proporce auta. I hatchback je totiž na svou třídu až neobvykle dlouhý, což umožnilo například dosáhnout výrazného sklonu zadního okna.
Nabídka moderních pohonných jednotek v Astře je opravdu bohatá a většina motorů dovede s palivem zacházet vcelku střídmě. U základních motorizací (například dieselu 1,3 CDTI) nelze ovšem počítat s tím, že by se v praxi spotřeba přiblížila udávaným hodnotám (4,1 litru). Silnější motory se k údajům výrobce přiblíží snáze. To ovšem neplatí pro přeplňovanou šestnáctistovku. Spotřeba paliva opravdu není její předností, navíc motor zůstává za očekáváním i z hlediska dynamického.
V nižší střední třídě se poměrně obvyklou stala víceprvková zadní náprava, ta ovšem modelu Astra H chybí. Ovšem na agilních a jistých jízdních vlastnostech to nic nemění, je až překvapivé, jak dobře dovede Astra držet krok s konkurencí s vyspělejším zavěšením.
Astra H získala už v roce 2004 plné pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech Euro NCAP, což v té době nebylo v dané třídě vozů vůbec obvyklé. Dodnes tak Astra patří k vozům s nadprůměrnou úrovní aktivní i pasivní bezpečnosti.
Astra má vcelku jednoduchou stavbu karoserie, která poskytuje dostatek místa všem cestujícím. Navíc prostorný je i zavazadelník, ve verzi GTC je to 340 litrů, pětidveřový hatchback pojme 375 litrů. Sedan odveze velmi solidních 490 litrů, stejně jako daleko praktičtější kombík.
Prostorný a komfortní interiér je velkou předností Astry, a to i přesto, že vzadu přece jenom mohou mít cestující s nabídkou místa drobné problémy. Velkorysá je nabídka prostoru vpředu. Jistý podvozek je zároveň velmi komfortní a pohodlí ještě vylepší příplatkový aktivní podvozek. Pohodlí zvyšuje i velmi dobrá výbava vozu a celkově atraktivní vzhled kabiny.
Čtvrtá Astra patří mezi novější automobily, u nichž by se provozní náklady měly omezovat na pravidelné servisní prohlídky a palivo. Motory jsou vcelku úsporné, byť konkurence dovede být v obdobných provedeních ještě o něco šetřivější – je to dáno především vyšší hmotností Astry.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.7 CDTI, servisní knížka, klimatizace, Tempomat, El. okna
Rok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 145 103 km |
Motor | 1.7 CDTI, 81kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 07/2021 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Servisní knížka |