800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Nissan Patrol, 2003

3.0 DTi, 4x4, Automat, 7 míst, servisní knížka, Kůže, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr179 152 km
Motor3.0 DTi, 116kW, 4x4
PřevodovkaAutomat / 4 stupňů
Barvačerná
STKPlatná STK
KaroserieOff road
PalivoDiesel
Míst k sezení7 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Velký teréní vůz s výkoným dieslovým motorem, bohatá výbava, zvýšená výška vozidla.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 871 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Nissan Patrol (1997–2013)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Špičkové terénní vlastnosti, Velký vnitřní prostor , Robustní konstrukce a spolehlivost , Schopnost tahat těžké přívěsy

Úvodem

Nissan Patrol patří mezi ty nejdrsnější terénní automobily, které lze zakoupit. Od roku 1997 až do roku 2013 se vyráběla jeho pátá generace, její prodej byl ovšem v Evropě ukončen už několik let před jejím definitivním koncem. Šestá generace, která na trh nastoupila v roce 2010, je bohužel určena pouze pro země Blízkého východu. Ta pátá je tedy poslední možností, jak získat opravdový off-road od Nissanu. Patrol se řadí k soupeřům tradičních japonských terénních vozů, jako je Toyota Land Cruiser nebo Mitsubishi Pajero. Oproti nim je však především v páté generaci výrazně větší a má ještě lepší schopnosti poradit si mimo jakkoli civilizované cesty. Je to dáno jeho klasickou off-roadovou koncepcí. Auto tak dostalo rámový podvozek a na rozdíl od řady soupeřů obě tuhé nápravy, mnozí konkurenti mají tu přední s nezávislým zavěšením. Modernější provedení sice vylepšuje chování na silnici, Patrol ovšem dělá vše pro maximální schopnosti v terénu – tuhá náprava zvyšuje možnosti křížení náprav. Standardně jsou u Patrolu poháněna zadní kola, pohon těch předních se přiřazuje ručně. Samozřejmostí je také redukční převodovka, zámek zadního diferenciálu a také možnost vypnout stabilizátor zadní nápravy. Stabilizátor zlepšuje chování auta na silnici a potlačuje náklony karoserie, ovšem v terénu je opět limitujícím z hlediska křížení náprav. Patrol tedy kompromisy nedělá ani v tomto případě. Mohutná a robustní konstrukce auta se pozitivně projevuje na jeho nebývale vysoké trvanlivosti. Ostatně, řada Patrolů jezdí jako upravené expediční speciály, jejichž schopnosti jízdy v terénu jsou ještě vylepšovány dodatečnými úpravami.
 
Mohutný off-road se zaoblenými tvary karoserie se dodával v kratším tří- a delším pětidveřovém provedení. Menší verze je v terénu trochu obratnější, i tak je ovšem nutné počítat s ohromnými rozměry auta. Šířka dosahuje dvou metrů a pětidveřová verze měří na délku více než pět metrů. Patrol je opravdu autem, které budí respekt. Jeho chování na silnici je dáno off-roadovým zaměřením. Tuhé nápravy tak dávají posádce výrazně vědět o přejezdu příčných nerovností, na druhou stranu běžné výmoly a rozbité sekce auto přejede bez jakéhokoli povšimnutí. V zatáčkách se právě díky zadnímu stabilizátoru karoserie příliš nenaklání a chování auta je docela dobře čitelné, s velkou hmotou je ovšem nutné počítat. Interiér Patrolu působí na dnešní dobu možná už trochu zastaralým dojmem (lépe jsou na tom vozy po modernizaci v roce 2005), rozhodně je však velmi prostorný a praktický. Je tu řada odkládacích míst a pětidveřová varianta může mít v zavazadlovém prostoru ještě dvojici dalších sedadel, takže celkem pojme až sedm cestujících. Sedadla se odsud dají v případě potřeby zcela vyjmout. 
 
Co se dynamiky týče, obří terénní vůz není rozhodně žádným atletem. O pohon auta s hmotností přes 2,3 tuny se totiž stará třílitrový turbodiesel se skromnějším výkonem 116 a později 118 kW. Patrol tak zrychluje rozvážně, maximální rychlostí leží na dohled od dálničního limitu a spotřeba je přitom vcelku vysoká. Motor ovšem vyniká trvanlivostí a celkovou tažnou silou. I když za vůz připojíte přívěs s hmotností celkem až 3,5 tuny, motor si s tím bude dělat pramálo starostí a spolehlivě potáhne celou soupravu dál. A to jak v provedení s manuální pětistupňovou převodovkou, tak s trochu archaičtějším čtyřstupňovým automatem.  

Výbava

Výbava Patrolu se týká především jeho schopností v terénu, ale auto nezapomíná ani na komfortní prvky. Ovšem například zdaleka ne všechny dostupné vozy musejí být vybaveny klimatizací i některými dalšími vymoženostmi, proto je dobré výbavu před koupí vozu prozkoumat. 

Design

Nissan Patrol patří k nejmohutnějším terénním vozům na trhu. A o páté generaci to platí dvojnásob. Nisan přitom tento obří off-road zabalil do vcelku elegantních zaoblených tvarů, které však stále dávají jasně najevo, že tento vůz si hravě poradí s jakýmkoli terénem. Trochu zastaraleji bude působit provedení interiéru. 

Spotřeba

Patrol se v našich podmínkách prodával s jediným motorem – neúnavným a spolehlivým třílitrovým čtyřválcovým turbodieselem s výkonem 116 a později 118 kW. Vzhledem k hmotnosti auta a jeho jízdním odporům nelze očekávat rekordní spotřebu paliva, ta se však dokáže držet v přijatelných mezích. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti na silnici rozhodně nepatří k parádním disciplínám Patrolu, ovšem na druhou stranu se nemá vůz zač stydět. Chování je čitelné, náklony v zatáčkách překvapivě malé. Patrol ovšem exceluje v terénu, kde je díky tuhým nápravám, redukci, uzávěrce zadního diferenciálu a vypínatelnému stabilizátoru na zadní nápravě doslova k nezastavení. 

Bezpečnost

Velký terénní Nissan nárazovými testy Euro NCAP nikdy neprošel. Dá se ovšem očekávat, že by jeho hvězdičkový zisk nemusel být extrémně vysoký, na druhou stranu těžký a mohutný vůz v praxi ochrání posádku při střetu velmi dobře. Podepisuje se na tom i tuhá rámová konstrukce vozu. Bezpečnostní výbava bývá spíše základní. 

Praktičnost

Nissan Patrol se může chlubit velmi prostorným interiérem s překvapivě dobrou variabilitou. Pětidveřová verze může mít až sedm míst, přičemž zadní sedadla lze buď složit ke stěně, nebo je zcela vyjmout. Podle toho se pak liší využitelný objem zavazadlového prostoru. V klasickém pětimístném uspořádání se po hranu oken vejde 668 litrů zavazadel, po sklopení sedadel pojme až 2287 litrů nákladu. 

Komfort

I přes své výrazně terénní zaměření nezapomíná Patrol na jízdní komfort. Ten je sice kvůli tuhým nápravám specifický, přejezd příčných nerovností se projevuje výrazně, ovšem různé díry a výmoly dovede auto velmi dobře vyžehlit. Překvapivě dobrá je i hlučnost, byť cestování vysokými rychlostmi už není příliš komfortní. 

Provozní náklady

Ačkoli je Nissan Patrol velmi trvanlivý a do jisté míry nezničitelný vůz, je potřeba u něj počítat s vysokými provozními náklady. Ty způsobuje jak vysoká spotřeba paliva, tak přece jenom náročnější servis s vyššími cenami náhradních dílů. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Nissan Patrol 2003

3.0 DTi, 4x4, Automat, 7 míst, servisní knížka, Kůže, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček
Cena: 205 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800