Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu
a peníze ihned a v hotovosti.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací
Rok uvedení do provozu | 2019 |
---|---|
Tachometr | 38 513 km |
Pohon | 40 kWh, 110kW |
Zdraví baterie (SoH) | 90 % |
Převodovka | Automat |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Elektro |
Dojezd nového vozu | 270 km (WLTP) |
Nabíjení | až 6.6 kW AC |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Příznivé ceny, Kompaktní karoserie, Výborné odhlučnění, Výtečný komfort, Dobrý vnitřní prostor, Elegantní vzhled, Provoz bez lokálních emisí
Druhá generace Nissanu Leaf, kompaktního japonského elektromobilu, se na první pohled od té první liší zcela zásadně. Vzhled hatchbacku už totiž není ani zdaleka futuristický, posunul se spíš ke konzervativní eleganci, což může být pro širokou skupinu zájemců dobrá zpráva. Ovšem i když Leaf druhé generace, který přišel na trh v roce 2017, vypadá úplně jinak, než vozy generace první, technicky je s ní velmi spřízněný. Platforma totiž zůstává zachována, jen samozřejmě došlo k důkladnému vylepšení jednotlivých komponent.
Ani druhá generace Leafu se ale nežene za extrémním dojezdem, na druhou stranu právě u jednotlivých částí elektrického pohonu došlo k významnému posunu. U baterie došlo k nárůstu kapacity na solidních 40 kWh u základního provedení, navíc existuje i varianta s větší 62kWh baterií. Dojezd podle normy WLTP je u provedení s menší baterií asi 270 kilometrů na jedno nabití, větší varianta slibuje až 385 kilometrů dojezdu. Ve městě jsou pak tyto hodnoty ještě lepší a provedení s větší baterií po městě mezi nabitími najezdí i přes 500 kilometrů. Maximem výkonu pro nabíjení je tu opět 50 kW, konkurenční elektromobily sice umí víc, ale na druhou stranu právě 50kW rychlonabíječek je v nabíjecí sítí nejvíc. Větší kapacita baterie ovšem znamená celkově prodloužené časy nabíjení, z 20 na 80 % kapacity se na rychlonabíječe Leaf s menší baterií nabije za hodinu, verze s větší baterií za hodinu a půl. Nabíjení z wallboxu může podle provedení trvat až 13 hodin, tady je vhodné připomenout, že úplně základní provedení Leafu druhé generace umí z wallboxu nabíjet výkonem maximálně 3,6 kW, vyšší výbavy ovšem už výkonem 6,6 kW.
K posunu došlo i u samotného elektromotoru. Varianta se slabší baterií dostala elektromotor o výkonu 110 kW, což je oproti první generaci nárůst o 30 kW. Ve městě paradoxně řidič rozdíl ani tolik nepozná, tam byl i první Leaf velmi svižný, výrazněji ale nárůst výkonu pomáhá zejména na dálnici. Provedení s baterií o vyšší kapacitě pak dostalo elektromotor s výkonem 160 kW, což už je na kompaktní elektromobil až překvapivá porce. Však také tohle provedení zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy (základní provedení je o sekundu pomalejší, i to je pořád skvělý výkon). To je hodnota z říše některých ostrých hatchbacků.
V jádru ale zůstává Leaf druhé generace opět tím pohodovým elektromobilem, který posádku hýčká nejen velmi dobrým jízdním komfortem, ale především opravdu ukázkovým odhlučněním. Tentokrát navíc celé auto i uvnitř působí konvečnějším dojmem a výbava odpovídá ostatním soudobým hatchbackům nejen značky Nissan. Vzhledem k zachování platformy zůstává i Leaf druhé generace nadprůměrně prostorným kompaktním modelem.
Druhá generace Nissanu Leaf se může pochlubit celkově výrazně lepší výbavou, než ta první. Vůz navíc existuje v různých výbavových stupních. Ty nejvyšší mají i velmi moderní asistenční systémy a samozřejmě řadu nadstandardních komfortních prvků, například včetně spičkového audiosystému nebo multimediální systém se službami konektivity.
Mezi první a druhou generací Nissanu Leaf je po stránce vzhledu značný rozdíl. V druhém provedení je futuristický design ten tam, vzhled auta je mnohem konvenčnější a nedává najevo jeho elektromobilní povahu. Zároveň design ladí se zbytkem soudobé modelové řady japonské značky a obecně umí oslovit mnohem širší publikum. To v zásadě platí i pro vzhled interiéru, kde ale platí Leaf druhé generace za ty spíše trochu strohé vozy.
V kombinovaném režimu v cyklu WLTP udává Nissan u Leafu druhé generace spotřebu v rozmezí 16,6 až 18,5 kWh na 100 kilometrů. To jsou hodnoty, které jsou daleko blíže praxi než u generace první. V kombinaci s větší kapacitou akumulátorů (40 nebo 62 kWh) to pak znamená i značně komfortnější praktický dojezd Leafu. Nabíjení je nadále možné maximem 50 kW.
I ve své druhé generaci zůstává Leaf především komfortním elektromobilem, který nemá ambice poskytovat jakkoli sportovní svezení. Na druhou stranu navýšený výkon elektromotorů (110 nebo dokonce 160 kW) znamená, že je auto skutečně svižné a jízdní vlastnosti dodávají řidiči určitou jistotu. Leaf se nadále velmi snadno ovládá.
V testech organizace Euro NCAP získal Leaf druhé generace v roce 2018 suverénně pět hvězdiček. Vzhledem k podstatně modernější výbavě nechybí tomuto modelu i některé pokročilejší asistenční systémy, jako třeba dnes prakticky povinné nouzové brzdění.
Díky elektrickému pohonu, který je z hlediska prostorové náročnosti úspornější, než tradiční spalovací motory, je Leaf nadprůměrně prostorný kompaktní hatchback. Cestující mají dost místa pro kolena i nad hlavou, zavazadlový prostor pojme v základním uspořádání (bez víka) 435 litrů nákladu, sklopením zadních sedadel lze získat až 1 176 litrů místa pro zavazadla.
Nízká hlučnost daná elektrickým pohonem, ale také vytříbenou aerodynamikou, je jednoznačnou předností Leafu druhé generace. Celkově tyto vlastnosti přispívají k velmi dobrému komfortu cestování, který umocňuje právě spíš komfortní naladění podvozku vozu.
Kompaktní elektromobil Nissan Leaf patří z hlediska provozních nákladů k těm velmi příjemným vozům. Leaf druhé generace je totiž dlouhodobě spolehlivé auto s celkově nízkými provozními náklady, které z velké části závisí na tom, jakým způsobem bude majitel svůj Leaf dobíjet.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800Zdraví baterie (SoH) 90 %, Automat, servisní knížka, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory, Park. kamera
Rok uvedení do provozu | 2019 |
---|---|
Tachometr | 38 513 km |
Pohon | 40 kWh, 110kW |
Zdraví baterie (SoH) | 90 % |
Převodovka | Automat |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Elektro |
Dojezd nového vozu | 270 km (WLTP) |
Nabíjení | až 6.6 kW AC |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.