NÁVOD K ŘEŠENÍ REKLAMACE

Reklamace

 
  • Připravte si fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu.
  • Kontaktujte oddělení reklamací na telefonním čísle 284 022 002 nebo vyplňte formulář, či se případně osobně dostavte na pobočku.
  • Pro dohodnutí konkrétního termínu řešení reklamace doporučujeme kontaktovat naše pracovníky předem telefonicky nebo e-mailem.
  • Vždy se vám bude plně věnovat pracovník pověřený řešením reklamace.
  • K vyřízení reklamace je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce a sepsat reklamační protokol.
  • V případě, že budete požádáni o osobní jednání, vezměte s sebou prodejní složku, kterou jste obdrželi při koupi vozidla, a to zejména: fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol.
  • Reklamace jsou řešeny v souladu se zákony České republiky a Reklamačním řádem společnosti AAA AUTO.
  • Pokud nebudete spokojeni s řešením reklamace nebo s postupem pracovníků společnosti, zašlete nám prosím svoje připomínky. Pomáháte nám tím zkvalitňovat naše služby.

Co s sebou vzít na reklamaci do AAA AUTO

 
  • Prodejní fakturu
  • Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla
  • Smlouvu s Carlife - pokud ji uplatňujete
  • Případnou zprávu servisu, kde je specifikována vada na vozidle
  • Fyzicky přistavit vozidlo

V případě administrativních vad v TP dále

 
  • Technický průkaz
  • Protokol o evidenční kontrole


Reklamovat vozidlo může pouze ta osoba, která automobil zakoupila. Popřípadě majitelem zplnomocněná osoba, která se prokáže úředně ověřenou plnou mocí.


Chcete více informací? Volejte zdarma 800 110 800 nebo nám napište.

 


Vyhrajte tablet
800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800