Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 121 108 km |
Motor | 1.8 MIVEC, 105kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 189 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Precizní jízdní vlastnosti, Bohatá výbava , Překvapivý jízdní komfort, Atraktivní design, Účinné brzdy, Přesné řízení a řazení, Skvělá sportovní sedadla s výborným bočním vedením
Byl to neustálý boj. Mitsubishi vs. Subaru. A to jak na tratích rychlostních zkoušek světových závodů, tak i o zákazníky a příznivce. Obě značky se snažily angažovat do svých týmů nejoblíbenější světové jezdce, a získat tak jejich příznivce na svou stranu. To samé platilo při vývoji vozu. Jak Mitsubishi, tak i Subaru patří v segmentu podobných sportovních automobilů k naprosté špičce, k vrcholu ve vývoji osobních vozů. Mitsubishi Lancer EVO X tak bylo vyráběno s takovou pečlivostí jako u Paganiho v případě vzniku Zondy. Lze tak říci, že se jedná prakticky o kusovou výrobu, kdy každý plní svůj účel a ručně zpracovává jednotlivé úkony při tvorbě jednoho z nejpopulárnějších a nejoblíbenějších sériových sportovních vozů. K této skutečnosti samozřejmě přispívá množství nejrůznějších závodních komponentů nebo stálého pohonu všech kol. A co že se vlastně ukrývá pod přední kapotou? Bezpochyby jeden z nejlepších motorů, přeplňovaný benzinový dvoulitr s výkonem 217 kW (295 koní) při 6500 otáčkách a s točivým momentem 366 Nm při 35 000 otáčkách. Výhodou tohoto motoru je tzv. „atmosférický“ projev. Do 3500 otáček to sice není ono, ale jakmile tuto hranici překročíte, budete se divit, co se bude pod vámi dít. Tento motor navíc lze točit až na hranici 7500 otáček. No řekněte, není to neuvěřitelné a bechderoucí záležitost? Stačí jen usednout, nastartovat a vyrazit vstříc adrenalinu a poznávání nových emocí.
Základní výbava Mitsubishi Lancer Evo X by se dala zhodnotit jako velmi bohatá. Nechybí automatická klimatizace, čelní airbagy dvoufázové se spínačem deaktivace airbagu spolujezdce, boční airbagy řidiče a spolujezdce, okenní a kolenní airbagy, kotoučové přední 4pístkové brzdy Brembo a zadní 2pístkové brzdy Brembo, systém pohonu všech čtyř kol, přední diferenciál se zvýšenou svorností, super zadní aktivní diferenciál, aktivní centrální diferenciál (pro tři povrchy – sníh, štěrk a sníh), dále pak antiblokovací brzdový systém, EBD, ASC, RISE, sportovní sedadla Recaro, ovládací páčky pod volantem, sportovní hliníkové pedály ad.
Modelovou řadu Evo každý pozná již na dálku. Závodní přední nárazník se spoilerem, upravená přední kapota s výdechy, boční prahy, zadní nárazník s deflektorem a velké křídlo na víku zavazadlového prostoru, které účinně odvádí vzduch mimo zadní část karoserie. Výhodou je také zadeklování podvozku, díky kterému je vůz ještě více přilepený k vozovce, ale také pomáhá chladit systémy podvozku.
Podle údajů výrobce lze s Evo X jezdit v kombinované spotřebě za 10,5 litru na sto kilometrů. Ovšem kdo by měl u takovéhoto „závodního“ vozu lehkou nohu? Nejen skvělé jízdní vlastnosti, agresivní zvuk a nebývale vysoký výkon, to jsou věci, kvůli kterým se šlápnout na plyn vyplatí. Kvůli tomu ale dochází k výraznému zvýšení spotřeby, a tak očekávejte vyprazdňování nádrže po 20 a více litrech na sto kilometrů.
Nastavení podvozku nepatří k nejtvrdším, což by mohlo být pro sportovně naladěné řidiče zklamáním. Ovšem filtrování nerovností jistě potěší každého, a pokud takovýto vůz přivezete domů, ukážete manželce, svezete ji, tak bude stejně jako vy příjemně překvapená. Vy si užijete sportovní jízdu, ona zase dostatek pohodlí. A jak se chová v zatáčkách? Přestože disponuje na sportovní vůz poněkud měkčím nastavením podvozku, náklony karoserie jsou minimální, a především jízdní vlastnosti doslova skvělé. Vůz drží i ve vysokých rychlostech stopu s maximální jistotou, čemuž napomáhá množství podpůrných systémů. Pokud ale chcete, můžete si užít i jízdu plnou smyků. Jet dveřmi napřed ale u desítky není tak jednoduché jako u předchozích generací. Bude to přece jen chtít ještě víc cviků, na druhou stranu, jakmile zvládnete s tímto vozem draftovat, nic vás jen tak nepřekvapí.
Robustní a tuhá karoserie, to jsou základní kameny, díky kterým získalo standardní provedení Lanceru v nárazových testech Euro NCAP maximální počet pěti hvězdiček. K tomu přispívá samozřejmě také velmi bohatá výbava verze Evo X, která se od té standardní v mnohém liší, a skvělé jízdní vlastnosti. Díky tomu patří tento vůz k nejbezpečnějším ve své třídě.
Co se velikosti týče, dalo by se říci, že Lancer patří mezi praktické vozy. Interiér ale působí spíše stísněnějším dojmem. I přesto mohu říci, že na předních sedadlech mají cestující dostatek místa. Daleko horší situace nastává v případě velikosti zavazadlového prostoru. Ten činí pouhých 400 litrů, a ve svém segmentu tak patří jednoznačně k nejmenším. Na obranu Evo X můžeme ale říct, že tento vůz nemá ambice stát se praktickým vozem, neboť jeho přednosti jsou někde úplně jinde, a to na silnici.
Desátá evoluce desítky patří oproti předchozím generacím k podstatně komfortnějším vozům. Mitsubishi zareagovalo na konkurenční modely WRX a WRX STI a připravilo vůz, se kterým nebude problém cestovat po nerovných českých silnicích. Rázy v kabině jsou minimální. To vše podtrhuje bohatá výbava Eva, ale také použité vysoce kvalitní materiály a pohodlné sportovní sedačky.
V této oblasti je samozřejmě dobré dopředu očekávat vyšší provozní náklady. A to nejen kvůli vysoké spotřebě paliva, ale také drahým náhradním dílům. Ty bývají navíc nedostatkovým zbožím u českých dealerů, a tak se může stát, že si počkáte, než daný komponent dorazí letadlem nebo lodí z Japonska. Provozní náklady zvyšují také drahé servisní úkony. Na druhou stranu, je nutné podotknout, že Lancery Evo X patří mezi vysoce spolehlivé vozy, a tak byste neměli vyhledávat servisy příliš často.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 MIVEC , servisní knížka, Automatická klimatizace, Tempomat, Elektrická okna, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 121 108 km |
Motor | 1.8 MIVEC, 105kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 189 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.