800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Mitsubishi Carisma, 2004

1.6, nové v ČR, 2. majitel, klimatizace, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2004
Tachometr145 000 km
Motor1.6, 76kW
Převodovka5 stupňů
Barvastříbrná
STK05/2022
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Na stáří vozu velice zachovalý stav. Nízké provozní náklady. Dlouhá platnost tk do 5/22.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 288 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mitsubishi Carisma (1995–2004)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Spolehlivost, Výkonné benzinové motory, Příznivé ceny, Solidní výbava

Úvodem

Mitsubishi Carisma je kompaktní sedan nebo liftback, kterým se však automobilka snažila postavit spíše zavedeným modelům střední třídy. Velikostně je to však konkurent pro Škodu Octavia první generace a další podobné vozy. Carisma je technicky velmi blízká švédskému Volvu S40, se kterým vznikala na stejné lince v nizozemském závodě NedCar. Shodné jsou podvozkové partie, ostatní záležitosti včetně karoserie a pohonných jednotek jsou ovšem zcela svébytné. Společní ovšem mohou být jejich praktičtí soupeři, jako například sedan Volkswagen Bora nebo Subaru Impreza. Carisma je oblý a elegantní automobil, na kterém se ovšem dnes už přece jenom projevuje jeho věk. Interiér je z hlediska zpracování takovým lepším průměrem. Prostornost je o trochu lepší než u řady podobně koncipovaných vozů stejné kategorie, je to dáno především tím, že Mitsubishi se více soustředilo na prostor pro posádku než na zavazadlový prostor. Posádka má tedy v podélném směru dostatek místa, trochu horší je to vzadu nad hlavou. 
 
Z hlediska jízdních vlastností není Carisma žádným přeborníkem. To ostatně platí i pro spřízněné Volvo S40, takže to nepřekvapí. Podvozek je měkčí a tlumení nerovností není úplně jisté. Alespoň se může Carisma pochlubit solidním cestovním komfortem. Vozy japonské značky platí celkově za spolehlivé a většinou to platí i pro tento model vyráběný v evropském závodě. Ovšem na některé potíže je potřeba si dát trochu větší pozor. Například modely před faceliftem vyráběné do roku 2000 mohou častěji trápit potíže s brzdami. 
 
Specifickou pozornost vyžadují i jednotlivé motorizace. Bezproblémový a spolehlivý je především základní zážehový motor 1,6i, který můžeme ve voze najít ve výkonových verzích 66, 73 a u nejnovějších 76 kW. Ten se vyznačuje i solidní úsporností, byť spotřeba paliva byla hlavním lákadlem jiného agregátu. Carisma totiž dostala ve své době revoluční motor 1,8 GDI, který dosahoval výkonu 90 a později 92 kW i díky přímému vstřikování paliva do válců. Vzácně narazíme i na variantu s běžným vícebodovým vstřikováním, ta má výkon 80 kW. Přímovstřikový motor je náchylný na kvalitu paliva – pokud je provozován s méně kvalitním benzinem, spotřeba zbytečně roste a navíc se v něm hromadí karbonové usazeniny, které po případném uvolnění mohou poškodit válec. Dekarbonizace je tak doporučována, s kvalitním palivem pak funguje motor spolehlivě a při solidní dynamice se může majitel těšit z příznivé spotřeby paliva. Vznětové motory zastupují dva motory o objemu 1,9 litru. Typ 1,9 TD má výkon 66 kW a je trvanlivější než modernější a výkonnější provedení 1,9 DI-D s výkonem 75 nebo 85 kW. U něj mohou zlobit vstřikovače a překvapivě krátká může být životnost turbodmychadla. 

Výbava

Výbava Mitsubishi Carisma byla na svou dobu vcelku bohatá, dnes už ovšem nelze očekávat kdovíjak moderní prvky. Japonský automobil nabízel většinu prvků už v základu, přesto mohou být mezi jednotlivými vozy značné rozdíly – především u vozů před a po faceliftu. 

Design

Mitsubishi Carisma je vůz technicky příbuzný s modely Volvo S40/V40, po stránce vzhledu však jde o zcela svébytný automobil. Design je spíše konzervativní, oblé tvary už dnes vykazují znaky stárnutí, avšak mají stále dostatek elegance. 

Spotřeba

Spotřeba paliva motorů Mitsubishi Carisma je vcelku příznivá. Základní šestnáctistovka je spolehlivý a relativně nenáročný motor, spotřebou dovede příjemně překvapit také osmnáctistovka GDI, která je ovšem náchylná na kvalitu paliva. Turbodiesely jsou sice velmi úsporné, ovšem také poměrně vzácné. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti nepatří mezi velké přednosti Mitsubishi Carisma. Podobně jako u Volva se tady naladění podvozku úplně nepovedlo, jízdní stabilita je tak jen průměrná a auto opouští stopu o trochu dříve než někteří soupeři.  

Bezpečnost

Z hlediska bezpečnosti se na Mitsubishi Carisma už výrazně projevuje jeho věk. Nárazovými testy Euro NCAP prošla až faceliftovaná verze v roce 2001, přesto vůz získal pouhé tři hvězdičky – to je mimochodem horší výkon než technicky příbuzné Volvo. Ochrana posádky je tak spíše základní. 

Praktičnost

Mitsubishi Carisma rozhodně nemůžeme řadit mezi kdovíjak praktické automobily. Vůz sice nabízí docela slušný prostor pro posádku, ovšem se zavazadly je to trochu horší. Sedan pojme lehce podprůměrných 430 litrů nákladu, hatchback je na tom s kapacitou 460 litrů přece jenom o něco lépe. 

Komfort

Podvozek Mitsubishi Carisma je naladěn měkce, to ovšem automaticky neznamená výborný jízdní komfort. Naladění podvozku působí trochu méně jistým dojmem. Filtrování nerovností může také zhoršovat i stav podvozku, jehož některé části vyžadují více pozornosti. 

Provozní náklady

Mitsubishi Carisma je relativně spolehlivý automobil, u kterého je ovšem nutné počítat s některými specifickými obtížemi. Ty mohou trochu potrápit peněženku majitelů, při pravidelné údržbě a slušném zacházení je ovšem Carisma provozně nenáročná. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mitsubishi Carisma 2004

1.6, nové v ČR, 2. majitel, klimatizace, posilovač řízení
Cena: 55 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800