Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2022 |
---|---|
Tachometr | 14 690 km |
Motor | E 53 AMG 4MATIC+, 320kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 9 stupňů |
Barva | bílá-metalíza |
Stupeň výbavy | AMG Paket |
Karoserie | Cabrio |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 219 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 15.9.2023 při 14 689 km |
Zánovní vůz v perfektním stavu přímo po 1. majiteli. V plné tovární záruce. Interiér bez známek předchozího používání. Samozřejmostí je doložená servisní historie (servisní knížka) a veškerá palubní dokumentace (návody atd.).Výbava E AMG s motorem 55 AMG 320Kw s automatickou převodovkou a pohonem 4x4, cena nového vozu 3.072.300kč, barva bílá metalíza, Navigační systém s Bluetooth, Alu kola 20“, SunSet, Multi Beam FullLed světlomety, Bezklíčové odemykání+ startování vozuPrémiový audio systém, Sportovní sedačky, Virtuální kokpit, Adaptivní tempomat, Vyhřívané+ odvětrávané přední sedačky, Přední+ zadní parkovací asistent včetně zadní kamery a automatického parkování, Lane assist+ Mrtvý úhel amnoho další výbavy.
Chci více informací o vozeZa pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Špičkový jízdní komfort, Velký vnitřní prostor, Luxusní interiér, Bohatá výbava
Mercedes E je tradičním zástupcem vyšší střední třídy. Pátá generace takto nazvaného modelu nese interní označení W213 (sedan) a S213 (kombi), kromě těchto klasických karosářských variant je toto provedení k dispozici také jako kabriolet a kupé. Kombi existuje také ve variantě se zvýšeným podvozkem All-Terrain. Nabídka modelů je opravdu velmi široká, možná nejširší v historii tohoto tradičního modelu. „Éčko“ přitom tradičně patří k velmi všestranným vozům, které umí uspokojit nároky nečekaně širokého spektra uživatelů. K dispozici jsou úsporné modely s velmi ekonomickým provozem, ale také luxusní provedení, která hýčkají náročné řidiče a dokonce i extrémní sportovní modely, které dovedou překvapit jízdními výkony a divokým projevem. Díky této šířce schopností a kombinaci vlastností patří třída E k tomu nejlepšímu mezi velkými cestovními vozy.
Základem je elegantní design, který ctí stávající vizuální jazyk značky Mercedes-Benz a využívá plavné oblé linky. Díky němu vypadá sedan skutečně elegantně, velké kombi pak snadno maskuje svou výraznou hmotu a třída E na silnici působí pohodovým a nijak provokativním dojmem. Jednoduše umí splynout s davem, přitom je vzhled výrazně nadčasový.
Směsicí klasiky a moderny je i interiér. U něj Mercedes vsadil na využití velkých displejů, třída E tak má dva širokoúhlé panely: jeden nahrazuje pod volantem klasickou přístrojovou kapličku, druhý pak slouží k ovládání infotainmentu a další (nejen) multimediálních funkcí vozidla. Ovládání středového displeje je samozřejmě i dotykové, ale zvolit k němu lze i ovladač na středovém tunelu a také dva malé touchpady umístěné ve shluku ovládacích tlačítek na volantu. Mercedes se navíc nezbavil tradičních ovládacích prvků například pro klimatizaci nebo sedadla (ta mají ovládání pro Mercedes tradičně na dveřích). Díky tomu se třída E chlubí špičkovou ergonomií. Moderní pojetí je tu kombinováno s elegantním designem a hodnotnými použitými materiály. Obrovskou předností třídy E je nabídka vnitřního prostoru: ta je královská a jedna z nejlepších ve třídě vůbec. Vpředu i vzadu mají cestující ve všech směrech dostatek, snad i téměř nadbytek místa. Ne nadarmo je třída E tradičně oblíbeným autem u taxislužeb nebo různých služeb smluvní přepravy. Kombi slibuje až 640 litrů zavazadlového prostoru v běžné konfiguraci a až 1 820 litrů po sklopení zadních sedadel.
V bohaté paletě motorizací si vybere téměř každý. Klasikou jsou úsporné turbodiesely, které začínají u provedení E200d čtyřválcem 1,6 litru o výkonu 118 kW, pokračují přes dvoulitr ve verzích E220d (143 kW) a E300d (180 kW), šestiválcový třílitr je k dispozici v modelech e350d (210 kW) a E400d (250 kW). Vznětovou třídu E lze mít i jako plug-in hybrid a to v provedení E300de, které kombinuje čtyřválec o výkonu 143 kW a elektromotor s 90 kW.
U benzínových jednotek je hierarchie podobná: základem jsou dvoulitry E200 (145 kW), E300 (190 kW) a E350 (220 kW), i tento benzínový motor lze kombinovat v plug-in hybridu. Provedení E300e nabídne 155 kW spalovacího motoru a 90 kW elektromotoru. Šestiválce jsou zastoupeny v provedení E450 (270 kW) a pak u základní verze AMG. Původně šlo o model AMG43 s výkonem 295 kW, od roku 2019 je k dispozici inovovaná verze AMG53 s výkonem 320 kW. Na vrcholu nabídky motorů stojí osmiválcová dvojitě přeplňovaná provedení AMG63 a AMG63s s výkonem 420 a 450 kW. Samozřejmostí je u všech provedení automatická převodovka a silnější motory jsou kombinovány s pohonem všech kol, k většině slabších agregátů za něj šlo připlatit.
Výbava Mercedesu E v provedení generace 213 bývá většinou vcelku bohatá. Nabídka příplatkové výbavy je sice velmi široká, ale už základní modely mají spoustu komfortních a bezpečnostních prvků, přičemž zákazníci často na dalších příplatcích nijak nešetřili. Výsledkem jsou bohatě vybavená auta, která mohou mít i vysokou úroveň polo-autonomního řízení.
Vzhled Mercedesu E je řekněme přísně elegantní, rozhodně nejde o vůz, který by měl nějak zásadně vystupovat z davu. I v silných provedeních AMG nepůsobí nijak extrémně, tvary jsou oblé a klasické a snaží se budit především solidní dojem. Zároveň z třídy E sálá okamžitý dojem luxusu. Zákazníci si navíc mohou vybírat z karosářských verzí sedan, kombi, kupé a kabriolet, kombi je k dispozici ještě ve zvýšené verzi All-Terrain.
U silných provedení AMG se může spotřeba při sportovní jízdě šplhat do extrémních výšin, ale při klidném tempu se i tady umí spotřeba dostat do rozumných mezí pod 12 litrů na 100 kilometrů. Tradičně úsporná jsou vznětová provedení, u nejúspornějších turbodieselů může spotřeba v praxi klesnout až k pětilitrové hranici a silné šestiválce si řeknou v klidném tempu jen zhruba o litr nafty na 100 kilometrů navíc.
Jak napovídá šíře a výkon motorizací, podvozková platforma Mercedesu E je opravdu velmi schopná. A prokazuje to opět u nejsilnějších verzí, které i přes svůj výkon a bravurní jízdní vlastnosti přitom nejsou nijak nepohodlné. Z toho, že je podvozek dimenzován i na více než 600 koní pak samozřejmě těží i běžné verze, které se rovněž chlubí příkladnou ovladatelností. Jen je celkově dobré počítat s tím, že třída E je už velké auto s vysokou hmotností.
V zavádění bezpečnostních prvků patří třída E ke špičce již tradičně a i generace W213 to potvrzuje. Běžné asistenční a bezpečnostní systémy tu jsou samozřejmostí, třída E může mít v tomto provedení i velmi pokročilé systémy asistenčního řízení, kdy se vůz sám zvládne udržet v jízdním pruhu a rozpozná přitom i dočasné dopravní značení například ve zúžení. K bezpečnosti přispívá i možnost mít špičkové LED-matrix světlomety. Pět hvězdiček v EuroNCAP, to je samozřejmost.
S délkou necelých pěti metrů je jasné, že třída E bude prostorné auto. Ale teprve usednutí dovnitř odhalí, jak moc prostorné. Třída E (W213) je jednoduše králem nabídky místa pro posádku i zavazadla. Sedan nabízí 540 litrů pro zavazadla, kombi vynikajících 640 litrů, po sklopení pak 1 820 litrů. Praktičností překvapí třeba i provedení kabriolet, které je plně čtyřmístné a s nataženou střechou pojme 385 litrů zavazadel.
Sportovní provedení třídy E jsou zároveň důkazem vyladěnosti podvozku této generace. I při skvělé ovladatelnosti dovedou totiž v komfortním režimu nabídnout nebývalý jízdní komfrot. A tato „připravenost“ se projevuje i u běžnějších verzí, které jsou právě typicky naladěny velmi komfortně. Třída E dovede žehlit nerovnosti na silnici s velkou grácií a posádku hýčká i výtečným odhlučněním a dalšími vymoženostmi.
Mezi běžnou sestavou automobilů už přeci jen bude Mercedes-Benz třídy E patřit k vozům s vyššími provozními náklady. Ty na palivo se drží zkrátka, ale majitel musí přeci jen počítat s dražším servisem značky, vyššími pojistkami a dalšími částkami.
Máte dotaz? Volejte
800 400 453E 53 AMG 4MATIC+, AMG paket, Full LED, 360° kamera, Keyless, Comand
Rok uvedení do provozu | 2022 |
---|---|
Tachometr | 14 690 km |
Motor | E 53 AMG 4MATIC+, 320kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 9 stupňů |
Barva | bílá-metalíza |
Stupeň výbavy | AMG Paket |
Karoserie | Cabrio |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 219 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 15.9.2023 při 14 689 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.