800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Mazda 6, 2013

2.2 MZR-CD, nové v ČR, 1. majitel, Aut. klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2013
Tachometr130 010 km
Motor2.2 MZR-CD, 95kW
Převodovka6 stupňů
Barvačerná-metalíza
STK09/2021
KaroserieCombi
PalivoDiesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vozidlo s úsporným naftovým motorem po první pečlivé majitelce s nízkým stavem najetých kilometrů a s bohatou výbavou.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 631 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mazda 6 (2012 - současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Pohledný design, Spolehlivost, Charakterní motory, Výtečné jízdní vlastnosti

Úvodem

Japonská Mazda jde v mnohém svým vlastním směrem a nenásleduje globální automobilové trendy tak intenzivně, jako ostatní. Důkazem toho je třetí generace oblíbeného modelu střední třídy Mazda 6. Krásný sedan nebo kombi nemá tendenci vyklízet tuto kdysi tradiční automobilovou třídu a snažit se například o přechod k různým crossoverům, Mazda u „šestky“ třetí generace stále klade důraz na kdysi tradiční hodnoty a nesnaží se ze šestky udělat úplně univerzální auto pro všechny. Na druhou stranu právě díky tomu umí třetí generace modelu 6 imponovat skutečně širokému publiku, protože je to prostě poctivě a skvěle postavené auto, u kterého byl kladen důraz na požadavky posádky a řidiče a legislativní parametry prostě Mazda splní z povinnosti, ale podřizovat se jim rozhodně nechce.

 

Výsledkem této filosofie je výjimečný vůz, který ve své třídě vyniká agilními jízdními vlastnostmi a charakterními agregáty, které nepodlehly moderní nutnosti jménem downsizing a přeplňování. I když sedan i kombi Mazda 6 měří na délku přes 4,8 metru, chlubí se jednou z nejnižších hmotností ve třídě. Právě ta je klíčem k dalším vynikajícím vlastnostem šestky. Právě díky nízké hmotnosti působí při jízdě Mazda 6 velmi agilním a obratným dojmem a může se pochlubit vynikajícími jízdními vlastnostmi, které patří na samotný vrchol segmentu (alespoň mezi modely s pohonem předních kol). Mazda 6 zároveň nabízí posádce dostatek pohodlí, takže umí být cestovním křižníkem i zábavným řidičským vozem na zakroucené okresní silnici. Díky nízké hmotnosti pak dosahuje Mazda 6 také nízké spotřeby paliva a to se přitom může zdát, že její motory jsou trochu ze staré školy a na moderní konkurenci nemají. Jenže zdání klame, i když Mazda intenzivně odolávala lákadlu jménem přeplňování, její motory Skyactive jsou jinak vrcholem motorářské techniky a díky řadě špičkových konstrukčních detailů umožňují právě dosažení nízké spotřeby s relativně tradičním uspořádáním.

 

Vždyť základní pohonnou jednotkou tu je atmosférický dvoulitrový čtyřválec, to už bylo v době představení této generace něco neobvyklého. Jeho výkon 107 kW je pro auto dané velikosti dostatečný. Existuje ovšem i silnější provedení s výkonem 121 kW, které lze volitelně kombinovat se šestistupňovou automatickou převodovkou. Na vrchol nabídky benzínových motorů se v našich končinách řadí opět čtyřválec, tentokrát s objemem 2,5 litru a výkonem 141, po faceliftu v roce 2018 až 143 kW. I tento motor přitom nadále slibuje spotřebu pod sedm litrů benzínu na 100 kilometrů a to je výhradně spojen s automatem. Diesely pak reprezentuje opět nadstandardně objemná jednotka 2.2, tentokrát samozřejmě s přeplňováním. Ta se dá pořídit ve výkonových verzích 110 a 129 kW (po faceliftu 136 kW) a volitelně může být spojena i s pohonem všech kol.

 

Mazda 6 třetí generace je výjimečný vůz i z hlediska svého vzhledu. Působí velmi originálně a elegantně, zároveň dynamicky a nadčasově. Však kdo by jí hádal, že tento model vznikl už v roce 2012. Facelift v roce 2018 byl navíc jenom velmi decentní, což jasně dokazuje nadčasovost vzhledu modelu.

Výbava

Mazda 6 patří už vzhledem k automobilové třídy, do které se řadí, k dobře vybaveným automobilům. Automobilka sice nabízela několik výbavových stupňů, ale zákazníci většinou preferovali vyšší výbavy a nejsilnější agregát, takže na trhu ojetých vozů je bohatý výběr skvěle vybavených aut.

Design

Design je jednou z velkých předností Mazdy 6 třetí generace. Auto působí skutečně dynamicky, chce se říci až atleticky, přitom je elegantní a má vyvážené proporce. Celý design je velmi nadčasový, facelift v roce 2018 měnil jen kosmetické detaily a laik ho ani nepostřehne. 

Spotřeba

I když používá Mazda 6 pohonné jednotky, které se tak trochu tváří jako ze staré školy, praktická spotřeba nepřeplňovaných agregátů s charakterním projevem umí překvapit. U všech udává Mazda kombinovanou spotřebu pod 7 litrů na 100 kilometrů a v praxi lze skutečně takových hodnot dosáhnout, byť většinou se budou řidiči pohybovat asi o trochu výše.

Jízdní vlastnosti

Jednou z velkých předností Mazdy 6 jsou špičkové jízdní vlastnosti. Auto za ně vděčí velmi lehké konstrukci, velký model střední třídy váží tolik, co často u konkurence o třídu menší kompaktní hatchbacky. Díky tomu je Mazda 6 velmi agilní a skvěle ovladatelná i při velmi dynamické jízdě. Auto je výtečně čitelné a nezáludné, jízdní asistenty tu nepřijdou ke slovu příliš často.

Bezpečnost

Vysoká úroveň bezpečnosti by měla být pro modely střední třídy samozřejmostí. A pro Mazdu 6 samozřejmostí je. Nárazovými testy Euro NCAP prošel tento model hned dvakrát: poprvé v roce 2013 a podruhé po modernizaci v roce 2018. V obou případech si auto vysloužilo plný počet pěti hvězdiček, z výsledků je mimo jiné znát, že se Mazdě podařilo v rámci modernizace kvalitní konstrukci a ochranu posádky ještě vylepšit.

Praktičnost

Mazda 6 je k mání jako sedan a kombi, přičemž i když jde o velký vůz, platí, že za litry v zavazadlovém prostoru se nežene. Což ale neznamená, že by nebyla praktická, místo pro zavazadla je v obou případech skvěle využitelné. Sedan slibuje 489 litrů, kombi pak 522 litrů místa pro náklad, což jsou, pravda, v porovnání s konkurencí trochu podprůměrné hodnoty.

Komfort

I když je Mazda 6 i zábavným autem pro řidiče, u velkého rodinného nebo manažerského auta samozřejmě nechybí i veliký důraz na komfort. Inženýři měli díky nízké hmotnosti s laděním odpružení trochu snazší práci a Mazda 6 se tak přes nerovnosti a rozbitou vozovku přenáší s elegantní grácií. Posádka má uvnitř dostatek místa, byť je pravda, že opět v této automobilové třídě najdeme i vozy prostornější. Ale také méně prostorné.

Provozní náklady

Mazda 6 se může tradičně chlubit velmi dobrou trvanlivostí a spolehlivostí. Do budoucna dávají velkou naději na spolehlivost majitelům například benzínové agregáty bez přeplňování. Servisní náklady by se celkově měly držet v mírnějších mezích a Mazda 6 dovede příjemně překvapit i svou spotřebou paliva.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mazda 6 2013

2.2 MZR-CD, nové v ČR, 1. majitel, Aut. klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Vyhřívání sedaček
Cena: 200 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800