800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Mazda 5, 2011

1.6 D, 7 míst, Xenony, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2011
Tachometr109 497 km
Motor1.6 D, 85kW
Převodovka6 stupňů
Barvašedá-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieRodinné vozy
PalivoDiesel
Míst k sezení7 míst
Emisní normaEURO5
Historie Po prvním majiteli


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz s doloženým původem, je v dobrém stavu, s bohatou výbavou: kožené sedačky, vyhřívané sedačky, automatická klimatizace, xenony.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 505 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mazda 5 (2010–současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Spolehlivost , Velký a variabilní vnitřní prostor , Dobré jízdní vlastnosti , Úsporný turbodiesel

Úvodem

Od roku 2010 vyrábí japonská Mazda druhou generaci kompaktního MPV označovaného jako Mazda 5. V podstatě jde spíše o větší vizuální a technický facelift Pětky první generace, technický základ vozu totiž zůstal v podstatě nezměněn, což se projevuje například v interiéru – ten má sice nový design a používá hodnotnější materiály, variabilita a prostornost ovšem zůstaly na stejné úrovni jako u předchozího provedení. To ovšem není kritika, spíše konstatování, Pětka i tak patří mezi premianty své třídy. Pro zájemce o kompaktní MPV je to ovšem signál, že předchozí provedení lze pořídit levněji a z užitného hlediska přitom získají stejný vůz. Ovšem nová Pětka je přece jenom modernějším vozem s úspornějšími motory a některými novými možnostmi výbavy. Vnější kabát vozu dostal trochu komplikovanější linky, které se nejvíce změnily na zádi vozu. Tady namísto vysokých vertikálních světel nastoupila nová horizontální, hodně zasahující do boků. Moc povedené toto řešení není, při pohledu zezadu Pětka není příliš elegantní.
 
Podobně jako první verzi lze Pětku získat v provedení s pěti nebo sedmi místy. Třetí řada sedadel je ovšem spíše nouzová, na ostatních místech si však cestující užijí bohatou nabídku místa a pohodlná sedadla. Ideální je ovšem cestování ve čtyřech. V případě, že je vůz využíván v sedmimístné konfiguraci, je zavazadlový prostor opravdu malý – objem 158 litrů je jen symbolický. Sedadla jdou ovšem složit do podlahy tak, že zavazadlový prostor pojme slušných 426 litrů nákladu. Pětimístná verze je na tom ovšem lépe, standardní objem je velmi dobrých 538 litrů. Sedadla ve druhé řadě jsou posuvná a navíc nabízejí velmi praktický úložný prostor v sedáku. Další výhodou jsou praktické posuvné zadní dveře.
 
I u druhé Pětky zůstalo zachováno řidičsky příjemné jízdní chování. Stále tu je přímé řízení s vysokou přesností a dobrou zpětnou vazbou. Nadále platí, že má auto velmi dobré jízdní vlastnosti, a ačkoli Pětka není určena ke sportování, řidiče alespoň trochu vtáhne do hry, což nebývá v kategorii MPV obvyklé. Změnou prošla sestava pohonných jednotek. Ty jsou ovšem celkově spíše slabinou auta. Vznětový motor zůstal v nabídce jediný – nová šestnáctistovka s výkonem 85 kW má sice sympatický jízdní projev, ovšem její dynamika zaostává za tím, co slibují exteriér i jízdní vlastnosti vozu. Navíc má tento motor převodovku s trochu gumovějším řazením. Je však velmi úsporný. Benzinová nabídka je velmi podobná původnímu modelu. Osmnáctistovka má nadále výkon 85 kW, dvoulitr posílil na 110 kW. Ovšem ani tento motor nenabídne příliš oslnivou dynamiku, znát je tu vliv ekologických norem na jeho elán. Trochu se umravnila jeho spotřeba, ovšem za úsporný jej prohlásit nelze. 

Výbava

Výbava Pětky druhé generace zůstala prakticky na shodné úrovni jako u předchozího vozu, a je tedy už od základních provedení vcelku bohatá. Dobrá je bezpečnostní výbava a ani běžné komfortní prvky jako klimatizace nebo elektrické ovládání oken a vyhřívaných zrcátek nescházejí. Vyšší výbavy přinášejí tempomat a automatickou klimatizaci i některé další vymoženosti. 

Design

Druhá generace Mazdy 5 je paradoxně méně elegantní než ta první. Designéři totiž původnímu vozu jen přidali některé komplikovanější linky a velkou masku chladiče. Vypadá sice dynamicky, ale uhlazený projev první generace se přece jenom k charakteru vozu hodí více. 

Spotřeba

Ani jeden z motorů pod kapotou Mazdy 5 nepřináší oslnivou dynamiku, ovšem turbodiesel s objemem 1,6 litru přináší alespoň příznivou spotřebu paliva. Benzinové agregáty svou spotřebu proti předchozímu provedení mírní, ovšem konkurence umí vyrábět i úspornější benzinová MPV. 

Jízdní vlastnosti

Od první generace přebírá Mazda 5 druhého provedení velmi dobré jízdní vlastnosti. Technika je stejná, a tak se řidiči mohou těšit na přímé řízení s rychlými reakcemi a dobrou zpětnou vazbou i podvozek, který je dobře čitelný a auto výborně podrží v zatáčkách. 

Bezpečnost

Druhé provedení Mazdy 5 nárazovými testy Euro NCAP neprošlo, ovšem vzhledem k tomu, že technicky jde o facelift předchozího vozu, budou praktické výsledky velmi podobné. U nového modelu samozřejmě došlo k dílčím vylepšením, takže by si jistě zachoval pětihvězdičkové hodnocení i podle nových, přísnějších pravidel. Bezpečnostní výbava je velmi solidní. 

Praktičnost

Druhá Pětka neztratila nic z praktičnosti předchozího provedení. Auto je k dispozici v pěti- nebo sedmimístném uspořádání s velmi vysokou úrovní variability. Třetí řada sedadel ovšem trochu zmenšuje celkovou kapacitu zavazadlového prostoru, pětimístná provedení mají tedy pro zavazadla více místa. Zadní řada se dá posouvat a její sedáky obsahují praktický úložný prostor. 

Komfort

Jízdní komfort Mazdy Pět druhé generace opět odpovídá předchozímu vozu. Chválíme prostorný interiér s pohodlnými sedadly a kvalitním celkovým zpracováním. Co se samotného filtrování nerovností týče, je dobré, ovšem vůz se nechová plavně. Kvůli tužšímu podvozku spíše umně přes nerovnosti poskakuje, někteří soupeři dovedou neduhy vozovek žehlit lépe. 

Provozní náklady

Jeden úsporný turbodiesel bohužel nestačí k tomu, aby stlačil provozní náklady opravdu nízko. A ani spolehlivost vozu není zárukou úplně levného provozu. Pětka má totiž dražší náhradní díly i oficiální servis, takže je lepší počítat s mírně vyššími výdaji. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mazda 5 2011

1.6 D, 7 míst, Xenony, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Cena: 160 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800