Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 12 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 109 497 km |
Motor | 1.6 D, 85kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli |
Vůz s doloženým původem, je v dobrém stavu, s bohatou výbavou: kožené sedačky, vyhřívané sedačky, automatická klimatizace, xenony.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Spolehlivost , Velký a variabilní vnitřní prostor , Dobré jízdní vlastnosti , Úsporný turbodiesel
Výbava Pětky druhé generace zůstala prakticky na shodné úrovni jako u předchozího vozu, a je tedy už od základních provedení vcelku bohatá. Dobrá je bezpečnostní výbava a ani běžné komfortní prvky jako klimatizace nebo elektrické ovládání oken a vyhřívaných zrcátek nescházejí. Vyšší výbavy přinášejí tempomat a automatickou klimatizaci i některé další vymoženosti.
Druhá generace Mazdy 5 je paradoxně méně elegantní než ta první. Designéři totiž původnímu vozu jen přidali některé komplikovanější linky a velkou masku chladiče. Vypadá sice dynamicky, ale uhlazený projev první generace se přece jenom k charakteru vozu hodí více.
Ani jeden z motorů pod kapotou Mazdy 5 nepřináší oslnivou dynamiku, ovšem turbodiesel s objemem 1,6 litru přináší alespoň příznivou spotřebu paliva. Benzinové agregáty svou spotřebu proti předchozímu provedení mírní, ovšem konkurence umí vyrábět i úspornější benzinová MPV.
Od první generace přebírá Mazda 5 druhého provedení velmi dobré jízdní vlastnosti. Technika je stejná, a tak se řidiči mohou těšit na přímé řízení s rychlými reakcemi a dobrou zpětnou vazbou i podvozek, který je dobře čitelný a auto výborně podrží v zatáčkách.
Druhé provedení Mazdy 5 nárazovými testy Euro NCAP neprošlo, ovšem vzhledem k tomu, že technicky jde o facelift předchozího vozu, budou praktické výsledky velmi podobné. U nového modelu samozřejmě došlo k dílčím vylepšením, takže by si jistě zachoval pětihvězdičkové hodnocení i podle nových, přísnějších pravidel. Bezpečnostní výbava je velmi solidní.
Druhá Pětka neztratila nic z praktičnosti předchozího provedení. Auto je k dispozici v pěti- nebo sedmimístném uspořádání s velmi vysokou úrovní variability. Třetí řada sedadel ovšem trochu zmenšuje celkovou kapacitu zavazadlového prostoru, pětimístná provedení mají tedy pro zavazadla více místa. Zadní řada se dá posouvat a její sedáky obsahují praktický úložný prostor.
Jízdní komfort Mazdy Pět druhé generace opět odpovídá předchozímu vozu. Chválíme prostorný interiér s pohodlnými sedadly a kvalitním celkovým zpracováním. Co se samotného filtrování nerovností týče, je dobré, ovšem vůz se nechová plavně. Kvůli tužšímu podvozku spíše umně přes nerovnosti poskakuje, někteří soupeři dovedou neduhy vozovek žehlit lépe.
Jeden úsporný turbodiesel bohužel nestačí k tomu, aby stlačil provozní náklady opravdu nízko. A ani spolehlivost vozu není zárukou úplně levného provozu. Pětka má totiž dražší náhradní díly i oficiální servis, takže je lepší počítat s mírně vyššími výdaji.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 D, 7 míst, Xenony, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 109 497 km |
Motor | 1.6 D, 85kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli |