800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Mazda 3, 2012

1.6, servisní knížka, Aut. klimatizace, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2012
Tachometr81 386 km
Motor1.6, 77kW
Převodovka5 stupňů
Barvahnědá-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO5
Historie Servisní knížka


Výbava vozu

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 663 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, ale dle skutečného stavu vozidla (nadměrně potřebované části interieru a vyšší opotřebení technických částí vozu - motor, převodové ústrojí, podvozek a mechanické díly) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Tedy stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mazda 3 (2009–2013)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Spolehlivost, Dynamický design, Výborné jízdní vlastnosti, Dobré odhlučnění, Výborné řízení a řazení

Úvodem

Druhá generace Mazdy 3 převzala od té první její přednosti v podobě špičkových jízdních vlastností a skvělé ovladatelnosti vozu, přidala k tomu dynamický design a výsledkem je opravdu zábavný vůz nižší střední třídy. Opět tu však jsou i nevýhody. Především v nadprůměrně velké karoserii je spíše jen průměrně místa, trochu také poklesla celková kvalita zpracování interiéru. Na druhou stranu určité úspory by se neměly projevit na spolehlivosti, Mazda 3 je tak i ve druhé generaci solidním vozem své kategorie. Jen s možná až trochu příliš rošťáckým výrazem. Dynamickému designu auta totiž vévodí výrazná, jakoby rozesmátá maska chladiče. Toto řešení nemusí být po chuti zdaleka každému. Jisté však je, že oproti předchozí generaci je po vzhledové stránce Trojka atraktivnější, opět platí, že dynamičtějším dojmem působí sedan s vyváženějšími proporcemi. Ano, ani u karosářských variant se vlastně nic nezměnilo, trojková Mazda je stále k mání jenom ve verzích pětidveřový hatchback a čtyřdveřový sedan. 
 
Jak jsme zmiňovali, jednou z největších předností Trojky jsou její jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Auto skvěle drží stopu, je stabilní a ochotně mění směr jízdy. Navíc se skvěle řídí, precizně naladěné řízení poskytuje řidiči dobrou zpětnou vazbu a je přesné, s řadicí pákou převodovek je také doslova radost pracovat. Trojka je tedy skvělou volbou pro ty, kdo mají rádi vůz pod kontrolou a chtějí se svézt dynamicky a přitom bezpečně.
 
Nabídka pohonných jednotek zůstala v podstatě obdobná jako v předchozí generaci. Základem je ovšem už jen silnější šestnáctistovka se 77 kW, takže odpadá nutnost vyhýbat se vyloženě slabému modelu. Dvoulitr MZR má výkon 110 kW a solidní dynamiku, je však trochu žíznivější. Lepším řešením je dvoulitr DISI s přímým vstřikem a výkonem 111 kW, který je doplněný stop-start systémem. Tento motor je živější a má i překvapivě umírněnou spotřebu, byť ani stop-start systém ji nedovede v městském provozu zcela ukočírovat. Nejvýkonnější provedení MPS s motorem 2,3 o výkonu 191 kW je na palivo hodně náročné, ohromí však dynamikou. Tentokrát už neplatí, že by podvozek motoru nestačil. Mezi soupeři však najdeme i dravější hatchbacky. Turbodiesely zastupují motory 1,6 MZ-CD s výkonem 80 kW a 2,2 MZR-CD se 110 a 136 kW. Vzhledem k tomu, že Trojka je celkově vzácnější ojetinou, hůře se shánějí i turbodiesely, které vzhledem k vyšší ceně zákazníci volili méně často než benzinová provedení. 

 

Výbava

Mazda 3 může být opět velmi dobře vybavený vůz, otázkou ovšem je, na jaká konkrétní provedení na trhu ojetých aut narazíte. Klimatizace se totiž sice přesunula v základu do druhého stupně výbavy, ovšem Mazda 3 se často prodávala v různých zvýhodněných nabídkách s akčními pakety výbavy nebo výhodnou cenou toho kterého provedení. 

Design

Druhá generace Mazdy 3 přinesla výrazně dynamičtější design než ta první. Vzezření tak více odpovídá schopnostem podvozku auta, na druhou stranu výrazná, rozesmátá maska chladiče nemusí oslovit zdaleka každého. Mazdě 3 velmi sluší i provedení sedan. 

Spotřeba

Skladba motorů pod kapotou druhé generace Mazdy 3 zůstala velmi podobná té z první generace, vypuštěn byl jen základní motor 1,4 litru. Základní provedení se šestnáctistovkou dovede být solidně úsporné, špatně na tom není ani moderní dvoulitr DISI, avšak jeho předchozí verze bez přímého vstřikování je žíznivější. Vyloženě vysokou spotřebu má sportovní verze MPS. Turbodiesely se drží zkrátka, byť najdeme i úspornější soupeře. Obtížnější je ovšem hledání dieselových variant na trhu ojetých vozů. 

Jízdní vlastnosti

Od své předchůdkyně zdědila Mazda 3 druhé generace špičkové jízdní vlastnosti, ke kterým se tu přidává ještě přesné řízení s alespoň rozumnou zpětnou vazbou a také špičkové převodovky. Jízda s Mazdou 3 je tak zábavná a přitom bezpečná a velmi jistá. 

Bezpečnost

V nárazových testech Euro NCAP získala Mazda 3 druhé generace plný počet pěti hvězdiček. Aby také ne, na svou kategorii relativně velký vůz není příliš prostorný a je to dáno právě masivní konstrukcí karoserie, která má posádku co nejlépe ochránit. Na velmi dobré úrovni je i bezpečnostní výbava, ve vyšších verzích lze mít i řadu pokročilých asistentů. 

Praktičnost

Jak již zaznělo, Mazda 3 druhé generace není zrovna z nejprostornějších vozů své třídy, a to i přesto, že patří k těm větším. Cestující se tu nebudou vyloženě tísnit, mnozí soupeři však dovedou nabídnout více místa, a to především nad hlavami cestujících. Zavazadlový prostor 340 litrů u hatchbacku a 430 u sedanu také neohromí. 

Komfort

Podvozek má Mazda 3 tužší, přesto však zvládá tlumit nerovnosti na vozovkách překvapivě dobře. Vysokou úroveň komfortu z francouzských vozů ovšem očekávat nelze, Trojka je jednoduše sportovnějším zástupcem své třídy a nestydí se za to. Nepotěší také jen průměrná nabídka vnitřního prostoru. 

Provozní náklady

I Mazda 3 druhé generace je velmi spolehlivý automobil s dobrou pověstí. Provozní náklady ovšem mohou být o trochu vyšší než u rozpočtově nejúspornějších vozů třídy. Je to dáno tím, že Trojka není ani rekordmanem ve spotřebě paliva ani v ceně servisních úkonů a náhradních dílů. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mazda 3 2012

1.6, servisní knížka, Aut. klimatizace, Park. senzory
Cena: 210 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800