800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Land Rover Freelander, 2003

2.0 TD4, 4x4, Automat, klimatizace, Tempomat

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr152 551 km
Motor2.0 TD4, 82kW, 4x4
PřevodovkaAutomat / 5 stupňů
Barvašedá
STK08/2021
KaroserieSUV
PalivoDiesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Po prvním majiteli


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz ve velmi zachovalém stavu po pečlivém majiteli. Příplatková výbava, automatická převodovka, kožené sedačky a mnoho dalších. Nyní po velkém servisu.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 425 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Land Rover Freelander (1997–2006)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Dobré schopnosti v terénu, Silný turbodiesel , Dobrý vnitřní prostor , Robustní vzhled

Úvodem

V roce 1997 se Land Rover poprvé vydal na pole menších SUV. Model Freelander se postavil především zavedené japonské konkurenci, jakou byla třeba Toyota RAV4 a Suzuki Grand Vitara. Land Rover se svého nového úkolu opět zhostil se ctí a připravil auto, které v mnohém soupeře překonalo. Především tu byl nadále zachován důraz na dobré terénní schopnosti, které patří ve třídě kompaktních modelů k velmi nadstandardním. Freelander také vsadil na mohutný vzhled, který byl ovšem až do faceliftu provedeného koncem roku 2003 trochu usedlý. Po modernizaci působí auto zajímavějším dojmem. Land Rover připravil dvě karosářské varianty svého malého SUV – k dispozici je tří- a pětidveřové provedení. Na rozdíl od některých soupeřů tu ovšem Land Rover nezkrátil rozvor, obě provedení jsou prakticky stejně dlouhá a liší se jen designem zadní části karoserie. Kupé je dost svébytné, pětidveřová verze se třeba větším zadním oknem snaží trochu připomínat větší off-road Discovery. Třídveřové provedení navíc bylo k dispozici s pevnou nebo plátěnou zadní částí střechy.
 
Interiér Freelanderu je vcelku prostorný, byť vyšší cestující budou mít především vzadu asi trochu méně místa na kolena. Zpracování je celkem dobré, ovšem použité materiály působí trochu obyčejnějším dojmem. Verze po faceliftu dojem trochu vylepšuje, ovšem na SUV prémiové značky Freelander trochu zaostává za očekáváním.
 
O pohon auta se starají dva velmi podobně výkonné motory. Základem nabídky byl benzinový čtyřválec 1,8 litru s proměnným časováním ventilů z dílen Roveru. Tento motor disponuje výkonem 86 kW a i s ním lze jezdit s Freelanderem poměrně svižně. Jenže charakteristika motoru si žádá větší vytáčení do otáček a to má za následek relativně vysokou spotřebu paliva. Pod průměr 10 litrů se většina řidičů nedostane. To turbodiesel o objemu dva litry a výkonu nejprve 72 a pak 82 kW je pochopitelně spořivější, i když ani tady nemůžeme hovořit o vyloženě nízké spotřebě. Na trhu je tento motor také podstatně častěji zastoupen. Jízda s ním je vcelku příjemná. Vzácně se setkáme také s benzinovým 2,5litrovým šestiválcem s výkonem 130 kW. Je také dobré zmínit, že verze po faceliftu mají o trochu přesnější řazení, avšak ani poté v této disciplíně Freelander výrazně nevyniká. 

Výbava

Ani výbavou Freelander nijak zásadně nevyniká. Základní verze mohou mít jen chudší množství prvků, vzhledem k době vzniku ovšem nečekejte ani v lepších verzích mnoho pokročilých kousků elektroniky. Spokojit se tak většinou musíte s elektrickou výbavou, klimatizací a dalšími běžnými prvky. 

Design

Land Rover Freelander má mohutný vzhled, který byl ovšem až do faceliftu provedeného koncem roku 2003 trochu usedlý. Po modernizaci působí auto zajímavějším dojmem. K dispozici jsou dvě karosářské varianty – tří- a pětidveřové provedení. Na rozdíl od některých soupeřů tu ovšem Land Rover nezkrátil rozvor, obě provedení jsou prakticky stejně dlouhá a liší se jen designem zadní části karoserie. Kupé je dost svébytné, pětidveřová verze se třeba větším zadním oknem snaží trochu připomínat větší off-road Discovery. 

Spotřeba

V omezené nabídce motorů můžete u Freelanderu první generace vybírat z dvoulitrového turbodieselu nebo zážehové osmnáctistovky. Ani jeden motor není vyloženě úsporný, vhodnější volbou je ovšem pochopitelně turbodiesel, který dovede průměr stlačit hluboko pod 8 litrů. To u benzinového modelu se téměř nedá počítat s tím, že by spotřeba klesla pod 10 litrů. 

Jízdní vlastnosti

Jízdními vlastnostmi Freelander nepřekvapí, v podstatě jimi nepřekvapoval ani v době svého uvedení. Auto je docela jisté, ovšem v zatáčkách přichází nedotáčivost brzy. Náklony nejsou příliš výrazné, to díky tužšímu odpružení. Od řízení také nečekejte kdovíjakou zpětnou vazbu nebo přesnost. 

Bezpečnost

První Freelander se do nárazových testů Euro NCAP pustil v roce 2002, kdy už za sebou měl drobnější modernizace. I přesto auto nepodalo příliš přesvědčivý výsledek, trojice hvězdiček není z dnešního pohledu mnoho. Ukázalo se, že Freelander nemá příliš tuhou karoserii. 

Praktičnost

Land Rover Freelander první generace přináší vcelku slušný vnitřní prostor, jen cestující na zadních sedadlech se musejí spokojit s trochu kratšími sedáky. Zavazadlový prostor o objemu 354 litrů neohromí, na druhou stranu je vcelku prakticky řešen a v rámci třídy patří ke standardu. 

Komfort

Jízdní komfort Freelanderu je solidní. Podvozek má sice tužší naladění, ale velké terénní pneumatiky zvládnou odfiltrovat řadu nerovností samy. Odhlučnění je na víceméně standardní úrovni, podobně jako nabídka místa. Jen sedadla by mohla být trochu pohodlnější. 

Provozní náklady

Land Rover Freelander bohužel nepatří mezi nejspolehlivější kompaktní SUV, v tomto ohledu jsou jeho japonští soupeři lepší volbou. Ačkoli má jednodušší techniku než větší sourozenci, ceny některých oprav jsou i nadále docela vyšší. Ani spotřeba motorů není kdovíjak nízká, což opět náklady zvyšuje. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Land Rover Freelander 2003

2.0 TD4, 4x4, Automat, klimatizace, Tempomat
Cena: 100 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800