Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 59 536 km |
Motor | Hybrid, 104kW |
Převodovka | Automat / 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
STK | 03/2024 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Full-Hybrid |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 101 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Nízká spotřeba, Kompaktní rozměry, Velký vnitřní prostor, Čitelný a komfortní podvozek, Jednoduchá nabídka,
V roce 2016 přišla automobilka Kia s novým modelem, který má výrazně ekologické zaměření. Niro se nabízí výhradně v elektrifikovaných variantách, tedy jako klasický hybrid, plug-in hybrid a nebo jako čistý elektromobil (označovaný e-Niro). Ono ekologické zaměření ale přitom nemá žádný negativní vliv na praktičnost či design auta. Niro jednoduše nedává své zaujetí pro životní prostředí nijak okázale najevo, což není u konkurence vždy obvyklé. Na druhou stranu je Niro trochu netradičním vozem. Řadí se do kompaktní třídy, ale nejde o klasický hatchback. Ale ani o typické SUV. Kia si v tomto případě zvolila cestu crossoveru a jeho definici naplňuje Niro do puntíku: auto má lehce zvýšený podvozek a vyšší stavbu karoserie, to vše spíš ve smyslu většího pohodlí a lepšího využití vnitřního prostoru, než efektního vzhledu a terénních schopností.
Kia Niro je tedy především praktickým autem. Na délce 4 355 mm nabízí i díky rozvoru 2,7 metru nadstandardní vnitřní prostor pro čtyři nebo pět cestujících. Zavazadlový prostor standardní verze nabízí solidních 427 litrů objemu, je dobře využitelný a skladný.
Co se pohonu týče, je u modelu Niro, jak jsme již zmínili na začátku, na výběr ze tří variant. Zájemce se tu vlastně nerozhoduje podle výkonu, neřeší, zda mít benzín či diesel, ani nevolí pohon předních nebo všech kol. Niro je vždy „předokolka“ a hlavním kritériem výběru je tu míra zapojení elektřiny do pohonu vozu. Základem je klasické provedení Niro, které je hybridem, co konkuruje oblíbeným hybridním modelům Toyoty. Auto má atmosférickou šestnáctistovku 1.6 GDI o výkonu 77 kW a k tomu elektromotor s výkonem 32 kW. Systémový výkon je 104 kW, což dodává vozu solidní dynamiku, která ale řidiče nijak nenutí ke sportovnímu stylu jízdy. O řazení se tu stará výhradně dvouspojková automatická převodovka. Malý akumulátor stačí jen na několik málo kilometrů elektrické jízdy, elektromotor je tu hlavně od toho, aby vypomáhal spalovacímu motoru a snižoval spotřebu.
Druhou variantou je plug-in hybrid, který kombinuje stejné pohonné ústrojí, ale má výrazně větší baterii s kapacitou 8,9 kWh, která stačí až na 65 kilometrů čistě elektrického dojezdu a kterou lze samozřejmě dobíjet z běžné elektrické sítě nebo u dobíjecích stanic pro elektromobily. Taková verze se chlubí normovanou spotřebou pouze 1,3 litru benzínu na 100 kilometrů.
Třetí možností je čistý elektromobil. Ten se dodává ve dvou verzích: klasické variantě a variantě s dlouhým dojezdem. Standardní verze nabízí dojezd 289 kilometrů na jedno nabití, varianta s dlouhým dojezdem slibuje s plným akumulátorem dojezd 455 kilometrů. Praktický dojezd se přitom od těchto údajů výrobce nijak dramaticky neliší, byť samozřejmě hodně záleží na konkrétním jízdním stylu. Obě verze se kromě dojezdu liší i výkonem: základní má elektromotor se 100 kW, lepší varianta nabídne 150 kW a velmi zajímavou dynamiku.
Kia Niro není v základním provedení vůbec levný vůz, cena je ale vyvážena bohatou výbavou. Výhodou je, že si na konkrétní prvky nemusí zájemci o ojetý vůz příliš dávat pozor, Niro v dané variantě je vždy k dispozici jen s jednou výbavou a připlácí se tu jen za několik málo prvků. Plug-in hybridní a plně elektrické varianty mají o trochu lepší výbavu.
Design modelů Niro zapadá přesně do modelové palety korejské značky. Typická maska chladiče je u čistě elektrického modelu zaslepena a naznačuje tak povahu vozu. Jinak je ale Niro vcelku běžný a konzervativněji tvarovaný crossover, který trochu připomíná populární typ Sportage, oproti němu ale působí možná trochu elegantnějším a vyváženějším dojmem.
Cílem modelu Niro je být šetrný k životnímu prostředí a to se mu vcelku daří. Hybridní verze umí být velmi úsporná a řidiči s lehkou nohou budou jezdit třeba za pět litrů na 100 kilometrů. Ještě úspornější umí být plug-in hybrid, který na krátkých trasách spotřebovává pouze elektřinu. Plně elektrický model pak bude z hlediska nákladů na energii nejvýhodnější, vysoká je ale jeho pořizovací cena.
I když není Kia Niro rozhodně žádným sportovním automobilem, moderní platforma umožňuje držet těžiště nízko a auto působí jistým a čitelným dojmem. Podvozek by jednoduše snesl mnohem víc, než je výkon dodávaných motorů, ani silnější elektrická varianta se nedostává k jeho limitům. Tato verze ovšem přináší zajímavou dynamiku a vzhledem k přímočarým reakcím na pokyny řidiče umí nabídnout i zábavné svezení.
Kia Niro je jedním z jasných důkazů toho, jak moc dnes v hodnocení Euro NCAP hrají roli bezpečnostní systémy. Se standardní výbavou si auto v testech v roce 2016 vysloužilo čtyři hvězdičky, s rozšiřujícím paketem bezpečnostních systémů už to stačilo na hvězd pět. Niro se vyznačuje tuhou konstrukcí karoserie, což bezpečnost zvyšuje.
Vedle ekologického provozu je jednou z hlavních vlastností Kie Niro i praktičnost. Auto má vzdušnější karoserii, ve které je spousta místa i díky dlouhému rozvoru náprav. Standardní varianta nabízí zavazadlový prostor 436 litrů, plug-in hybrid musel trochu místa obětovat a nabídne 324 litry. Nejlepší je možná trochu nečekaně situace u plně elektrické verze, ta má objem zavazadelníku 451 litr.
Jízdní komfort je další z předností Kie Niro a to ve všech jejích provedeních. Niro se dodává se šestnácti nebo osmnáctipalcovými pneumatikami, elektromobily mají pneumatiky sedmnáctipalcové. Vždy ovšem s rozumným profilovým číslem, takže pneumatiky pomáhají tlumení nerovností a nedokonalostí vozovky a Niro je příjemným místem k pobytu.
Kia Niro je nenáročný a uživatelsky přívětivý vůz, který nevyžaduje nijak zvláštní péči. Oproti běžným vozům vyšší pořizovací cenu kompenzují právě nízké provozní náklady, ať už jde o náklady na palivo nebo na případný servis a další provozní výdaje.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 800HYBRID
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 59 536 km |
Motor | Hybrid, 104kW |
Převodovka | Automat / 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
STK | 03/2024 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Full-Hybrid |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 101 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.