Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 0 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 37 302 km |
Motor | 1.4 CVVT, 73kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | červená |
STK | 05/2021 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Výborná historie vozu, vůz zakoupen jako nový v ČR. Vůz v plné tovární záruce. Pravidelně servisováno pouze v autorizovaném servise. Nová STK. Přímo po prvním majiteli. Vůz bez investic. Vůz po velmi pečlivém majiteli.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Sedmiletá tovární záruka, Moderní a atraktivní design, Hodnotný a kvalitně zpracovaný interiér, Dobrý vnitřní prostor, Dynamické motory, Výborné jízdní vlastnosti, Šestistupňová převodovka , v základu,
Druhá generace hatchbacku Kia cee'd navazuje na velké úspěchy generace první a v mnohém se posouvá podstatně dále. Zatímco první generace auta vyráběného ve slovenské Žilině platila za dostupnou alternativu k modelům zavedených značek, generace druhá se snaží ve všech ohledech na etalony dotáhnout. A vcelku se jí to daří, například design nového cee'du patří k nejpovedenějším v segmentu. A to platí jak pro klasické pětidveřové provedení, tak pro třídveřové pro_cee'd nebo prostorné combi SW. Kia také srovnala krok v oblasti jízdních vlastností a výrazně kupředu se posunula kvalita zpracování i estetika interiéru. Celkově vzato můžeme hovořit o tom, že Kia cee'd nové generace je vůz bez zásadních nedostatků, který se může statečně postavit konkurentům, jako je VW Golf nebo Ford Focus. Už ovšem u této generace neplatí, že by se podbízela cenou. Na druhou stranu je stále většinou o něco levnější, navíc u ojetých vozů dochází k o trochu rychlejšímu poklesu ceny než u tradičnější konkurence. To ovšem znamená, že mírně ojetý cee'd lze získat za zajímavé částky.
Paleta motorů v cee'du je o poznání jednodušší než u konkurence, ovšem mezery v nabídce přesto vlastně nenajdeme. Chybí jen silnější pohonné jednotky. U nás jsou nejoblíbenější základní verze s motorem 1,4 litru – mimochodem, Kia se stále nenechala zlákat downsizingem, a nabízí tak zážehové atmosférické čtyřválce. Už ten základní s výkonem 73 kW je spřažen s manuální šestistupňovou převodovkou, což vozu dodává slušnou dynamiku, i motor sám je docela příjemně pružný. Druhou benzinovou alternativou je šestnáctistovka s přímým vstřikem paliva GDI o výkonu 99 kW. Turbodiesely jsou dva, celkem ve třech úrovních výkonu. Základní čtrnáctistovka s 66 kW je trochu letargická, malý motor totiž nemá turbo s variabilní geometrií lopatek, a tak chvíli trvá, než výkon motoru nastoupí. Navíc je to vcelku drahá motorizace. Zajímavější volbou jsou tak motory 1,6 CRDi s výkonem 81 nebo 94 kW. Výkonnější motory nejsou v nabídce, a to ani pro atraktivně tvarovanou třídveřovou variantu pro_cee'd, která by si jistě sportovnější pohonnou jednotku zasloužila.
Výbava cee'du je vcelku solidní, na druhou stranu je potřeba počítat s tím, že na našem trhu jsou oblíbenější verze se základnější výbavou. Bohatě vybavené kousky je tak nutné důkladněji hledat.
Druhá generace Kia cee'd je tvarově opravdu atraktivní automobil, který patří k nepohlednějším ve své třídě. Tvary přitom nejsou nijak provokativní a neměly by podléhat nadměrnému stárnutí. Cee'du to navíc sluší ve všech třech karosářských verzích, žádná z nich nepůsobí, jako by vznikla jen rychlou přestavbou jiného provedení.
Kia se prozatím nevydala u svých modelů cestou downsizingu pohonných jednotek. K dosažení nízké spotřeby tak motorům pomáhá standardně montovaná šestistupňová převodovka. V praxi se navíc atmosférické zážehové čtyřválce přeplňovaným soupeřům ve spotřebě vyrovnají, turbodiesely jsou úsporné tak nějak automaticky. Hodně levně dovede jezdit základní vznětová čtrnáctistovka, ovšem neplatí to pro dálniční režim.
Kia cee'd druhé generace má velmi dobré jízdní vlastnosti, které jen droboulince zaostávají za naprostou špičkou třídy. Auto je tak jízdně velmi jisté a nezáludné. Řízení je ovšem trochu nekomunikativní, což ovšem nemusí u rodinného hatchbacku příliš vadit.
V nárazových testech Euro NCAP získala Kia cee'd druhé generace dnes už téměř povinný počet pěti hvězdiček. Velmi dobrá je i ochrana chodců, která stačí i podle nejnovějších přísných kritérií stále na maximum čtyř hvězd. Robustní konstrukce a bohatá bezpečnostní výbava jsou pochopitelně největšími příspěvky k celkové bezpečnosti vozu.
Kia cee'd je praktický a prostorný automobil, ve kterém se posádka rozhodně nebude nikde tísnit. Zavazadlový prostor hatchbacku má nadprůměrný objem 380 litrů, combi se pak může pochlubit podobně výbornými 528 litry. Jediným drobným zádrhelem je trochu složitější sklápění zadních sedadel.
Bohatá nabídka prostoru i pohodlná sedadla znamenají, že cee'd je pro posádku vcelku pohodlným automobilem. Jenom komfort odpružení, podobně jako jízdní vlastnosti mírně zaostává za naprostou špičkou.
Nová generace Kia cee'd je provozně relativně nenáročným automobilem. K úsporným motorům se tu přidává právě nízký věk auta a předpokládaná dlouhá trvanlivost, kterou předjímá sedmiletá záruka na vozy Kia.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4 CVVT, nové v ČR, 1. majitel, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 37 302 km |
Motor | 1.4 CVVT, 73kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | červená |
STK | 05/2021 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |