Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 136 980 km |
Motor | 1.4 CVVT, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 145 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny ojetin, Elegantní vzhled, Dobrá nabídka místa, Komfortní podvozek, Příjemná palubní deska
Hyundai i30 první generace je prvním vozem značky, který začal vyjíždět z továrny v českých Nošovicích. Auto mělo za úkol dohnat kvalitativní ztrátu na tradiční konkurenty, jako jsou VW Golf nebo Ford Focus, a v podstatě se mu to podařilo. Hyundai i30 přišel na trh o rok později než sportovněji střižená Kia cee'd, která má stejný technický základ a pro změnu vznikala ve slovenské Žilině. Model i30 je vcelku spolehlivý a případné opravy nejsou příliš nákladné. Hyundai i30 se prodávalo jako pětidveřový hatchback a combi. Kombík má na poměry třídy průměrný zavazadlový prostor, ale zase nabízí bohaté místo cestujícím vzadu.
Nabídka motorů kopíruje tu v cee'du. Základem byla čtrnáctistovka s nadprůměrným výkonem 80 kW, která je pro auto překvapivě dostačující pohonnou jednotkou a umí jezdit i s rozumnou spotřebou paliva. Dynamičtější volbou je zážehová šestnáctistovka s výkonem 93 kW, která je z hlediska poměru ceny a výkonu asi ideální volbou. Naopak mnoho chvály si nezaslouží benzinový dvoulitr, který má jen mírně lepší dynamiku než motor 1,6 a v praxi má o dost vyšší spotřebu. Pro šetřivé řidiče má i30 rovnou čtyři vznětové pohonné jednotky. Populární šestnáctistovka CRDi se prodávala ve třech úrovních výkonu – 66, 85 a 94 kW. Nejvýkonnějším a nejdražším provedením pak je verze 2,0 CRDi se 103 kW, ta je však vzhledem k celkově ekonomickému zaměření vozu méně obvyklou motorizací.
První generace Hyundai i30 potvrzovala filozofii výrobce nabízet dobře vybavené vozy za atraktivní cenu. Ovšem vzhledem k celkovému tlaku na cenu je potřeba počítat s tím, že výbava chudších verzí nabízí spíše jen to nejnutnější a klimatizace tu byla za příplatek. Vyšší stupně jsou z hlediska výbavy zajímavější.
Hyundai i30 představuje konzervativnější alternativu ke koncernové Kia cee'd. Auto tak vyměnilo dynamičtější vzhled za oblé a elegantní linky, které dávají najevo celkovou prostornost. Elegantně vypadá i kombík. Konzervativní vzhled se k solidnímu rodinnému vozu velmi hodí.
Až na jednu výjimku má i30 vesměs úsporné motory. U zážehových variant však spotřeba pochopitelně více záleží na jízdním stylu, zpřevodování základní čtrnáctistovky zvedá otáčky, a tudíž i spotřebu na dálnici. Příjemná je naopak spotřeba vznětových verzí, jako ideální se z tohoto hlediska jeví výkonnější verze 1,6 CRDi, které si řeknou o zhruba stejné množství paliva jako slabší verze a nabízejí podstatně lepší dynamiku.
Hyundai i30 je komfortnější variantou ke Kia Cee'd, což se projevuje i v oblasti jízdních vlastností. Naladění podvozku u obou vozů je velmi rozdílné, Kia dává důraz na příkladné vedení stopy a menší náklony v zatáčkách, Hyundai preferuje komfort. Toto nastavení znamená trochu méně čitelné chování při ostré jízdě.
Nárazové testy Euro NCAP absolvovalo Hyundai i30 první generace hned dvakrát. Nejprve v roce 2007 dostalo čtyři hvězdičky, po vylepšení konstrukce o rok později pak přišel zisk plného počtu pěti hvězd. Z hlediska bezpečnosti jsou lepší novější vozy, protože došlo k některým konstrukčním změnám, které zlepšily ochranu posádky při čelním nárazu.
Hyundai i30 je na svou třídu velmi prostorným vozem, ani cestující vzadu nebudou trpět nedostatkem pohodlí. Je tu více místa než v sesterské Kia. Ovšem trochu tím trpí zavazadlový prostor. U hatchbacku je k dispozici slušných 340 litrů, u combi ovšem nedojde k očekávanému výraznému nárůstu. SW tak pojme jenom 415 litrů zavazadel a to je podprůměrná hodnota.
Hyundai i30 je oproti Kia cee'd zaměřeno více na pohodlí a projevuje se to nejen komfortnějším podvozkem, ale také o trochu větší nabídkou prostoru pro posádku. Solidní je i výbava automobilu, byť je potřeba pamatovat na to, že na trhu ojetých vozů se spíše vyskytují levnější, hůře vybavené verze.
Pokud se vyhnete žíznivějšímu dvoulitrovému motoru, je Hyundai i30 docela úsporný vůz. A je i vcelku spolehlivý, až na menší trvanlivost některých částí. Náklady na servis ovšem nebývají vysoké. Kia s podstatně delší zárukou je ovšem z tohoto hlediska zajímavější volbou.
Oproti sesterskému cee'du si první Hyundai postavený dle evropského vkusu našel na tuzemském trhu o něco méně příznivců. Kia totiž zabodovala sedmiletou zárukou, Hyundai v té době nabídl „jen“ pět let. U korejských vozů bývá zvykem, že je pokles cen oproti evropské konkurenci rychlejší. V případě ojetých i30 byl tento jev navíc podporován častými akčními slevami či různými zvýhodněnými pakety výbavy, díky kterým český importér vcelku úspěšně zvětšuje svůj tržní podíl. Hlavním lákadlem mladších bazarových exemplářů je stále trvající pětiletá záruka, která dává zájemcům o ojetinu pocit jistoty. Na rozdíl od Focusu či Golfu pochází většina vozů od soukromých majitelů, navzdory tomu však polovinu z nabízených ojetin pohání diesel. Přitom drtivá většina vozů dosud nenajela žádné závratné porce kilometrů. Asi i proto se populární naftová šestnáctistovka zatím ukazuje v dobrém světle, netrápí ji žádné chronické problémy. Zájemce o zánovní ojetinu v modelu i30 nalezne velmi příjemný poměr ceny, prostoru i výbavy. Škoda jen méně odolného podvozku či sklonu ke korozi na některých místech karoserie.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4 CVVT, Automatická klimatizace, Elektrická okna, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 136 980 km |
Motor | 1.4 CVVT, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 145 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.