Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 191 482 km |
Motor | 1.8 i-VTEC, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 6 míst |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobrý vnitřní prostor , Šest míst v interiéru, Spolehlivost , Kvalita zpracování , Dobrý výhled, Jízdní komfort , Výborné jízdní vlastnosti
V době nastupujícího downsizingu možná FR-V nezaujme svými motory, ale opět by byla škoda ji kvůli nim přehlížet. Atmosférické zážehové agregáty totiž patří k tomu nejlepšímu na daném poli a i turbodiesel od Hondy je znám svými kvalitami. Z objemu 2,2 litru sice dává jen spíše podprůměrný výkon 103 kW, ovšem je velmi kultivovaný, ochotně se vytáčí a jeho celkový projev patří mezi soudobými motory k tomu nejlepšímu. Navíc i spotřeba zůstává v příznivých mezích. Benzinové jednotky reprezentují agregáty VTEC. Nejprve se FR-V vyráběla s dvoulitrem o výkonu 110 kW s příjemným zvukem a pro Hondu typickým točivým projevem a menším agregátem 1,7 s výkonem stále slušných 92 kW. Spotřeba dvoulitru ovšem dost záležela na využívání dynamických schopností auta. Proto přišel později modernější agregát 1,8i, který nahradil oba motory. Mimo jiné potěší i díky nižší sazbě povinného ručení. Má výkon 103 kW, neztratil prakticky nic na přímém charakteru a charismatickém zvuku, v praxi však dovede být úspornější než dvoulitr, a to především při jízdě po městě.
Výbava Hondy FR-V patří k lehkému nadprůměru své doby, rozhodně u tohoto MPV nebylo nutné za některé prvky na rozdíl od soupeřů připlácet. Z dnešního pohledu ovšem ničím zásadně nepřekvapí. Automatická klimatizace nebo tempomat jsou však jistě příjemnými standardními prvky.
Na rozdíl od Fiatu Multipla nebudí vzhled FR-V kontroverzní reakce. Na rodinné MPV jsou tvary auta překvapivě sportovní, rovné boky ovšem prozradí důraz na vnitřní prostor. I interiér působí docela hodnotným dojmem. Na druhou stranu, celkově nemusí FR-V vyhovovat vkusu každého.
Z dnešního pohledu nepatří benzinové motory FR-V k nejúspornějším, avšak nejsou ani přehnaně žíznivé. Je ovšem otázkou, zda budou svým charakterem vyhovovat řidičům vyhledávajícím klidnou rodinnou jízdu. Turbodiesel 2,2 i-CTDi je vzácnější, přináší však příjemnou spotřebu paliva a překvapivě kultivované chování.
Jízdní vlastnosti FR-V patří k tomu nejlepšímu v dané třídě. Pochvalu si zaslouží řízení i řazení, v zatáčkách auto dobře drží zvolenou stopu a chová se hezky čitelně. A to i přesto, že u MPV by takové vlastnosti očekával málokdo.
Nárazovými testy Euro NCAP prošla Honda FR-V v roce 2005. Získala tehdy čtyři hvězdičky, což bylo na danou dobu relativně obvyklé hodnocení. Vzhledem k šestimístnému uspořádání, kde cestující sedí blíže dveřím, je to tak překvapivě dobrý výkon.
FR-V je praktická především díky svému šestimístnému uspořádání interiéru a možnostem jejího obsazení. Zavazadlový prostor s objemem 439 litrů ovšem k rekordmanům nepatří. Praktické je, že zadní sedadla lze složit do roviny s podlahou, nejde je však vyjímat nebo posouvat – s výjimkou posuvu prostředního sedadla.
Jízdní komfort Hondy FR-V je opět na velmi solidní úrovni. Při plném obsazení ovšem musí posádka přece jenom počítat s nějakými kompromisy. Podvozek zvládá filtrovat nerovnosti dobře a i zvukový projev pohonných jednotek je kultivovaný.
FR-V bude mezi stejně starými MPV vynikat spolehlivostí, ovšem i tak možná budou provozní náklady mírně vyšší než u některých soupeřů. Důvodem jsou vyšší ceny náhradních dílů Hondy i mírně vyšší hodinové sazby než u řady evropských soupeřů. Mezi konkurenty také najdeme úspornější auta.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 i-VTEC , LPG, 6 míst, servisní knížka, Automatická klimatizace, Tempomat
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 191 482 km |
Motor | 1.8 i-VTEC, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | LPG |
Míst k sezení | 6 míst |
Historie | Servisní knížka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.