800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Honda CRV, 2009

2.2 i-CTDi, 4x4, servisní knížka, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Ventilace sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2009
Tachometr76 943 km
Motor2.2 i-CTDi, 103kW, 4x4
Převodovka6 stupňů
Barvahnědá
Stupeň výbavyElegance
STK03/2021
KaroserieSUV
PalivoDiesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Po prvním majiteli, Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz s doloženým původem, se servisní knihou.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 653 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Honda CR-V (2007–2011)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Prostorný a praktický interiér, Vyspělý pohon 4x4, Atraktivní design, Absolutně spolehlivé benzinové motory, Kultivovaný vznětový motor, Jisté jízdní vlastnosti , v zatáčkách, Výborná výbava, Kvalitní zpracování, Velký zavazadlový prostor,

Úvodem

Honda s modelem CR-V hned zkraje zachytila vlnu popularity kompaktních SUV. Japonský model se stal jedním z nejpopulárnějších vozů této kategorie a jeho v pořadí třetí generace v úspěších pokračovala. Oproti prvním dvěma provedením se ale trochu změnilo zaměření auta, z robustního CR-V se stalo čistě silniční SUV, které se do terénu moc nehodí. Většina zákazníků tuto změnu přivítala, třetí generace CR-V tak dostala například velmi jisté a čitelné jízdní vlastnosti, kterým vévodí překvapivá ochota vrhat se do zatáček. Naopak automaticky přiřaditelný pohon zadní nápravy reaguje pomaleji a jízdní komfort je průměrný.

CR-V třetí generace je stále atraktivní SUV, u kterého nemají zákazníci mnoho možností výběru variant. Základní verzí bylo provedení s dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 110 kW. I na relativně velký a hmotný vůz je to vcelku dostačující pohonná jednotka, která ale nepřináší kdovíjak oslnivou dynamiku ani spotřebu paliva. V omezeném množství byla na českém trhu k mání i zážehová motorizace 2,4 litru s výkonem 122 kW, která má sice ještě o něco vyšší spotřebu, ale přináší lepší dynamické parametry a určitou výkonovou rezervu. Ideální volbou pro CR-V je ale turbodiesel CDTi s objemem 2,2 litru a výkonem 103 kW. Papírově se sice výkon nejeví jako oslňující, přísun točivého momentu a kultivovaný projev oceňovaného agregátu od Hondy však v praxi přinášejí zdaleka nejpříjemnější jízdní projev. Navíc je pochopitelně nejúspornější variantou. Vzhledem k vlastnostem této motorizace je právě turbodiesel zdaleka nejrozšířenější verzí, kterou lze jako ojetou zakoupit. S relativně úsporným turbodieselem získají majitelé kvalitní SUV s velkorysou nabídkou vnitřního prostoru. Interiér také potěší propracovanými detaily, které ještě zvyšují jeho praktičnost. Například objemný zavazadlový prostor lze rozdělit na dvě patra, sklápění sedadel snad už nemůže být jednodušší a dvojitá odkládací schránka před spolujezdcem je hezky prostorná.

Výbava

Honda CR-V patří ve svém segmentu k autům, které se rozhodně nepodbízejí cenou. Vyšší základní cenovce nového vozu ale odpovídá vcelku bohatá výbava. Na trhu je na výběr dostatek vozů s koženým čalouněním, navigačním systémem či xenonovými světlomety. Velmi populární volbou byla automatická převodovka, bohužel až do roku 2010 se nenabízela pro dieselový motor.

Design

Honda CR-V se ve své třetí generaci z hlediska designu od prvních dvou modelů výrazně odchýlila. Vzhled auta lze popsat jako odvážný, přitom ale design není tak kontroverzní jako u hatchbacku Civic. Celkově tak lze CR-V popsat jako atraktivní SUV pro ty, kteří hledají nápadnější a vzhledově zajímavější vůz.

Spotřeba

Honda CR-V patří mezi ty větší z kompaktních SUV, a proto je potřeba také počítat s tím, že relativně těžší vůz nemusí být příliš úsporný. Pro benzinové verze to platí beze zbytku, průměrné spotřebě 8,1 litru na 100 kilometrů u dvoulitru se ale dá přiblížit. Podobně je tomu u turbodieselu, vznětové provedení má podle údajů výrobce spotřebovat 6,7 litru.

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti CR-V patří k tomu nejlepšímu ve třídě, vysoká Honda si překvapivě dobře poradí se zatáčkami, do kterých se vrhá s nebývalou ochotou. Vykoupeno je to celkově trochu tužším naladěním podvozku, které může vést k mírným nejistotám na zvlněném povrchu.

Bezpečnost

Vysoká stavba a vyšší posaz dělají z CR-V automobil, který je příjemné řídit, což se pozitivně projevuje na bezpečnosti. Řidič má dobrý přehled o dění kolem sebe. V nárazových testech Euro NCAP získala Honda CR-V čtyři hvězdičky.

Praktičnost

Ačkoli na to díky tvarům karoserie vůbec nemusí CR-V vypadat, interiér vozu je velmi praktický a prostorný. Zavazadlový prostor potěší objemem 524 litrů a možností být rozdělen na dvě patra. Snadné je sklápění zadních sedadel a i užitečná hmotnost 509 kilogramů vypovídá o výborných přepravních schopnostech auta.

Komfort

Tužší podvozek, který CR-V dodává na jistotě v jízdních vlastnostech, znamená mírné omezení komfortu jízdy. Ten je celkově spíše průměrný, pro posádku CR-V zůstává stále vcelku příjemným vozem. Nepříjemné dovedou být rázy, které se přenášejí do kol od děr na našich silnicích.

Provozní náklady

Hondy se tradičně řadí mezi spolehlivá auta a nejinak je tomu u CR-V. Náklady na servis CR-V nejsou přehnaně vysoké, avšak je potřeba počítat s místy vyšší cenou náhradních dílů. Benzinové verze mají vcelku vysokou spotřebu paliva, naftová je spořivější, ale v konkurenci najdeme i úspornější vozy. 

Názor odborníka

Pokud jde o odvážný design, luxusněji pojatý interiér a různé elektronické systémy (např. radarový tempomat), hraje nejnovější CR-V oproti svým předchůdcům úplně jinou ligu. Pod kapotou první generace Hondy tlouklo vždy výhradně benzinové srdce, druhá generace dostala v roce 2005 konečně diesel. U současné třetí generace se už zájemce o benzinový agregát musí při hledání v bazarech hodně snažit. Zhruba 80 % nabízených vozů jsou totiž diesely. Jedním z důvodů hovořících ve prospěch benzinu byla možnost spojení s automatickou převodovkou, diesel ji dostal až v roce 2010. Dieselový motor vlastní produkce platí za povedenou a spolehlivou jednotku, ale stejně jako u všech ojetin zde platí, že kdo chce minimalizovat riziko drahých poruch, koupí si raději benzin, který je obvykle o 30 až 50 tisíc levnější. Oba motory ale mají rozvody poháněné řetězem, kupující má tedy alespoň o starost méně. Dieselové Hondy prodané jako nové v ČR naštěstí neměly filtr pevných částic, individuálně dovezené kusy ale zpravidla ano. Po faceliftu v roce 2010 ale už byl filtr montován standardně.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Honda CRV 2009

2.2 i-CTDi, 4x4, servisní knížka, Aut. klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Ventilace sedaček
Cena: 207 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800