Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 142 847 km |
Motor | 1.4 i-DSI, 61kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Prostorný interiér, Spolehlivost, Dobré jízdní vlastnosti, Živé motory
V roce 2005 se objevila už osmá generace tradičního kompaktního modelu Civic. A Honda s ním způsobila doslova poprask, design auta byl přirovnáván k UFO a mnoho lidí si na něj muselo zvykat. Na druhou stranu se velkému množství odvážný a atypický design ihned zalíbil a i po skončení aktivního života modelu stále láká (nebo odrazuje). Co působilo zprvu jako velmi šokující vůz, se docela rychle okoukalo, drama a pobouřenost tak rychle z dojmů ze setkání se Civicem vymizely. Na druhou stranu zůstává i dnes vůz originálem, který si s ničím jiným nelze splést.
V podobném duchu je proveden i interiér vozu, který je ovšem i přes své extravagantní provedení nebývale praktický. A také dost prostorný. Nezvyklá dvoupatrová palubní deska je v praxi přehledná a má výbornou ergonomii. Pochvalu zaslouží také pohodlná sedadla s velmi dobrou oporou a slušným bočním vedením. Prakticky řešené je i odklápění zadních sedáků směrem nahoru k opěradlu, kdy vznikne velkorysý prostor například pro převoz jízdních kol. To vše platí pro Civic v provedení hatchback, vzácněji lze na našem trhu narazit i na sedan, který ovšem vychází z modelů určených pro americký trh. Zajímavostí je, že na rozdíl od hatchbacku jej lze sehnat v úsporném hybridním provedení, na druhou stranu diesel pod kapotou sedanu nenajdete.
U ostatních provedení se motorizace dočkaly různých modernizací, většinou jde ovšem o prověřené agregáty, které jsou u Hondy pověstné svou ochotou vytáčet se. Základem je čtrnáctistovka s výkonem 61 kW, která jako jediná postrádá výraznější dynamiku. Druhým stupněm je stejně objemný motor s časováním i-VTEC a výkonem 73 kW. Velmi dobrou volbou je osmnáctistovka s výkonem 103 kW, která přináší dobrou dynamiku a příznivou spotřebu paliva. Pak už následuje vrcholné provedení Type-R se 148 kW. Turbodiesel se pod kapotu Civicu podíval jediný. Jde o agregát 2,2 i-CTDi s výkonem 103 kW, který je kladně hodnocen jak z hlediska kultivovanosti, tak dynamiky jízdního projevu i spotřeby.
Japonské automobilky se příliš neobtěžují se seznamy příplatkových prvků, už v základu tak Civic nabídne velmi dobrou výbavu, kterou vyšší stupně ještě vylepšují. O dobře vybavená auta není na trhu vůbec nouze, celkově je však potřeba počítat s trochu vyššími cenami.
Vzhled osmé generace Hondy Civic způsobil po uvedení velký poprask. Velmi neobvykle tvarovaný vůz rozdělil veřejnost na dva tábory – jedni mu dodnes nemohou přijít na chuť, druzí design milují. Pravda, čas trochu otupil šokující vnímání vzhledu vozu, přesto jde o nezaměnitelný originál.
Většinu motorové palety Civicu tvoří zážehové atmosférické motory s proměnným časováním ventilů. Těmi je Honda proslulá. Motory přinášejí velmi zajímavé výkony a přitom se chlubí i příznivou spotřebou paliva. Nejúspornější je ovšem jediný turbodiesel v nabídce. Pro někoho může být zajímavou alternativou hybridní provedení sedanu. Za ideální volbu je považována benzinová osmnáctistovka, která jede skoro jako dvoulitr a přitom má spotřebu jako konkurenční šestnáctistovky.
Civic osmé generace má velmi dobré jízdní vlastnosti, přitom nezapomíná na komfort. Na absolutní špičku sice trochu ztrácí, ale podvozek vede stopu velmi dobře a v hraničních situacích spíše než po nedotáčivém chování sáhne k přizvednutí vnitřního zadního kola.
Nárazovými testy Euro NCAP prošla Honda Civic hned několikrát. Z počátku výroby dvakrát po sobě získala čtyřhvězdičkové hodnocení, vylepšený vůz v roce 2009 získal hvězdiček pět. Bezpečnost vozu je nadprůměrná, což je dáno nejen dobrou bezpečnostní výbavou, ale také robustní karoserií.
Uvnitř Hondy Civic najde posádka dostatek místa jak vpředu, tak vzadu, dobré je to vzadu i s místem nad hlavou. Ocenit musíme i pohodlná sedadla. Také zavazadlový prostor si zaslouží pochvalu, nabízí v nižší střední třídě velmi nadprůměrný objem 414 litrů.
Interiér Civicu je dostatečně prostorný a velmi pohodlná sedadla poskytují tělu skvělou oporu i při dlouhých cestách, nezapomínají přitom ani na solidní boční vedení. Podvozek auta je velmi dobrým kompromisem mezi pohodlím a živějším projevem.
Honda Civic patří k nejspolehlivějším vozům své třídy a osmá generace to jenom potvrzuje. Potíží je opravdové minimum, a pokud budou majitelé něco řešit, půjde většinou o běžné opotřebení, navíc způsobené nekvalitními českými silnicemi. I spotřeba motorů se drží v příjemných mezích.
V záplavě německé konfekce na plochách autobazarů vyčnívá Civic svým futuristickým designem a žádný návštěvník jej nemine bez povšimnutí. Odvážný vzhled však neosloví každého a pro konzervativní povahy může být spíše překážkou. Cílovou skupinou jsou tudíž hlavně zájemci z řad mladších ročníků, kteří nechtějí splývat s davem a vedle kosmického designu palubní desky ocení třeba i nadprůměrnou variabilitu interiéru. Prodejní ceny Civicu klesají pomalu a pohybují se na úrovni Golfu. Srovnatelná Astra či Focus se dají koupit o pár desítek tisíc levněji, přesto však Civic na zájemce nikdy dlouho nečeká. To je dáno poměrně omezenou tržní nabídkou. Většina Civiců nabízených na českém trhu pochází od soukromých majitelů, mají tudíž v průměru najeto méně než Focusy, Golfy a Astry, které často slouží ve firemních flotilách. Obecně vzato je Civic většinou v zachovalejším stavu. Nejrozšířenějším motorem je benzinová osmnáctistovka, která kombinuje překvapivou dynamiku s přijatelnou spotřebou, za což vděčí spojení se šestistupňovým manuálem. Výhodou jsou u všech motorů rozvody poháněné bezúdržbovým řetězem, což oproti řemenu u ojetiny představuje úsporu peněz i starostí.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4 i-DSI, Automatická klimatizace, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 142 847 km |
Motor | 1.4 i-DSI, 61kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.