Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu
a peníze ihned a v hotovosti.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 204 557 km |
Motor | 2.0 TDCi, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 11/2026 |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 139 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobrý vnitřní prostor, Skvěle variabilní interiér, Výborné jízdní vlastnosti, Úsporné vznětové motory, Přesné řazení,
Ford S-MAX se objevil v roce 2006 jako dvojče zcela nové generace velkoprostorového vozu Galaxy. Oba příbuzné vozy mají zcela novou techniku, která nijak nesouvisí s předchozím MPV vyráběným ve spolupráci s Volkswagenem. S-MAX má oproti klasickému modelu Galaxy hrát roli sportovnějšího a kompaktnějšího modelu a zaměřuje se především na mladší řidiče, kteří sice potřebují rodinný dostavník, ale nechtějí se vzdát všech jízdních požitků. Díky dravému designu a celkovému zaměření auta má S-MAX jen minimum přímých konkurentů, svým pojetím je to opravdu originální MPV. Důkazem kvalit je i fakt, že facelift provedený v roce 2010 byl spíše kosmetický. Zatímco Galaxy je především o prostoru, S-MAX dělá v této oblasti trochu kompromisy. Místa je uvnitř vozu dostatek, ale například třetí řada sedadel rozhodně nenabídne tolik prostoru jako ta u Galaxy, podobné je to se zavazadlovým prostorem. Na druhou stranu kompromisy nedělá S-MAX v originální konstrukci sedadel – ta lze složit tak, že vznikne zcela rovná ložná plocha a sedadla nijak neomezují nákladový prostor. V sedmimístném uspořádání je ovšem objem zavazadelníku jen 285 litrů. Po složení třetí řady je hned veseleji, po střechu se sem vejde už více než dostačujících 1051 litrů nákladu.
Základní pohonnou jednotkou pro S-MAX před modernizací je dvoulitrový benzinový motor Duratec s výkonem 107 kW, dalším stupněm pak 2,3 Duratec s výkonem 118 kW. Oba mají vyšší spotřebu a nejsou pro pohon velkého MPV příliš vhodné. Špičkovým motorem, který sourozenec Galaxy nenabízel, byl pětiválec 2,5 Duratec s výkonem 162 kW. Jde o motor odvozený od pětiválců Volvo a známý například ze sportovního Fordu Focus. Má tedy hodně síly a s netradičním MPV dovede opravdu divy, ovšem dynamika je pochopitelně vykoupena vyšší spotřebou. Nejslabším naftovým motorem byl z počátku 1,8 TDCi s 92 kW, následoval dvoulitr se 103 kW a provedení 2,2 TDCi má výkon solidních 129 kW. Paleta je tak zcela shodná s Galaxy.
V roce 2010 prodělal S-MAX modernizaci, které se krom decentních změn ve vzhledu dotkla výrazněji právě motorové palety. Jako nejsilnější pohonná jednotka nastoupil přeplňovaný zážehový dvoulitr EcoBoost s výkonem solidních 149 kW, silnější pětiválec byl zřejmě z důvodů nutnosti snížení spotřeby celé modelové řady z nabídky vyřazen. I tento motor je však důstojnou pohonnou jednotkou, navíc s příznivější spotřebou. Zážehový atmosférický dvoulitr zůstal jako základ, daleko charismatičtější a vhodnější je další přeplňovaná novinka – šestnáctistovka EcoBoost s výkonem 118 kW. U ní ovšem spotřeba závisí na jízdním stylu. Přeskládána byla také paleta turbodieselů. Většina, až na nejsilnější provedení 2,2 Duratorq se 147 kW, je dvoulitrových. Základem je verze s výkonem 85 kW, pokračuje se výkonem 103 kW a možnosti dvoulitrových TDCi končí u 120 kW.
Zatímco Galaxy působí až luxusním dojmem, u S-MAXu se Ford soustředil na sportovnější atmosféru a opět se mu to podařilo. Vůz působí hodnotně a podtrhuje to vcelku dobrá výbava. Základem je tak sedm airbagů nebo duální automatická klimatizace, což jsou opravdu nadstandardní prvky. Ve vyšších stupních výbav se pak dočkáme velice zajímavých prvků.
Design Fordu S-MAX je na MPV až netypicky dynamický a v tomto případě je to schválně. Jako konzervativní variantu totiž nabídl Ford model Galaxy, S-MAX je jeho jakýmsi sportovním provedením. S-MAX je tak jedno z designově nejlákavějších MPV na trhu vůbec, jeho tvary jsou přitom také nadčasové.
U velkého MPV je překvapením, že k motorům s rozumnou spotřebou paliva můžeme připočítat i zážehovou jednotku. Jde o šestnáctistovku EcoBoost, která při rozumném jízdním stylu drží spotřebu na solidní úrovni, ani dvoulitr EcoBoost není vyloženě žravý. Ovšem turbodiesely jsou pochopitelně úspornější a navíc jsou méně náchylné na zatížení vozu a jízdní styl, takže celkově zůstávají ekonomičtější volbou.
Ford S-MAX se může na vůz kategorie MPV pochlubit opravdu velmi dobrými jízdními vlastnostmi. Podvozek je velmi jistý a jen tak něco jej nerozhodí, výborná je směrová stabilita na dálnicích a i v zatáčkách se S-MAX chová na MPV až překvapivě stabilně a ukázkově. Eliminace náklonů přitom není vykoupena zhoršením komfortu.
V roce 2006 prošel Ford S-MAX nárazovými testy Euro NCAP se ziskem maximálního, tedy pětihvězdičkového hodnocení. Dobrá je jak bezpečnostní výbava vozu, tak robustní konstrukce. Úroveň bezpečí také zlepšují výborné jízdní vlastnosti vozu.
Ford S-MAX je méně praktickou variantou většího a komfortnějšího typu Galaxy. Přesto si však ponechává standardních sedm míst, jen místa úplně vzadu jsou vhodná spíše pro děti. Zavazadlový prostor má v sedmimístném uspořádání objem jen 285 litrů, praktičtější je tedy vůz v pětimístném uspořádání. Toho lze dosáhnout snadno sklopením zadních sedadel do podlahy. Po střechu je tu k dispozici 1051 litrů pro náklad. Po sklopení obou zadních řad pojme S-MAX až 2100 litrů nákladu.
Velmi jistý podvozek auta nedělá v S-MAXu ani příliš velké kompromisy v pohodlí. Přesto je komfortnějším vozem Galaxy, rozdíly jsou však velmi malé. Cestující v prvních dvou řadách mají k dispozici královský prostor a také zpracování interiéru je na velmi dobré úrovni, takže S-MAX celkově posádku dovede velmi dobře hýčkat. Kvalitní je také odhlučnění a pochvalu zaslouží i sedadla za své pohodlí.
Po boku Fordu Galaxy patří S-MAX ke vcelku solidně spolehlivým vozům, obzvláště v rámci své třídy. Velké MPV také příjemně překvapí solidní spotřebou nejen turbodieselových motorů, takže provozní náklady lze udržet na rozumné úrovni.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDCi, 7 míst, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 204 557 km |
Motor | 2.0 TDCi, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 11/2026 |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 139 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíSoubory cookie se používají k ukládání vašich nastavení a preferencí a pomáhají nám analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Informace o používání našich stránek sdílíme také s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. Udělujete svůj souhlas společnosti AURES Holdings a.s. Více informací naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.