Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2017 |
---|---|
Tachometr | 38 642 km |
Motor | 2.2 TDCi, 118kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | béžová-metalíza |
Stupeň výbavy | XLT |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Off road |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Poslední servis | 24.7.2023 při 38 511 km |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Bohatá nabídka verzí, Silné motory, Dobré terénní vlastnosti, Příjemný komfort, Bohaté možnosti příslušenství
Ford Ranger je globální pick-up modrého oválu, který na rozdíl od jiných pick-upů značky oslovuje i zákazníky v Evropě. S délkou až téměř 5,4 metru je to na místní poměry skutečně velký vůz, který slouží především jako užitné a užitkové auto. Nicméně s růstem obliby pick-upů v uplynulých letech si Ranger oblíbilo i poněkud širší publikum zákazníků, řada z nich se rekrutuje ze zájemců o tradičnější SUV. Může za to mimo jiné i modernizace tohoto modelu, kterou prošel v roce 2015. Tehdy dostal Ranger modernější vzhled, který ho přiblížil k řadě SUV vozů a zároveň se zlepšilo i vybavení kabiny. Ta již není u většiny provedení tak utilitární, jako dříve a tak Ranger dovede hrát roli neskutečně univerzálního vozu, který na své korbě odveze prakticky jakýkoli náklad a přitom dovede svého majitele i důstojně reprezentovat.
I když se Ranger nabízel i v provedení s „krátkou“ kabinou pouze s předními sedadly, na trhu téměř bez výjimky najdeme varianty s dvojitou kabinou Double Cab, která je plnohodnotně pětimístná. Místa tu má dost i trojice cestujících na zadních sedadlech, sedí se tu ale vzpřímeněji, než v řadě SUV vozů, na druhou stranu jsou lavice a kabina hodně široká a tak nabízí dost místa i v oblasti ramen. Původní zaměření Rangeru coby užitkového vozu se v kabině projevuje přítomností bytelných a jasně identifikovatelných ovládacích prvků. Dotykový displej sice na palubní desce najdeme, ale na všechny důležité funkce tu jsou velká tlačítka, která jde snadno ovládat třeba i v rukavicích. Ranger tak může představovat i dobrou alternativu pro ty, kdo ovládání všeho přes dotykové displeje moc neholdují. Přitom třeba propojení se smartphonem není zejména u mladších kousků vůbec žádný problém.
O pohon Fordu Ranger se starají silné vznětové motory. Důraz je tu kladen na točivý moment a ne výkon. Vozy po modernizaci z roku 2015 mívají čtyřválce 2.2 TDCi o výkonu 96 nebo 118 kW, alternativou je pětiválec 3.2 TDCi se 147 kW a masivními 470 Nm točivého momentu. Novější varianty pak nasadily různé verze čtyřválce 2.0 EcoBlue, kde může výkon motoru v provedení Raptor dosahovat až 157 kW. Verze Raptor má díky upravenému podvozku ještě zlepšenou i průchodnost a jízdní vlastnosti v terénu, Ranger obecně disponuje přiřaditelným pohonem všech kol a zdolá i skutečně obtížné trasy. Rámová konstrukce vozu ho k tomu předurčuje. Jízdní komfort je na poměry pick-upů velmi dobrý, ale zejména bez nákladu je samozřejmě nezatížená zadní náprava trochu nervóznější, než jako tomu je u běžných SUV.
Ford Ranger je dost utilitární automobil, který má tradiční ovládací prvky a je konstruován tak, aby vydržel i hrubší zacházení. To však neznamená, že nemůže mít i velmi dobrou výbavu. Obvyklé prvky jako klimatizace, elektrické ovládání okének a další záležitosti jsou samozřejmostí, novější vozy mají moderní infotainment s bohatými možnostmi konektivity. Výjimkou nejsou ani různé bezpečnostní asistenty, opět zejména u novějších provedení.
Drsný vzhled je jasným základem designu Fordu Ranger. Právě modernizace v roce 2015 udělala z vozu auto, které se trochu přizpůsobilo stylu moderních SUV a zároveň si ponechalo určité kouzlo drsného dobrodruha, které právě mnohé zájemce tak láká. Ranger je pick-up se vším všudy, jeho uspořádání nedává příliš možnost vymýšlet v designu kdovíjaká kouzla, ale ve své kategorii rozhodně působí hodnotně a nadčasově.
Velký pick-up se silnými vznětovými motory není na palivo nijak přehnaně náročný, nicméně očekávat u takového auta spotřebu na úrovni rodinných kombi opravdu nelze. Řada verzí udává kombinovanou spotřebu někde v rozmezí osmi a devíti litrů a za tyto hodnoty lze s klidnou pravou nohou skutečně i jezdit. Obvyklejší jsou ale v praxi hodnoty někde lehce přes 10 litrů nafty na 100 kilometrů.
Ford Ranger je pick-up klasické rámové konstrukce a s pořádným off-road podvozkem, takže jeho doménou jsou především nezpevněné cesty. Ale i na těch asfaltových se chová překvapivě civilizovaně, byť zejména nezatížená zadní náprava dovede být trochu nervózní.
Velký pick-up je především o praktičnosti, ale zároveň musí prostě svému majiteli splňovat jeho nároky. Velká korba je skvělá pro převoz jakéhokoli nákladu, ale třeba drobný nákup vlastně převeze lépe jakékoli SUV.
Podvozek Rangeru spolehlivě odfiltruje jakékoli nástrahy českých silnic, v tom je pick-up s rámovou konstrukcí opravdu skvělý. Ve své kategorii patří Ranger k vyspělým vozům. Ale vozy SUV umí být výrazně komfortnější, ať už po stránce naladění podvozku (ten tady musí unést i velkou porci nákladu), nebo odhlučnění.
Provozní náklady u Fordu Ranger jsou víceméně odpovídající dané kategorii. Je to velký a vlastně relativně drahý vůz, který má moderní techniku i motory a tomu odpovídají třeba i servisní nároky. Velké a relativně těžké auto má také trochu vyšší spotřebu paliva.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.2 TDCi, XLT, 4x4, servisní knížka, Tempomat
Rok uvedení do provozu | 2017 |
---|---|
Tachometr | 38 642 km |
Motor | 2.2 TDCi, 118kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | béžová-metalíza |
Stupeň výbavy | XLT |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Off road |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Poslední servis | 24.7.2023 při 38 511 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.