800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Ford Ka, 2008

1.2 i, servisní knížka, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2008
Tachometr64 631 km
Motor1.2 i, 51kW
Převodovka5 stupňů
Barvazelená
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Minimální náklady na provoz a údržbu. Posledních 5 let bez změny vlastníka.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 285 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Ford Ka (2008–2016)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Přesné a citlivé řízení, Dobré jízdní vlastnosti , Stylový vzhled

Úvodem

V roce 2008 nahradil Ford svůj malý model Ka druhou generací. Ta navazovala na velmi originální vůz a zhostila se nelehkého úkolu, který nakonec splnila spíše napůl. Druhé Káčko totiž vstupovalo na trh stylových malých aut, který vlastně pomohla první generace vytvořit a který se od té doby stihl zaplnit. Navíc mělo druhé Ka velkou nevýhodu. Vstupovalo na trh po boku po vzhledové stránce opěvovaného Fiatu 500. Aby to nebylo vůbec jednoduché, tak právě techniku Fiatu 500 Káčko druhé generace používá. To jej ovšem staví do nezáviděníhodné situace – pětistovka je oproti druhému Káčku daleko stylovější a nová generace malého Fordu se vzhledově trochu umírnila, takže neláká ani ty, kterým se zamlouvaly neotřelé tvary prvního provedení. Ka tak vsází na cenu, která patří mezi stylovými malými auty k nejzajímavějším. Přitom při pečlivém pohledu odhalíme elegantní auto, které v určité konfiguraci doplňků může působit opravdu originálně. Jenže takových vozů na trhu ojetin moc není a obyčejné verze nijak nevybočují z poměrně plné třídy miniaut. Oproti předchozí generaci se alespoň výrazně vylepšilo celkové zpracování auta a použité materiály. Interiér je také tentokrát přece jenom o něco prostornější, podepisuje se na tom právě platforma Fiatu 500 – a tedy vlastně základ Fiatu Panda. Stavba vozu je mírně vyšší, takže i dozadu se tentokrát cestující nasoukají, ovšem na delší cesty tu stále nebudou mít mnoho pohodlí. Zavazadlový prostor povyrostl na v této třídě solidních 224 litrů, po sklopení sedadel odveze Káčko až 747 litrů nákladu. 
 
I druhá generace Káčka se může pochlubit velmi dobrými jízdními vlastnostmi. Tentokrát za to vděčí výraznému přepracování podvozku oproti pětistovce. Auto dostalo výrazně měkčí pružiny, ale zato tužší tlumiče a na zadní nápravě přibyl zkrutný stabilizátor. Auto se tak chová stabilně a velmi předvídavě, ovšem hravost předchozí generace je bohužel ta tam. V Káčku také nebudou cestující trpět nedostatečným jízdním komfortem, a to i přesto, že má malé auto v této oblasti limity a podvozek stále dává přednost jízdním vlastnostem.
 
S nabídkou motorů si Ford tentokrát hlavu příliš nedělal. Je velmi jednoduchá a čítá pouze dva agregáty, prakticky však vlastně jenom jeden. Turbodiesel 1,2 Duratorq TDCi s výkonem 55 kW je opravdu vzácným jevem. Drtivá většina Káček druhé generace je tedy v benzinovém provedení 1,2 Duratec s výkonem 51 kW. Pro malý a lehký automobil je to dostatečný výkon, ovšem řidiči toužící po větší zábavě by i vzhledem ke kvalitám podvozků jistě ocenili více. Bohužel, taková varianta pro Ka neexistuje. 

Výbava

U malého Fordu opět nemůžeme počítat s kdovíjakou základní výbavou, ta tak spíše odpovídá obvyklému průměru doby. Jsou tu dva airbagy, na rozdíl od předchozí generace samozřejmě i ABS, ovšem komfortní prvky přinášejí až vyšší stupně výbavy, které jsou trochu vzácnější. 

Design

Druhá generace Fordu Ka není rozhodně tak neotřelá a originální jako ta první a ani zdaleka tak stylová jako Fiat 500, z jehož techniky vychází. To tak trochu odsouvá vůz na okraj zájmu, přitom karoserie dovede být s vhodnými doplňky opravdu líbivá. V základním provedení je ovšem trochu fádní. 

Spotřeba

I když se do Ka dodával i malý turbodiesel, prakticky je vůz k sehnání jenom se zážehovým motorem 1,2 o výkonu 51 kW. Jeho spotřeba není špatná a v městském provozu se drží v příznivých mezích, ovšem na dálnici už výrazně roste. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti druhého Káčka opět nejsou tak zábavné a hravé jako u prvního provedení, ale auto patří ve svém segmentu k tomu lepšímu. Chování je dobře čitelné a Káčko překvapuje velmi dobrou stabilitou a ovladatelností. 

Bezpečnost

V oblasti bezpečnosti udělal druhý Ford Ka výrazný krok kupředu. V nárazových testech Euro NCAP získalo druhé Káčko skóre čtyř hvězdiček, což je dáno výrazně tužší konstrukcí karoserie. V základu najdeme ovšem jen čelní airbagy, boční přidává druhý stupeň výbavy a okenní ten třetí. 

Praktičnost

Ford Ka druhé generace stále není z pohledu prostornosti a variability kdovíjak praktické auto. Zavazadlový prostor sice posílil na 224 litrů a po sklopení sedadel odveze Káčko až 747 litrů nákladu, ovšem i tak má posádka místa jen tak tak. Ka je opět spíše praktickým pokořitelem džungle městských dopravních zácp.  

Komfort

Dobrý jízdní komfort nabízí Káčko i přesto, že se primárně snaží nabídnout co nejlepší jízdní vlastnosti. Odpružení tak posádku rozhodně nevytřese, ovšem i mezi malými automobily můžeme najít komfortnější vozy. 

Provozní náklady

Druhé Káčko využívá opět vcelku jednoduchou a tentokrát i docela prověřenou techniku. Provozní náklady by se měly držet v rozumných mezích, jen spotřeba motoru by mohla být především v dálničním režimu nižší. Díly a servis drahé nejsou. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Ford Ka 2008

1.2 i, servisní knížka, posilovač řízení
Cena: 60 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800