Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 270 435 km |
Motor | 1.6 TDCi, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 127 g/km Emisní kalkulačka |
Platná STK.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Příznivé ceny, Vynikající jízdní vlastnosti, Široká nabídka verzí, Úsporné a pružné turbodiesely, Spolehlivost, Velmi rozumné servisní náklady
Druhá generace Fordu Focus představená v roce 2004 měla velmi těžkou roli. Navazovala totiž na jeden z nejpovedenějších kompaktních hatchbacků automobilové historie. Ford tentokrát zvolil trochu konzervativnější přístup, i přes zachování proporcí a některých prvků tak vznikl trochu konvenčněji tvarovaný vůz. Atraktivněji z tohoto hlediska působí modernizované provedení vyráběné od roku 2007, které přídi vozu dodává trochu dynamičtější vzhled. Ke karosářským provedením hatchback, sedan a combi se přidala ještě varianta CC se skládací pevnou střechou. Klasičtější je tentokrát provedení interiéru, což je však tentokrát přijato s povděkem. Trochu futuristická palubní deska první generace se totiž rychle okoukala a trpěla i některými ergonomickými nedostatky. Konzervativnější řešení u generace druhé nepodléhá módním trendům a řidič se tu lépe orientuje. Kladem jsou také použité materiály, které působí hodnotným dojmem a prokázaly svou dlouhodobou trvanlivost.
Podvozek druhé generace je v podstatě přepracovanou verzí generace první, takže víceprvková náprava a s ní spojená jistota zůstávají zachovány. Ovšem z řízení se vytratila jeho komunikativnost a preciznost, navíc celkově komfortnější naladění podvozku mírně krotí sportovní ambice. Díky tomu ovšem bude Focus více vyhovovat běžnému řidiči. Sportovce zaujmou v druhé generaci opět dokazovat ostré verze ST a RS, které tentokrát dostaly pod kapotou pětiválec 2,5 litru z produkce švédského Volva. ST poskytuje výkon 166 kW, RS pak ohromujících 224 kW, stále přenášených na přední nápravu. U těchto verzí pochopitelně výtky k odtažitějšímu řízení neplatí. Z běžných verzí je opět vynikající volbou atmosférický motor 1,6 litru, převzatý z předchozí generace prakticky beze změn. Proslulá spolehlivost, dobrá pružnost a příznivá spotřeba této jednotky z ní ovšem dělají na trhu ojetin vcelku nedostatkové (a tudíž dražší) zboží. Opět platí, že další benzinové motory (1,4 59 kW, 1,8 FlexiFuel 92 kW a 2,0 107 kW) nejsou tak atraktivní volbou. U FlexiFuel verze ovšem především proto, že výhoda možnosti tankovat palivo E85 je u nás vzhledem k distribuční síti minimalizována. Naopak velmi byla ve druhé generaci vylepšena nabídka vznětových motorů. Verze 1,6 TDCi (66 a 80 kW) jsou čtyřválce vyvinuté ve spolupráci s koncernem PSA a jsou velmi známé svou nízkou spotřebou a solidní spolehlivostí. Dvoulitr TDCi (81 a 100 kW) pak dovede nabídnout velmi dobrou dynamiku při zachování dlouhých intervalů návštěvy čerpacích stanic. Zbytečnou volbou se jeví snad jen starší 1,8 TDCi (85 kW), u kterého však pro změnu oproti dvoulitru ušetříte na povinném ručení.
S novou generací se výrazně vylepšila i výbava vozu, byť v této třídě stále platí, že některé prvky byly dostupné až u dražších verzí. Například klimatizace standardem nebyla, ovšem drtivá většina vozů jí vybavena je.
Druhá generace Focusu působí trochu konzervativnějším provedením než ta první a to i přesto, že některé vzhledové prvky a základní proporce tu zůstaly zachovány. Atraktivnějším dojmem působí faceliftované provedení vyráběné od roku 2007, to ovšem není mezi ojetými vozy tak běžné. Naopak daleko hodnotnější je oproti první generaci vzhled interiéru.
U druhé generace Focusu mají řidiči toužící po nízké spotřebě velmi dobrý výběr. Tradičně úsporná je zážehová šestnáctistovka, spořit peníze dovede také (u nás vzácná) verze 1,8 FlexiFuel s možností provozu na palivo E85. Nízkou spotřebou jsou pak proslulé především turbodiesely 1,6 TDCi a spokojeni budete také se spotřebou dynamičtějších motorů 2,0 TDCi.
Jízdní vlastnosti druhé generace Fordu Focus jsou typickým důkazem toho, že auto bylo postupnou evolucí, u které Ford tu ubíral, tu přidával. Podvozek je konstrukčně převzatý z předchozí verze, ovšem celkově je komfortněji naladěn a například řízení ztratilo na komunikativnosti. To pochopitelně neplatí pro ostré verze ST a RS, které platí za jedny z nejlepších ostrých hot-hatchů vůbec.
Už první Focus příjemně překvapil nadprůměrnou úrovní bezpečnosti, generace druhá se v této oblasti posouvá podstatně dále. Nejenom že byla zesílena celková konstrukce, standardem je pochopitelně daleko větší množství bezpečnostních prvků výbavy. Druhý Focus je dnes stále moderním vozem a splňuje přísné bezpečnostní nároky.
V interiéru druhé generace Fordu Focus najdou cestující ještě trochu více místa než u generace první. Navíc konzervativnější provedení palubní desky a dalších míst zlepšuje využitelnost odkládacích prostor i celkovou ergonomii. Zavazadlový prostor hatchbacku narostl na 385 litrů, nepříliš obvyklý sedan poskytne ohromných 526 litrů. Praktičtější combi překvapí hodnotou „pouze“ 475 litrů, co ovšem zavazadlový prostor ztrácí na papírovém objemu, dožene praktickou využitelností.
Oproti první generaci je ta druhá u Focusu naladěna na ještě větší cestovní komfort, hatchback se tak vůbec necítí špatně ani při dlouhých dálničních přesunech. V kombinaci s velmi dobrou prostorností, ergonomií i trvanlivými a příjemnými použitými materiály to znamená, že druhý Focus je ve své třídě jedním z nejlepších pro dlouhé přesuny.
Druhá generace Fordu Focus si zachovala stále velmi dobrou spolehlivost, byť se už mezi mladšími ojetinami nepohybuje v žebříčcích tak vysoko jako ve své době první generace. Stále však platí, že Focus se příliš nekazí a ceny oprav zůstávají na přijatelné úrovni.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 TDCi, klimatizace
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 270 435 km |
Motor | 1.6 TDCi, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 127 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.