Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 80 103 km |
Motor | 1.25 16V, 60kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 153 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vysoký jízdní komfort, Skvělé jízdní vlastnosti, Přesné řízení, Atraktivní design
Šestá generace Fordu Fiesta se objevila v roce 2008 a znamenala další designový obrat v této řadě. New Edge design vydržel jen jednu generaci, šesté provedení Fiesty už ctí nový estetický směr, kterému Ford říká Kinetic Design. Charakteristické jsou pro vůz oblé tvary a místy rozmáchlé linky. S koncem roku 2012 přišel facelift současné Fiesty, příď auta byla upravena podle vzoru dalších nových modelů a dostala velmi výraznou masku chladiče, která bývá často přirovnávána k masce sportovních vozů značky Aston Martin. Při faceliftu také dostala Fiesta nové bezzátkové víčko nádrže pro bezpečnější a pohodlnější tankování. Oproti páté generaci neznamená ta šestá jenom výraznou změnu v oblasti designu. Zcela nový je interiér s rozmáchlými linkami palubní desky a úplně jiné naladění podvozku. Zatímco pátá Fiesta platila za jeden z nejsportovnějších vozů své třídy, Fiesta šestá zcela obrací a v maximální možné míře se věnuje komfortu. Jízdní vlastnosti přitom neutrpěly, jen už není Fiesta řidičsky tak zábavná a třeba i jinak stále velmi přesné řízení oproti předchozí verzi ztratilo na celkovém výrazu. Auto se také v zatáčkách více naklání. Verze se silnějšími motory a pochopitelně i provedení ST, které přišlo až s faceliftem, ovšem mají sportovnější naladění podvozku, takže na své si tu přijdou i milovníci dynamičtějšího svezení.
Ty tam jsou výtky směrem k pohodlí sedadel, ta jsou teď příjemně komfortní. Jen jim chybí výraznější boční vedení. S místem vzadu to však stále příliš slavné není, preferována je posádka vpředu. Motorů pod kapotou opět najdeme celou řadu, základem je opět třináctistovka s nevýrazným výkonem 44 kW, silnější verze už má slušných 60 kW. Silnější benzinové motorizace reprezentují motory 1,4 a 1,6 Ti-VCT s výkonem 71 a 88 kW. Ty po faceliftu z Fiesty zmizely a byly nahrazeny novým litrovým tříválcem EcoBoost v provedeních se 74 a 92 kW. EcoBoost je zajímavý tím, že největších úspor dosáhne při velmi specifickém jízdním stylu, kdy řidič často střídá téměř nulové a prakticky plné zatížení motoru. Při běžné klidné jízdě se spotřeba od předchozích atmosférických motorů příliš neliší. Alternativou k motorům EcoBoost je přiškrcená verze šestnáctistovky Ti-VCT s výkonem 77 kW, ta se ovšem dodává jen s dvouspojkovou převodovkou PowerShift. Pod kapotou Fiesty opět mohou být i turbodiesely, které jsou však vzácnější motorizací. Jde o čtyřválce 1,5 a 1,6 TDCi s výkonem 55 a 70 kW. Provedení ST má pod kapotou přeplňovanou šestnáctistovku s výkonem 134 kW a manuální převodovkou.
Moderní Ford Fiesta sice dostal o trochu lepší výbavu než starší model, ovšem stále platí, že si Ford nechá za mnohé prvky rád připlatit. I nejvyšší úrovně výbavy tak postrádají některé komfortní prvky, které by zákazník za danou cenu očekával už ve standardu. Na našem trhu se většinou pohybují vozy s obyčejnější výbavou, luxus tempomatu nebo elektricky ovládaných zadních oken tak má málokterá Fiesta.
Šestá generace Fordu Fiesta přináší vzhled v novém designérském stylu automobilky zvaném Kinetic Design. Od konce roku 2012 je Fiesta k mání s výrazně přepracovanou čelní maskou, která dodává vozu agresivnější a dynamičtější vzhled, provedení vyráběné do té doby působí umírněněji. Dynamické linky najdeme i v interiéru, to platí pro obě prodávané verze.
Velmi úsporné turbodieselové motory jsou pod kapotou Fiesty na našem trhu spíše vzácností, spotřeba zážehových motorů však nikoho nezaskočí. Na druhou stranu rekordní spotřeba se nekoná ani u nového tříválce EcoBoost, který se začal do vozu montovat po faceliftu. K dosažení reálných úspor paliva vyžaduje tento motor specifický jízdní styl.
Šestá generace Fiesty vsadila více na komfort než na sportovní notu, což znamená mírné omezení řidičské radosti. Jízdní vlastnosti ovšem netrpí, stále patří k tomu nejlepšímu ve třídě, jen s autem už není taková zábava jako s předchozím provedením a v zatáčkách se vůz více naklání.
Pět hvězdiček z nárazových testů Euro NCAP si šestá Fiesta odnesla hned dvakrát – při premiéře v roce 2008 a po modernizaci v roce 2012. Novější verze přinesla především lepší ochranu chodců při střetu, posádka je chráněna v podstatě stejně. Mezi malými auty patří Fiesta k nejbezpečnějším vozům, což je dáno její robustní konstrukcí a celkově většími rozměry.
Zavazadlový prostor šesté generace Fiesty pojme solidních 281 litrů nákladu, horší je ovšem přístup do něj. Vpředu má posádka dostatek místa, na zadních sedadlech je to už trochu horší. Místo pro kolena je jen průměrné a pasažéři vyšší než 180 centimetrů se nevyvarují kontaktu se stropem.
V předchozí generaci byla Fiesta sportovně zaměřeným malým vozem s docela tuhým odpružením, u generace šesté se to však změnilo. Ford nově klade daleko větší důraz na komfort a Fiesta patří v tomto ohledu k naprosto nejlepším vozům segmentu. Pohodlná jsou i sedadla, která u předchozí generace sklízela kritiku, kvalitní jsou rovněž materiály v interiéru.
I nová Fiesta zůstává provozně vcelku nenáročným automobilem, vzhledem k jejímu nižšímu věku je však nutné počítat s případnými vyššími investicemi do oprav. Na druhou stranu nižší věk by měl znamenat i nižší výskyt závad. Náhradní díly však celkově patří k dostupným a Fiesta má i rozumnou spotřebu paliva.
Na západoevropských trzích je poslední generace Fiesty v kategorii malých aut bestsellerem. V tuzemsku jejímu rozletu v uplynulých letech bránila domácí Fabia, a to i přes o něco vyšší cenu při srovnatelné výbavě. Oproti konkurenčním modelům nabídne Fiesta líbivý, sportovně pojatý design, kterému odpovídají i výborné jízdní vlastnosti. Tuhost podvozku předchozí generace je však pryč. Nejnovější Fiesta bývá naopak označována za nejpohodlnější malé auto na trhu. Vzhledem k nízkému věku není mezi ojetinami zatím příliš velký výběr. Navíc ceny zatím klesají pomalu a dvouletá slušně vybavená ojetina se běžně prodává za částky na dostřel od základních cen úplně nového auta, u něhož se však jedná o základní úroveň výbavy a je potřeba smířit se s poměrně dlouhou čekací lhůtou na dodání z výroby.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.25 16V, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 80 103 km |
Motor | 1.25 16V, 60kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 153 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.