800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Ford Cougar, 2000

2.0 16V, klimatizace, posilovač řízení, Kůže

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2000
Tachometr208 768 km
Motor2.0 16V, 96kW
Převodovka5 stupňů
Barvašedá-metalíza
STK05/2022
KaroserieCoupe
PalivoBenzín
Emisní normaEURO2


Výbava vozu


Přednosti vozu

ekologický poplatek zaplacen.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 278 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Ford Cougar (1998–2002)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Trvanlivá a spolehlivá technika, Atraktivní design , Komfortní a elegantní interiér , Nízké ceny, Solidní přepravní kapacita

Úvodem

V době, kdy neprémiové automobilky většinou pokusy se středně velkými cestovními kupé vzdávaly (Opel vyřadil model Calibra, Mazda MX-6), se Ford rozhodl ještě jednou to v této třídě zkusit. Na dosavadní model Probe navázalo v roce 1998 nové kupé Cougar, které po modelech Ka, Puma a Focus přinášelo nový designový jazyk automobilky – New Edge Design – mezi větší vozy.  Atraktivní kupé se příliš velkého komerčního úspěchu nedočkalo, což z něj ovšem dnes dělá zajímavý vůz pro zájemce o neotřelý a vcelku individualistický, zároveň však dostupný vůz. Ceny ojetin jsou totiž příjemně nízko, standardní technika koncernu Ford je prověřená a údržba nebude příliš náročná. Jen po havárii budou náklady na opravy vyšší, karosářské díly se nebudou shánět úplně lehce. Technicky Cougar vycházel z tehdejšího Mondea, a ačkoli byl vyráběn především jako Mercury Cougar pro americký trh, jízdní projev a chování odpovídají evropskému vkusu. Cougar nikdy nepatřil mezi opravdové sportovce, šlo spíše o dynamické cestovní kupé, schopné rychle a v pohodlí překonávat dlouhé vzdálenosti. Podvozek je ovšem sportovněji naladěn než u Mondea a v zatáčkách je přilnavost a stabilita podstatně lepší než u klasického sedanu nebo combi německé automobilky. 
 
Trochu limitující jsou z hlediska dynamiky hlavně motory. Základní dvoulitr s výkonem 96 kW sice nabídne příjemné svezení, ovšem dynamika zaostává jak za vzhledem automobilu, tak schopnostmi podvozku. Silnější šestiválec 2,5 litru má standardní výkon 125 kW a svezení s ním je o poznání dynamičtější a příjemnější. Spotřeba je sice v tomto případě vyšší a jen zřídka se ji podaří dostat pod hranici 10 litrů, ovšem slabší dvoulitr je při požadavku na dynamickou jízdu jen o málo úspornější. Navíc šestiválec je znám svou vynikající trvanlivostí. Krátce se objevila také velmi vzácná varianta s výkonem 150 kW, kterou znají například majitelé Mondea ST 200. Ta je ovšem na trhu velmi vzácná.
 
Rychlé cestovní kupé má i komfortní interiér, který sice opět vychází z Mondea, ovšem design je opět svébytný. Celkově působí jak zevnějšek, tak interiér i dnes vcelku moderně. Cestující na předních sedadlech mají dostatek místa a cítí se komfortně, řidič by jen ocenil lepší rozsah nastavení volantu, který je nastavitelný pouze výškově. Na zadních sedadlech je místa méně, dospělí cestující se tu svezou spíše nouzově, dětem by mohla zadní sedadla vyhovovat. Překvapivě prostorný je zavazadlový prostor, nevýhodou je jen jeho vyšší nakládací hrana. Cougar tak potvrzuje zaměření cestovního kupé i na dlouhé výlety. Ovšem pochopitelně jen ve dvou. 

Výbava

Cougar na svou dobu disponoval lehce nadstandardní výbavou. Klimatizace, airbagy a centrální zamykání jsou tak standardem, některé modely mohou mít i lepší výbavu. Z dnešního hlediska ovšem výbavy asi nikoho nepřekvapí. 

Design

Ve své době byl Ford Cougar velmi atraktivním vozem, který jako jeden z prvních přinášel mezi větší modely nový designový směr automobilky – New Edge Design. Svalnaté obliny se tu mísí s ostrými hranami a i dnes vypadá Cougar opravdu k světu. 

Spotřeba

Ke sportovnímu kupé se samozřejmě hodí silné benzinové motory. Ty u Cougaru nejsou přehnaně silné, přesto je u nich nutné počítat s vyšší spotřebou paliva. Dvoulitrový čtyřválec je úspornější, ovšem ne o mnoho, a šestiválec přece jenom nabídne lepší jízdní zážitky i celkovou životnost. 

Jízdní vlastnosti

Podvozek Fordu Cougar pochází ze soudobého Mondea, je ovšem pro použití ve sportovním modelu náležitě upraven. V zatáčkách tak drží Cougar stopu ochotně a velmi dobře, ovladatelnost auta je na solidní úrovni. 

Bezpečnost

Bezpečnostní výbava Cougaru víceméně odpovídá době jeho výroby, standardem tak je dvojice airbagů, ovšem více očekávat nelze. Mondeo v crashtestech zrovna neexcelovalo, kupé s poněkud tužší konstrukcí by ovšem v ochraně posádky, která má před sebou delší kapotu, mělo být o něco lepší. 

Praktičnost

U dvoudveřového kupé nelze očekávat kdovíjakou úroveň praktičnosti, Cougar ovšem dovede příjemně překvapit. Zadní sedadla jsou pro dospělé spíše nouzová, ovšem zavazadlový prostor Cougaru pojme hodně solidních 428 litrů, navíc lze zadní sedadla složit a tím přepravní kapacitu ještě zvýšit. Jedinou překážkou je pak hodně vysoká nakládací hrana. 

Komfort

Ačkoli má Cougar trochu přitvrzený podvozek z Mondea, jízdní komfort tohoto kupé je stále na dobré úrovni, což umožňuje snadno a pohodlně překonávat dlouhé vzdálenosti. Cestující vpředu mají dostatek místa a interiér působí příjemně a komfortně. 

Provozní náklady

Cougar technicky vychází z Mondea, což znamená vcelku příznivé provozní a servisní náklady. Většina dílů je totiž i u vzácného vozu vcelku bezproblémově dostupných a navíc za příznivé ceny. Motory, především šestiválec, jsou také spolehlivé, ovšem mají přece jenom vyšší spotřebu paliva. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Ford Cougar 2000

2.0 16V, klimatizace, posilovač řízení, Kůže
Cena: 45 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800