Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 235 957 km |
Motor | 2.0 TDCi, 100kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Elektronická dálniční známka | platná do 24. 6. 2024 |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Vůz po pečlivém majiteli s úsporným moto.
Chci více informací o vozeZa pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Variabilita, Jízdní komfort, Spolehlivost, Hodnotný a kvalitně zpracovaný interiér, Dobrý výhled z vozu, Výborné jízdní vlastnosti,
Ve své druhé generaci se kompaktní MPV Fordu už jmenuje definitivně pouze C-MAX. Technicky je model opět spřízněný s Focusem, tentokrát s jeho třetí generací, se kterou sdílí podvozkovou platformu i pohonné jednotky. Design se také změnil a reflektuje aktuální linii Fordu, u C-MAXu se však nový kinetický design projevuje tak trochu bachratějším provedením. To může korespondovat s rodinným zaměřením auta, ale C-MAX tím zároveň tak trochu klame tělem. Jestliže by totiž bachraté tvary měly naznačovat vnitřní prostornost, ukazují něco, co není úplně pravda. Na poměry moderních kompaktních MPV totiž druhý C-MAX vnitřním prostorem zrovna nehýří. Zatímco v předchozí generaci ztrácel C-MAX na konkurenci jen trochu, tady je rozdíl přece jenom výraznější. Nedá se říci, že by v kompaktním MPV Fordu nebylo dost místa, je ho tu ale tak akorát, prostorem se tu nehýří. Snaží se to napravit nová verze Grand C-MAX, která je o 140 mm delší a může mít i sedm míst k sezení. Celkově však můžeme interiér modelu označit za útulný, je to i díky tomu, že design se rovněž posunul velmi kupředu. Ford totiž opustil strohé linky a ke kvalitním materiálům v nové generaci modelů přidal i atraktivní provedení palubní desky a celého vnitřku. Ergonomie přitom rozhodně netrpí.
Už první generace kompaktního MPV Fordu se mohla chlubit dobrými jízdními vlastnostmi, ta druhá je na tom ještě lépe a na rozdíl od té předchozí převyšuje v podstatě téměř všechny soupeře ve třídě. Podle některých jezdí C-MAX dokonce i lépe než mnoho běžných kompaktních hatchbacků, jízdní vlastnosti jsou dobře čitelné i přes komfortnější naladění podvozku a auto si celkově nechá líbit i velmi ostrou jízdu. Pod kapotou C-MAXu najdeme moderní motory, povětšinou s objemem 1,6 litru. Základem je atmosférický zážehový čtyřválec s výkonem 77 nebo 92 kW. Další zážehový motor je už přeplňovaný, je to šestnáctistovka EcoBoost s výkonem 110 kW. Nejsilnějším motorem je 123kW provedení téhož motoru. Tato verze přináší kompaktnímu MPV už opravdu velmi dobrou dynamiku a přitom si zachovává vcelku příznivou spotřebu paliva. Ještě úspornější jsou pochopitelně turbodiesely. Základem je 1,6 TDCi s výkonem 70 kW, silnější verze má výkon 85 kW. Stejný výkon může mít i dvoulitr TDCi, který je spjat výhradně s dvouspojkovým automatem TDCi. Jeho silnější verze má výkon 103 kW, a maximem je dokonce 120 kW. Pro tato provedení je dvouspojková převodovka volitelná.
Výbava C-MAXu druhé generace je na velmi solidní úrovni. Manuální klimatizace je standardem, stejně jako bohatá elektrická výbava a mnoho dalších zajímavých prvků. Řidičům pomůže třeba i asistent rozjezdu do kopce. Ve vyšších stupních výbavy jsou pak k dispozici opravdu vysoce komfortní prvky.
Druhá generace kompaktního MPV značky Ford dostala nový design ve stylu aktuálního směru kinetic. Je ovšem trochu bachratější než generace předchozí, a přišla tak o její lehkost. Na druhou stranu vypadá velmi moderně, a dvojnásob to platí pro interiér, který se oprostil od jednoduchých linek a nyní je kreativnější.
Není málo kompaktních MPV, u kterých lze vcelku bez potíží i z hlediska spotřeby doporučit koupi verze s benzinovým motorem. C-MAX ovšem takovým vozem je, především s přeplňovaným motorem EcoBoost je dostatečně výkonný a přitom i slušně úsporný. Vznětové agregáty jsou ještě úspornější, ale ve srovnání s přeplňovaným benzinovým modelem nenabídne žádný z nich takovou dynamiku.
Svými jízdními vlastnostmi se druhá generace C-MAXu řadí k tomu nejlepšímu ve své třídě a mnohdy předčí i běžné hatchbacky stejné třídy. I přes elektrický posilovač řízení má toto kompaktní MPV přesné a komunikativní řízení a auto velmi dobře reaguje na pokyny řidiče. Chování v zatáčkách je i přes trochu větší náklony karoserie velmi dobře čitelné.
V nárazových testech Euro NCAP získala druhá generace Fordu C-MAX maximální počet pěti hvězdiček. Je to dáno robustnější konstrukcí karoserie i podstatně vylepšenou bezpečnostní výbavou, ve které nechybí od základu šest airbagů. K dobré úrovni bezpečnosti přispívají i výborné jízdní vlastnosti.
Mezi svými soupeři patří C-MAX k méně praktickým vozům, místa tu není přebytek, ale posádka strádat nebude. Navíc je v nabídce i zvětšená verze Grand C-MAX, která je na tom z hlediska prostoru lépe. Zavazadlový prostor má standardně 461 litrů, u verze Grand je objem 543 litrů. Sklopením sedadel vznikne prostor 1723 litrů u běžné a 1774 litrů u prodloužené verze.
U C-MAXu byl zachován i velmi dobrý jízdní komfort, podvozkářům Fordu se ovšem nepodařilo zcela vyrovnat s tlumením některých větších nerovností – o těch se posádka dozví především akustickou cestou. Velmi komfortní jsou sedadla, která mají i dobré boční vedení. Na druhou stranu, prostor v interiéru je jen dostačující.
Už předchozí C-MAX se řadil k nadprůměrně spolehlivým vozům a druhé provedení sem patří také. Navíc jsou provozní náklady příznivě ovlivněny nejen věkem auta, ale také novými moderními motory, které jsou úspornější než u předchozí generace. Platí to především pro zážehové jednotky a nejvíce pro jejich přeplňované varianty. Celkově jsou pochopitelně úspornější turbodiesely.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDCi, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 235 957 km |
Motor | 2.0 TDCi, 100kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Elektronická dálniční známka | platná do 24. 6. 2024 |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.