800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Fiat Punto, 1996

1.1, nové v ČR, 2. majitel

Technické parametry

Rok uvedení do provozu1996
Tachometr107 681 km
Motor1.1, 40kW
Převodovka5 stupňů
Barvačervená
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO2
Historie Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Nové v ČR . Nízká spotřeba a levné povinné ručení . Po nekuřákovi .

Spotřeba
4.7litrů Mimo město
6.5litrů Průměrná
7.9litrů Ve městě
Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 281 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Fiat Punto (1993–1999)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Nízké ceny, Jednoduchá technika a snadné opravy, Nízká spotřeba, Dobrý vnitřní prostor

Úvodem

Ačkoli byl Fiat Punto první generace ve své době velmi populárním vozem, dnes už je spíše na okraji zájmu. Je to dáno jeho stářím a technikou, která dnes vyhoví v podstatě jen nenáročným motoristům. Ti dnes zajisté ocení velmi nízké ceny ojetých vozů a právě z dnešního pohledu velmi jednoduchou techniku s možností snadných oprav. Špatně na tom první Punto rozhodně není ani po estetické stránce, jeho umně zaoblené tvary jsou dodnes velmi líbivé a první generace možná vypadá sympatičtěji než druhé, hranatější provedení. 
 
Také interiér má dodnes obstojnou estetiku, zaujme především vrchní část palubní desky s jakousi poličkou nad výdechy větrání na středové konzole. Použité materiály ovšem dnes působí velmi laciným dojmem a na mnoha kusech je více než znát tehdejší často nevalné zpracování auta. Vcelku pohodlná jsou sedadla, ovšem boční vedení je pramalé. Posádka ocení na danou kategorii nadstandardně prostorný interiér. I dozadu se cestující poskládají docela dobře, u třídveřové verze potěší snadná manipulace s mechanismem sklápění předních sedadel, a tudíž překvapivě snadné nastupování. Rovněž zavazadlový prostor není ani při pohledu dnešní optikou vůbec špatný, jeho 275 litrů je dobrý výkon i na dnešní poměry.
 
Jízdní komfort i jízdní vlastnosti jsou z dnešního pohledu spíše základní. Chování Punta na silnici bude ovšem dáno spíše konkrétním stavem vozu. Původně na tom z hlediska komfortu i ovladatelnosti nebyl vůz vůbec špatně, ale menší a lehčí auto přece jenom na silnici trochu poskakuje.
 
Paleta pohonných jednotek víceméně odpovídá vozu dané třídy a velikosti. Základem je čtyřválec 1,1 litru s výkonem 40 kW, který ovšem uspokojí opravdu jen klidné a velmi nenáročné řidiče. Daleko zajímavějšími pohonnými jednotkami jsou dvanáctistovky. Už základní osmiventilová s výkonem 44 kW je dost pružná a pro lehké Punto vcelku dostačující, výkonnější verze má 55 kW a příjemnou dynamiku. Šestnáctiventilová verze motoru pak disponuje solidním výkonem 63 kW, který dovedl s malým a lehkým Fiatem docela dobře cvičit. Motor vlastně nahradil starší agregát 1,6, který měl jen o málo větší výkon 66 kW a vyšší spotřebu paliva. Raritou bude u Punta jeho sportovní verze GT, která používá přeplňovanou čtrnáctistovku s výkonem 96 kW. Není asi nutné dodávat, že u tohoto motoru je nutné dát pozor na stav turbodmychadla a také opotřebení podvozku. Setkat se můžeme i se vznětovými motory, které ovšem zbytečně zatěžují přední nápravu a navíc vzhledem ke konstrukčnímu stáří nejsou příliš spolehlivé. Atmosférický motor 1,7 D má výkon 42 kW a velmi letargický projev, turbodiesel 1,7 TD postupně vystřídal výkony 46, 51 a 52 kW a ani on nepotěší kultivovaností. 

Výbava

Fiat Punto byl i ve své době v řadě provedení jen velmi základně vybaveným automobilem. Mnoho vozů nemá ani airbag, ABS nebo posilovač řízení, chybět může i elektrická výbava a řada dalších prvků. Na druhou stranu lze samozřejmě sehnat i auta těmito prvky vybavená. Klimatizaci první Punto téměř nezná. 

Design

Jednou z předností první generace Fiatu Punto je jeho vzhled. Ve své době šlo o velmi líbivý malý vůz a líbivé jsou jeho tvary i dnes. Jistě, některé detaily potvrzují jeho věk, ovšem oblá karoserie vypadá sympaticky a jednoduše zakomponované vertikální zadní svítilny vzhled ozvláštňují. Punto existuje i ve verzi kabriolet, která má záď řešenou jinak. 

Spotřeba

Fiat Punto se může u většiny motorů pochlubit příjemně nízkou spotřebou paliva, proto není mnoho důvodů vyhledávat verze se vznětovými motory. Malý a lehký vůz si vystačí se zážehovými motory, ideální kombinaci spotřeby a dynamiky představují dvanáctistovky. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Fiatu Punto nebyly v době jeho vzniku špatné, dnes může vůz těžit především z nízké hmotnosti a dobré obratnosti, někdy také z přímějšího řízení bez posilovače. Ovšem celkově bude projev hodně záležet na stavu vozu. 

Bezpečnost

Ze soudobých konkurentů kladl Fiat Punto první generace spíše menší důraz na bezpečí posádky. Dokazuje to i výsledek crashtestu organizace Euro NCAP. V roce 1997 získalo proti zdi vyslané Punto jen dvě hvězdičky, a to už šlo o vůz vybavený alespoň airbagem řidiče, který nebyl u všech kusů samozřejmostí. 

Praktičnost

Naopak v praktičnosti Punto mnoho svých soudobých soupeřů převyšuje. Karoserie dobře využívá obestavěný prostor, uvnitř je na danou třídu i z dnešního pohledu překvapivě dost místa. Zavazadlový prostor pojme solidních 275 litrů nákladu a i třídveřová verze překvapí vcelku pohodlným nastupováním dozadu. 

Komfort

Jízdní komfort prvního Punta patří z dnešního pohledu spíše k podprůměru. Podvozek bude na nerovnostech trochu poskakovat, rázy jsou uvnitř cítit i slyšet a třeba celkové odhlučnění je také spíše základní. 

Provozní náklady

Fiat Punto je z dnešního hlediska provozně relativně nenáročný automobil. Vzhledem k věku bude sice asi vyžadovat častější údržbu, ovšem ceny náhradních dílů jsou nízké a opravy velmi jednoduché, takže je šikovnější motoristé mohou zvládnout i sami.  

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Fiat Punto 1996

1.1, nové v ČR, 2. majitel
Cena: 35 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800