800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Fiat Panda, 2013

1.2, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2013
Tachometr45 649 km
Motor1.2, 51kW
Převodovka5 stupňů
Barvabílá
Stupeň výbavyPop
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO5
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Koupeno nové 2.majitel, 1.registrace na prodejce FIAT, servisní knížka, pravidelný servis, modelová verze POP s klimatizací.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 430 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Fiat Panda (2011–současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Dobrá nabídka prostoru, Úsporné motory, Příjemný design, Dobré jízdní vlastnosti, Nízké provozní náklady,

Úvodem

Třetí generace Fiatu Panda byla představena v závěru roku 2011 a do prodeje se dostala z kraje roku 2012. Automobil se proto začíná v nabídce ojetých vozů teprve objevovat, a výběr je tedy trochu menší. Třetí generace vychází z té druhé a zachovává snad veškeré její přednosti včetně nízké ceny, zároveň však řeší mnoho jejích nedostatků. Daleko lákavější je sympatický design, který vychází z druhé generace, je však o něco veselejší a Panda zároveň působí jako trochu větší auto. Může za to zaoblení vzhledu. Designu, a to i v interiéru, vévodí jako hlavní prvek čtverec s výrazně zaoblenými rohy. Uvnitř vozu je překvapivě útulno a interiér rozhodně nepůsobí laciným dojmem, Fiatu se podařilo vytvořit opravdu sympatický malý vůz. Místa je tu více než u předchozí generace, přitom Panda stále patří k opravdu malým vozům se skvělou obratností ve městě. Interiér je také o hodně praktičtější, v nové generaci se výrazně zvýšilo množství odkládacích míst. Stále však platí, že na poměry ostatních vozů je výbava Pandy vcelku základní, volbou dražších verzí ji však lze výrazně vylepšit.

 

 

Trochu omezená je prozatím nabídka motorů. Ty mohou být pod kapotou jenom tři. Základem je výborný čtyřválec 1,2 litru s  výkonem 51 kW, který je pro Pandu více než dostačující pohonnou jednotkou. Je pružný a příjemně úsporný. Druhou benzinovou alternativou je inovativní dvouválec TwinAir, který je však vcelku drahý a jeho jízdní projev trochu zaostává za očekáváním. Výkon 63 kW není špatný, i spotřeba se může držet nízko, ovšem motor vyžaduje trochu specifičtější zacházení. Zvukový projev motoru je také hodně netypický a nemusí se líbit. Prověřena zatím není ani jeho spolehlivost. Tento motor lze sehnat i ve verzi s pohonem na CNG, v tom případě má nižší výkon 59 kW. Nejúspornější variantou je turbodiesel 1,3 Multijet s výkonem 55 kW. S ním je malá Panda hbité a velmi úsporné auto, cena je ovšem opět vyšší. Turbodiesel je prozatím také jedinou možností, jak získat Pandu s pohonem všech kol v provedení Climbing 4x4. Na trhu je však velmi krátce.

Výbava

V základních provedeních opět není Fiat Panda třetí generace kdovíjak vybavený vůz. Nabídka prvků se sice trochu zlepšila, ale mnoho jich stále chybí a je nutné za ně připlácet. Ve vyšších výbavách je situace lepší. Posilovač řízení nebo čtveřice airbagů jsou už standardem od nejnižších verzí.

 

Design

Nejnovější generace Fiatu Panda se vyznačuje veselým a líbivým vzhledem. Opět platí, že je to velmi svébytný automobil, který si s konkurencí rozhodně nespletete. Uvnitř je třetí Panda hodnotnější a dospělejší než předchozí verze, přitom tu celkově veselá atmosféra zůstává zachována.

Spotřeba

I třetí Fiat Panda je velmi úsporný automobil. Jeho trojice motorů dobře zvládá vůz rozpohybovat, přitom nároky na palivo jsou příjemně nízké. Jedinečný dvouválec TwinAir s objemem 0,9 litru ovšem pro dosažení ideální spotřeby vyžaduje specifické zacházení.

Jízdní vlastnosti

Třetí generace Pandy dostala do vínku daleko jistější jízdní vlastnosti než generace předchozí. Navíc už se v základních provedeních nešetří na technice podvozku. Podvozek je sice spíš komfortní, ale jízdní vlastnosti jsou hezky čitelné a v rámci možností vlastně i zábavné.

Bezpečnost

Třetí Fiat Panda dostal do vínku podstatně vylepšenou bezpečnostní výbavu a i jeho karoserie je podstatně tužší než u předchůdce. Panda získala v nárazových testech Euro NCAP v roce 2011 hodnocení čtyř hvězdiček, což je ve třídě těch nejmenších vozů dobrý výsledek. Ale celkově je nutné počítat s tím, že Panda posádku neochrání tak dobře jako větší vozy.

Praktičnost

Více místa pro posádku ve všech směrech a vylepšené množství odkládacích míst, to jsou přednosti třetí Pandy oproti generaci druhé. I zavazadlový prostor povyrostl na solidních 225 litrů. Dělené a sklopné zadní sedadlo je ovšem k dispozici teprve ve vyšších stupních výbavy.

Komfort

Cestovní komfort Pandy patří k tomu nejlepšímu ve třídě. Konstruktérům se podařilo skloubit vcelku jisté jízdní vlastnosti s komfortním odpružením. Pohodlná jsou i sedadla, na kterých se sedí docela vzpřímeně, což může omezovat komfort při delších cestách.

Provozní náklady

I Panda třetí generace je levný a provozně nenáročný vůz. Navíc by se u ní mohl potvrdit trend rostoucí spolehlivosti italských vozů. Ostatně, stále je to technicky docela jednoduché auto, které by nemělo trápit mnoho poruch a které je jednoduché opravovat. Motory jsou úsporné, a tak patří Panda k vozům s velmi nízkými nároky na peněženku.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Fiat Panda 2013

1.2, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna
Cena: 135 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800