Karolína Topolová získala za úspěchy Mototechny ocenění Marketér roku 2017

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Marketérem roku za rok 2017 se včera stala generální ředitelka skupiny AURES Holdings se značkou Mototechna, která jako první využila mezery na trhu a poptávku zákazníků po zánovních automobilech dokázala využít pro vybudování zcela nového segmentu v rámci skupiny autocenter AAA AUTO. Umístění v  soutěži generální ředitelka AURES Holdings chápe zároveň i jako odměnu za 20 let úspěšného působení u největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO

„Moc si tohoto ocenění vážím. Mototechna je mé již téměř šestileté dítě a je pro mě i naši společnost synonymem inovativního přístupu. Za dobu existence Mototechny jsme prodali již více než 40 000 aut a loňský rok pro nás byl zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také posílení komunikace v oblasti webového rozhraní a sociálních sítích i rozšíření oblastí podnikání a vznik nových projektů, které se pro lepší orientaci zákazníků postupně rozčlenily pod další značky skupiny – Mototechna Servis, Mototechna Premium, Mototechna Classic, Mototechna Drive, či inovační laboratoř AuresLab,“ uvedla generální ředitelka AURES Holdings, která již dvacet let stojí za úspěchy největšího prodejce ojetých a zánovních vozů ve střední a východní Evropě AAA AUTO.

Karolína Topolová se pravidelně umísťuje v prestižní anketě TOP 25 žen českého byznysu, v posledních třech letech byla vybrána mezi nejvlivnější ženy českého byznysu podle časopisu Forbes a byla oceněna také titulem Lady Pro. Pravidelně se umisťuje mezi finalisty soutěže Manažer roku, kde navíc získala titul Mladý manažerský talent. Pod jejím vedením se společnost AAA AUTO posunula v žebříčku CZECH TOP 100 z 67. na 48. pozici a získala celoevropské prestiží ocenění European Business Awards 2016/2017, kde se stala druhou nejcennější firmou Evropy ze 33 zúčastněných zemí. Dva roky po sobě získala společnost i ocenění Superbrands.

Karolína Topolová je vdaná a má čtyřletou dceru.

Karolína Topolová




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.