Důležité události

1 2 3 4 5 6 7 8  >
AAA AUTO jen v září rozdala na 200 fotbalových vstupenek dětským domovům po celé České republice
10. říjen 2017
AAA AUTO jen v září rozdala na 200 fotbalových vstupenek dětským domovům po celé České republice
V září tomu byl rok, co se společnost AAA AUTO a její značka Mototechna staly oficiálním partnerem nejvyšší fotbalové soutěže - HET ligy. Díky tomuto partnerství má společnost k dispozici lístky na veškeré ligové zápasy nejen pro partnery, zákazníky a zaměstnance, ale zve na zápasy i dětské domovy po celé České republice.

AAA AUTO obsloužilo již dvoumiliontého zákazníka, který ke koupenému vozu dostal tankovací kartu na rok zdarma
27. září 2017
AAA AUTO obsloužilo již dvoumiliontého zákazníka, který ke koupenému vozu dostal tankovací kartu na rok zdarma
V roce, kdy největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě slaví čtvrtstoletí existence, dnes AAA AUTO přivítalo svého dvoumiliontého zákazníka. Dvoumiliontou zákaznicí se stala Nela Müllerová, která si z pražské pobočky odvezla vůz VW Golf 2.0TDi ve verzi kombi. K vozu dostala z rukou generální ředitelky AAA AUTO International Karolíny Topolové tankovací kartu s palivem na rok zdarma.

Mototechna, značka pro prodej zánovních automobilů, oslavila 5 let
6. září 2017
Mototechna, značka pro prodej zánovních automobilů, oslavila 5 let
Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa. Trend nástupu zájmu téměř nové vozy se „Áčkům“ podařilo zachytit dobře – za pět let Mototechna prodala již na 35 000 takových automobilů. Aktuálně nabízí na 1000 aut nejžádanějších modelů a značek a výběr se chystá ještě rozšířit. Značka Mototechna se podle aktuálního průzkumu také umístila mezi nejznámějšími „retro“ značkami v České republice.

Tradiční značky bodují, mezi nejznámějšími se umístila Mototechna
5. září 2017
Tradiční značky bodují, mezi nejznámějšími se umístila Mototechna
Za éry socialismu je znal víceméně každý. Po nástupu tržního hospodářství se ale musely vyrovnat se zahraniční konkurencí, některé na čas zmizely, aby si poté znovu našly cestu ke svým zákazníkům. Řeč je o tradičních značkách známých z dob minulých, které opět působí na českém trhu. Podle reprezentativního průzkumu společnosti Médea Research je mezi lidmi nejznámější obnovenou značkou Kofola. Druhou nejznámější je značka Tatra, za kterou následují Favorit a Mototechna.

S autem z Áček do Mongolska a zpět za měsíc a bez jediné závady
31. srpen 2017
S autem z Áček do Mongolska a zpět za měsíc a bez jediné závady
Uplynulo přesně 31 dnů od odjezdu Stanislava Gálika, Richarda Nemetha a Stefana Stefanova z pražské pobočky AAA AUTO do mongolského Ulánbátaru. S autem za 69 000 korun, které vybrali fanoušci na Facebooku z nabídky AAA AUTO, pokořili vytyčený cíl přesně za tři týdny a za další týden a půl již dorazili domů. Bez vážného karambolu, jen se čtyřmi defekty na pneumatikách a s průměrnou spotřebou 10,6 litru zdolali 22 180 kilometrů a 15 zemí.

Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
21. srpen 2017
Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
Tři týdny po odjezdu mladí cestovatelé Richard Nemeth a Stefan Stefanov z Ostravy a „richhiker“ Stanislav Gálik dorazili s autem za 69 000 korun z AAA AUTO do cílové destinace v mongolském Ulánbátaru. Pokořili tak trasu o délce 13 800 kilometrů vedoucí přes 14 zemí. Na strastiplné cestě, kde vystoupali až do 5 000 m.n.m. auto postihly pouze tři defekty na pneumatikách. Dvacetileté BMW si tak poradilo s nadmořskou výškou i s nekvalitním 80-ti oktanovým benzínem.

Dvacetileté auto se vydává na cestu do Mongolska, vůz vybrali lidé z nabídky AAA AUTO
1. srpen 2017
Dvacetileté auto se vydává na cestu do Mongolska, vůz vybrali lidé z nabídky AAA AUTO
Nízkorozpočtová výprava s BMW E39 528i za 69 000 Kč, 24 000 km za volantem, 14 zemí, 35 dní, 2 nezávislí cestovatelé, spaní pod stanem a „richhiker“ Stanislav Gálik

Brněnská náměstí zaplavila auta na prodej z Mototechny
17. červenec 2017
Brněnská náměstí zaplavila auta na prodej z Mototechny
Auta nejprodávanějších značek se rozhodla Brňanům přivézt „až pod nos“ společnost Mototechna ze skupiny AAA AUTO. Desítky vozů od 20 výrobců zaparkovala na Moravském náměstí na ploše bývalého Německého domu, poté je převeze na náměstí Svobody. Vůbec poprvé tak firma zkouší koncept pop-up store, tedy vytvoření prezentace na přechodnou dobu. Výstava byla zahájena tiskovou konferencí 17.7. za účasti generální ředitelky AAA AUTO Karolíny Topolové, dakaristy Lukáše Kvapila, poradce pro značku Mototechna Stanislava Gálika, ředitelky TIC Brno Jany Janulíkové a náměstka primátora Matěje Hollana.

AAA AUTO bylo opět partnerem deníku Blesk na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech
11. červenec 2017
AAA AUTO bylo opět partnerem deníku Blesk na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech
Ve spolupráci s deníkem Blesk jsme již po několikáte zapůjčili naši limuzínu do pořadu internetové Blesk.tv.

AAA AUTO získalo od CZECH TOP 100 ocenění za 25 let úspěšného podnikání
21. červen 2017
AAA AUTO získalo od CZECH TOP 100 ocenění za 25 let úspěšného podnikání
Společnost AAA AUTO se letos v žebříčku nejvýznamnějších firem CZECH TOP 100 umístila na 48. místě s obratem téměř 13,5 miliard korun a umístila se mezi 100 nejvýznamnějšími firmami podle tržeb. AAA AUTO zároveň získalo speciální ocenění za 25 let úspěšného působení na českém trhu.



Vyhrajte tablet
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací