Skupina AAA AUTO, která v minulém roce zobchodovala ve střední Evropě 75 400 automobilů, chce zákazníkům přinést větší komfort při nákupu a prodeji vozů prostřednictvím inovací. Program sjednotí pod hlavičkou inovační laboratoře AuresLab. Oznámilo to na tiskové konferenci.
„Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě. Už dávno nejsme společnost, obchodující jen s automobily, ale jsme také softwarová a technologická firma, která je vždy o krok dopředu před zbytkem trhu. Proto jsme se rozhodli pro zavádění inovací, které dosud probíhalo poněkud roztříštěně, vytvořit inovační laboratoř, která je bude zastřešovat a uvádět do praxe, a to pod názvem AuresLab. Chceme oslovit mimo jiné i potenciální zákazníky, kteří dosud prodávají a nakupují automobily sami mezi sebou na takzvaném peer-to-peer trhu, a to díky zásadnímu zvýšení komfortu při nákupu a prodeji, a také širšímu záběru našich podnikatelských aktivit,“ uvedla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová. Název laboratoře vychází z anglických slov AUtomotive REtail Systems. AuresLab bude fungovat jako značka společnosti Aures Laboratories s.r.o., která je součástí skupiny AAA AUTO.
Novým výkonným ředitelem inovační laboratoře AuresLab se stal Stanislav Gálik (vlevo), který tuto novinku oznámil veřejnosti s generální ředitelkou mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolínou Topolovou (uprostřed) a provozním ředitelem AAA AUTO Petrem Vaněčkem (vpravo).
Více se dočtete v tiskové zprávě.