800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Dodge RAM, 2008

5.7 V8 HEMI, top stav

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2008
Tachometr11 006 km
Motor5.7 V8 HEMI, 257kW
PřevodovkaAutomat / 5 stupňů
Barvastříbrná-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieOff road
PalivoBenzín
Míst k sezení6 míst
Emisní normaEURO3
Historie Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz po duhém majiteli, s extra nízkým kilometrovým nájezdem. Vůz v TOP stavu bez poškození - stav nového vozu.

Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 2 068 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Dodge RAM (2002–2008)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Přepravní kapacita, Schopnost táhnout těžké přívěsy, Solidní výbava, Velký vnitřní prostor

Úvodem

Dodge RAM je klasická americká série full-size pick-upů, jaká se v Evropě v podstatě nevyrábí. Tam, kde velikostí končí auta typu VW Amarok či Nissan Navarra, tam RAM začíná. Do Evropy se tato auta téměř výhradně dostávala formou individuálního dovozu a na našich silnicích patří k tomu největšímu, co zde můžete potkat, vždyť délka některých verzí prodávaných v USA může přesahovat i 7 metrů. 

Množství variant je opravdu nepřeberné, RAM se v USA nabízel v provedeních s kabinou pro trojici cestujících i s velkou kabinou Quad Cab, která se vyznačuje čtveřicí klasických dveří a opravdu bohatým prostorem pro posádku. Právě tyto verze jsou v Evropě nejčastější. Design RAM třetí generace přinesl poprvé novou, mohutnou masku rozdělenou křížem na čtyři díly, která je pro vozy RAM a Dodge v podstatě typická dodnes, kdy už užitková auta a pick-upy najdeme právě pod samostatnou značkou RAM. Auto prošlo v roce 2006 faceliftem, při kterém dostalo ještě větší přední světlomety a mírně přepracovanou masku. Po faceliftu se objevilo i provedení Mega Cab s o půl metru prodlouženou kabinou a místem pro šest cestujících a ložnou plochou o délce dva metry.

RAM má pochopitelně stále klasickou konstrukci se žebřinovým rámem a tuhou zadní nápravu, přední náprava dostala u osobních verzí 1500 nezávislé zavěšení kol, u nákladních provedení 2500 a 3500 je ovšem i tady tuhá náprava s maximální odolností a životností. RAM je vůz pro těžkou práci, jeho velká korba pojme množství nákladu a schopnost tahat těžké přívěsy je až obdivuhodná. Konkrétní přepravní kapacita záleží na provedení vozu. V každém případě je RAM velikánský automobil s horší manévrovatelností a jízdními vlastnostmi spíše srovnatelnými s nákladními vozy. Auta mají pohon zadní nápravy, nebo všech kol. Pod kapotou obřího pick-upu se může nacházet překvapivě široká paleta motorů, diesely jsou ovšem velmi vzácné, vyhrazeny totiž byly spíše pro nákladní modely vyšších řad, v osobních se dodávaly jen benzinové agregáty. Ale pro pořádek diesely zmíníme. Jde o agregáty Cummins s objemem většinou 5,9 litru, někdy 6,7 litru. Řadové šestiválce mají výkon v rozsahu od 175 do 180 kW. Základním motorem pro RAM byl šestiválec 3,7 litru s výkonem 160 kW, který je ovšem v našich končinách opět spíš vzácnějším motorem. Často se setkáme s druhou jednotkou, osmiválcem 4,7 litru o výkonu 175 nebo 220 kW, který je pro velký pick-up už dostatečně důstojným agregátem. V letech 2002–2003 se krátce pod kapotu montoval i osmiválec 5,9 litru Magnum s výkonem 183 kW. Pak převzal otěže vrcholného motoru slavný osmiválec Hemi s objemem 5,7 litru a výkonem 257 kW, a v těžších provedeních dokonce i 289 kW. V těžkých nákladních modelech se lze setkat i s osmilitrovým desetiválcem Magnum o výkonu 230 kW. Tím ovšem možnosti nekončí. Naprostou specialitou je provedení Dodge RAM SRT-10 s desetiválcem ze supersportu Dodge Viper. Jeho výkon je ohromujících 380 kW, v našich končinách je to ovšem velmi vzácné auto.

Výbava

RAM patří mezi rozmáchlá americká auta, která se snaží posádku hýčkat všemi běžnými prvky. Kožená sedadla, klimatizace, výkonný audio systém, tempomat a další vymoženosti jsou tu naprostou samozřejmostí, elektronické vychytávky z moderních evropských vozů tu ovšem nečekejte.

Design

Dodge RAM je mohutný pick-up z klasické full-size americké školy. Auto budí velký respekt už svými rozměry, ale také tvary, které evokují jeho sílu a drsný postoj. Z amerických pick-upů má RAM nejatraktivnější design s netypicky tvarovanou kapotou a blatníky.

Spotřeba

Spotřeba paliva obřího pick-upu rozhodně není nízká, obzvlášť když uvážíme, že vznětové verze u běžných provedení neexistovaly. Velkoobjemové šesti-, osmi- a desetiválcové motory si řeknou o pořádný přísun paliva, spotřebu lze ovšem snížit přestavbou na LPG. Ta je v případě RAM dost častá, místa je tu pro vestavbu dost.

Jízdní vlastnosti

Od obrovského pick-upu nemůžeme očekávat kdovíjaké jízdní vlastnosti, RAM se chová spíš jako nákladní automobil. I přesto se docela dobře řídí, jen je potřeba být za volantem rozvážný a nehnat vůz do extrémů.

Bezpečnost

Mohutné auto ochrání při případné havárii posádku docela dobře, byť jeho konstrukce je už staršího data. RAM má ovšem téměř vždy při střetu hmotnostní výhodu, mnoho větších automobilů na našich silnicích nenajdete.

Praktičnost

Přepravní kapacity RAM jsou ohromné. V našich končinách se většinou setkáváme s provedením Quad Cab se čtveřicí klasických dveří a místem pro posádku, za které by se nemusel stydět nejeden vůz vyšší střední třídy. RAM je hodně široký a vysoký, takže i urostlí pasažéři tu mají dostatek místa ve všech směrech. Auto může tahat velmi těžké přívěsy a jeho korba pojme objemný i těžký náklad.

Komfort

Jízdní komfort limuzíny nelze od velkého pick-upu očekávat, vzhledem k hmotě a velikosti auta je ovšem posádka hýčkána docela dostatečně. Neklidnější zadní náprava je hodně daleko vzadu a posádku svou prací neruší, v kabině je klid, ticho a dostatek místa.

 

Provozní náklady

Provozní náklady RAM nebudou nijak nízké, snížit je lze ovšem přestavbou na LPG, která bývá u ojetých aut vcelku běžná. I tak je nutné počítat s vyššími náklady na palivo. RAM je sice velmi odolný vůz, ale vzhledem k horší dostupnosti náhradních dílů je potřeba počítat s vyššími výdaji při opravách.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Dodge RAM 2008

5.7 V8 HEMI, top stav
Cena: 500 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800