800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Dacia Sandero, 2008

1.4, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2008
Tachometr114 534 km
Motor1.4, 55kW
Převodovka5 stupňů
Barvašedá-metalíza
STK06/2021
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Benzínový motor o výkonu 55 kW, koupeno jako nové v ČR, nízké provozní náklady + spotřeba, velký zavazadlový prostor, dlouhá platnost STK (6/2019).

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 276 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Dacia Sandero (2008–2013)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Sympatický vzhled, Drsnější zvýšená verze Stepway, Prostorný interiér , Příznivé ceny, Komfortní podvozek

Úvodem

Dacia Sandero je malý hatchback odvozený od většího modelu Logan. Na rozdíl od něj přineslo Sandero zajímavý a vcelku lákavý design, obzvláště ve verzi Stepway s o 2 cm zvýšeným podvozkem a drsnějším oplastováním. Kromě vzhledu však nelze od Sandera očekávat zázraky. Je to především jednoduchý a nenáročný automobil, u kterého hrají hlavní roli nízká cena a příznivé provozní náklady. Interiér je na kategorii malých vozů vcelku dobře prostorný, ovšem ani jeho výbava ani celkové provedení nenadchnou. Kladem je alespoň jeho robustní řešení, použité materiály a celkové estetické pojetí jsou na tom ovšem hůře. Sedadla také dvakrát nenadchnou, jsou relativně plochá a postrádají boční vedení. Odhlučnění auta je minimální, motory jsou slyšet, stejně jako valící se pneumatiky i aerodynamický hluk. U Sandera je prostě vše podřízeno jednoduchosti. Má to ovšem výhodu v tom, že se o vůz nemusíte nijak zásadně bát, případné šrámy vás většinou trápit nebudou, stejně tak jako chvíle, kdy si botami zablátíte interiér. Při koupi Sandera je ovšem dobré na toto pamatovat, předchozí majitelé se k vozu nemuseli chovat v rukavičkách, a ačkoli je auto celkově robustní, mohlo se na něm hrubší zacházení negativně podepsat. Sandero nemá vzhledem ke své jednoduchosti na trhu příliš mnoho konkurentů – soupeři mu mohou být především Peugeot 206+ a Renault Clio Campus. Na trhu ojetých vozů je pochopitelně situace trochu jiná, relativně mladá ojetá Sandera se tu utkávají se staršími, ovšem často mnohem lépe vybavenými vozy.
 
Nabídka motorů je poměrně stručná, čítá pouhé čtyři pohonné jednotky. Základem je čtrnáctistovka s nevelkým výkonem 55 kW, druhým stupněm pak šestnáctistovka se solidnějšími 64 kW. Dieselovými alternativami jsou motory 1,5 dCi s výkonem 50 kW a jeho silnější varianta s výkonem 63 kW. 

Výbava

Výbava Sandera je veskrze základní, pokud například hledáte vůz s klimatizací, je nutné mezi ojetinami pečlivěji vybírat. Ani nejlépe vybavené vozy přitom nemohou mít kdovíjak dobrou výbavu. I ta bezpečnostní je většinou jen velmi základní. 

Design

Dacia Sandero je modelem, který v roce 2008 nastartoval změnu v přístupu rumunské automobilky k designu. Jeho tvary jsou podstatně lákavější než u Loganu a trochu zakrývají jinak přísně účelné zaměření automobilu. Lákavěji vypadá provedení Stepway. V interiéru je však vše při starém, včetně použitých materiálů. 

Spotřeba

Pod kapotou Sandera můžeme potkat jeden ze čtveřice maloobjemových motorů. Největší je benzinová šestnáctistovka a i ta je vzhledem k relativně nízké hmotnosti auta vcelku úsporná. Turbodiesely dovedou být ještě podstatně úspornější než benzinové motory, ovšem jsou méně kultivované. 

Jízdní vlastnosti

Jednoduchý podvozek Sandera rozhodně nepřináší žádné skvělé řidičské zážitky, obzvláště to platí pro zvýšenou verzi Stepway. V zatáčkách není Sandero záludné, ovšem celkově jde spíš o to, že řidič nemá mnoho informací o dění pod koly. Řízení je nepřesné a nekomunikativní, brzdy a řazení trochu tupé. 

Bezpečnost

V bariérových nárazových testech organizace Euro NCAP získala Dacia Sandero v roce 2008 trojici hvězdiček. Vzhledem k jednodušší konstrukci vozu to nepřekvapí, je však nutné s tím počítat. Ostatně, bezpečnostní výbava vozu je také jenom základní. 

Praktičnost

Co Sandero ztrácí v oblasti jízdních vlastností nebo bezpečí, získává v praktičnosti. Předně můžeme kladně hodnotit, že jde o jednoduchý a nenáročný automobil, u kterého se nemusí příliš hledět na případné drobnější poškození zevnějšku i interiéru vozu. V interiéru je docela dost místa a zavazadlový prostor má na čtyřmetrový automobil velmi nadprůměrný objem 320 litrů. 

Komfort

Jízdní vlastnosti Sandera nejsou nic moc, auto to alespoň vynahrazuje pohodlným naladěním podvozku, který zvládne dobře žehlit i velké nerovnosti českých silnic. Ovšem toto žehlení bude doprovázeno výrazným zvukovým doprovodem. Odhlučnění auta je minimální, hlučné jsou motory, podvozek a slyšet je i aerodynamický svist. 

Provozní náklady

Sandero je konstrukčně jednoduchý automobil, který sice netrhá rekordy ve statistikách spolehlivosti, i přesto je však jeho provoz levný. Spotřeba motorů je nízká, případné servisní úkony jednoduché a levné a totéž platí o samotných náhradních dílech. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Dacia Sandero 2008

1.4, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, posilovač řízení
Cena: 53 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800