800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Dacia Sandero, 2017

0.9 TCe, LPG, servisní knížka, navigace, Tempomat, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2017
Tachometr30 868 km
Motor0.9 TCe, 66kW
Převodovka6 stupňů
Barvamodrá-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoLPG
Míst k sezení5 míst
Historie Po prvním majiteli, Servisní knížka


Výbava vozu

Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 796 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Dacia Sandero (2012–2017)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Atraktivní design , Prostorný a povedený interiér , Živé a úsporné motory, Příznivé ceny

Úvodem

Druhá generace Dacie Sandero navázala na tu první už koncem roku 2012. Tentokrát zkrácený model totiž dorazil rovnou s novým modelem Logan, prodleva mezi uvedením jednotlivých vozů byla velmi malá, zatímco první Sandero následovalo Logan s delší prodlevou. Použitá technika, opět především jednoduchá a robustní, je tak shodná. Druhé Sandero také navíc výrazně pokračuje v trendu, který u rumunské automobilky započala právě první generace. Sandero je tak na laciný vůz nečekaně pohledné a opět to dvojnásob platí pro verzi Stepway se zvýšenou světlou výškou a oplastováním karoserie. Oproti předchozí generaci se nové Sandero tváří trochu mohutněji a celkově je opravdu líbivější a působí dospělejším dojmem. Je to ovšem především dojem, samotné rozměry auta se změnily jen minimálně, a tak se i nadále Sandero drží čtyřmetrové délky a nízké pohotovostní hmotnosti (nejtěžší verze mají cca 1100 kilogramů). V druhé generaci se výrazně zlepšilo pojetí interiéru. Ten už totiž nevypadá tak stroze a jednoduše, a ačkoli jsou použitými materiály opět levné, tvrdé plasty, vypadá celek podstatně hodnotněji. Navíc lze Sandero vybavit i některými zajímavými prvky, včetně navigace, která přitom není jako příplatková výbava drahá. Dává to šanci na trhu ojetých vozů narazit na slušně vybavené kousky. Na druhou stranu celkově Sandero bude mít na trhu ojetých vozů trochu těžší situaci. Ceny ojetin zatím nejsou příliš nízké a zánovní mnohem prestižnější modely třídy malých vozů jsou k dispozici za podobné částky. Záleží tedy na požadavcích každého zákazníka, jestli chce robustnější vůz s jednodušší technikou a potenciálně nižšími provozními náklady, nebo trochu starší, lépe vybavený a komfortnější model.
 
Základním motorem pro Sandero je dvanáctistovka s výkonem 55 kW, která pro pohon lehkého auta vcelku dostačuje, ovšem dynamické svezení očekávat nelze. Zajímavostí je dostupnost této pohonné jednotky i ve verzi upravené na pohon LPG, pak má motor výkon 53 kW. Druhým benzinovým motorem je moderní tříválec 0,9 TCe se solidním výkonem 66 kW, který dodává vozu už vcelku solidní dynamiku a umožňuje i svižnou dálniční jízdu. Turbodiesely opět zastupuje patnáctistovka dCi, tentokrát ovšem výrazně modernizovaná. V základu má výkon 55 kW, silnější varianta pak opět velmi solidních 66 kW.

Výbava

Oproti předchozí generaci se vylepšily možnosti výbavy Sandera. V základu je obsažena až překvapivá várka airbagů. Vzhledem k cenové politice výrobce by pak neměl být problém sehnat vůz vybavený klimatizací, která v základu chybí. 

Design

Dacia se už první generací Sandera odpoutala od výhradně účelného designu svých vozů a druhá generace je v tomto ohledu dalším výrazným posunem kupředu. Na levné auto Sandero na první pohled určitě nevypadá, podstatně povedenější je také interiér. Celkově je tak Sandero překvapivě elegantním autem. 

Spotřeba

Ani v druhé generaci to Dacia se šíří nabídky pohonných jednotek nepřehání. Motory jsou opět celkem čtyři, dva benzinové a dva diesely. Diesely jsou pochopitelně podstatně úspornější, avšak benzinové motory na tom nejsou o mnoho hůře, takže spotřebu lze u všech hodnotit velmi kladně. 

Jízdní vlastnosti

Podvozek Sandera druhé generace má sice opět jednoduchou konstrukci, inženýrům se však tentokrát podařilo dosáhnout přece jen lepšího pocitu z jízdy. Sandero tak sice nemá na špičku, avšak auto je docela dobře čitelné a nezáludné. Řízení je vcelku komunikativní a přesné. 

Bezpečnost

Druhá generace Sandera si v nárazových testech Euro NCAP z kraje roku 2013 vysloužila vcelku standardní skóre čtyř hvězdiček. Přitom k lepšímu výsledku by vůz potřeboval především přidat v oblasti bezpečnostní výbavy, což je u levného vozu pochopitelný ústupek. Přitom třeba o airbagy není vůz ochuzen, i nejlevnější provedení jich má rovnou celou sadu, krom čelních jsou tu i boční, které chrání hlavu a hrudník. 

Praktičnost

Vzhledem k tomu, že se rozměry oproti předchozí generaci změnily minimálně a stejně tak se nic nezměnilo na koncepci auta, zůstává prostornost vozu na shodné úrovni jako u první verze. To není kritika, Sandero má dostatek místa pro cestující a zavazadlový prostor s objemem 320 litrů je v dané kategorii také dost nadstandardní. 

Komfort

Velmi podobný jako v předchozí generaci zůstává i jízdní komfort. Podvozek je opět naladěn vcelku měkce, sedadla mají jen základní boční vedení, jsou však pohodlná. Opět platí, že se šetřilo na odhlučnění, ovšem modernější, kultivovanější motory se neprojevují zvukově tolik jako u předchozího provedení.  

Provozní náklady

I když může mít nové Sandero lepší výbavu než první generace, zůstala zachována celková jednoduchost konstrukce automobilu. To v kombinaci s úspornými motory znamená nízké provozní náklady vozu, které jsou navíc podpořeny nízkými cenami náhradních dílů a servisních úkonů. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Dacia Sandero 2017

0.9 TCe, LPG, servisní knížka, navigace, Tempomat, Park. senzory
Cena: 251 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800