Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 135 501 km |
Motor | 1.5 dCi, 80kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | bílá |
Elektronická dálniční známka | platná do 30. 3. 2024 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 127 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 22.9.2023 při 132 325 km |
Vozidlo zakoupeno jako nové v ČR. Vedená servisní knížka. Úsporná naftová motorizace ve spojené s manuální převodovkou, levné provozní náklady, výhodné povinné ručení. Klimatizace, tažné zařízení až na 1400kg a mnoho dalšího.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Příznivé ceny, Dobrý vnitřní prostor, Atraktivní design, Jízdní komfort,
Dacia Duster je další rumunskou trefou do černého. Malé SUV za příznivou cenu totiž těží z rostoucí popularity poloterénních vozů. Duster přijel jako první vůz značky Dacia s opravdu lákavým designem, který nezřídka překoná i dvakrát dražší a technicky modernější SUV. Levnější řešení jako například nárazníky, které nejsou v barvě karoserie, tady přitom vůbec nevadí, dobře sedí k drsnějšímu charakteru auta. Duster je také velmi prostorný, a tak představuje opravdu praktický a atraktivní vůz za velmi příznivou cenu. Dodnes v podstatě nemá v kategorii malých SUV přímého soupeře, většina vozů této kategorie je podstatně dražší a mají i trochu luxusnější charakter. Přitom jednoduchost naopak může být u malého SUV kladem. Drsný vzhled Dusteru ovšem místy trochu mate. Vůz je nabízen jak ve verzích s pohonem všech kol, tak pouze s pohonem přední nápravy a mezi ojetými vozy narazíme na obě varianty. Dusteru a jeho robustnějšímu charakteru přitom pohon všech kol opravdu sluší. Technické řešení je praktické, řidič buď může nechat přiřazování zadních kol na automatice, nebo zvolit režim pouze s pohonem kol předních, či pevné rozdělení v poměru 50 : 50. Zajímavostí je fakt, že v rychlostech nad 80 km/h se pohon všech kol vypíná a Duster je poháněn pouze přední nápravou. Při jízdě v terénu to vadit nebude, ovšem Duster tak trochu ztrácí případnou výhodu při jízdě v nepříznivých povětrnostních podmínkách. Na druhou stranu automatické odpojování zadní nápravy šetří palivo.
Jednoduchost Dusteru se projevuje v interiéru, použité materiály jsou obyčejnější a zpracování především vozů z prvního roku výroby nemusí být ideální. Šetřilo se také na odhlučnění. Naopak místa je tu dost a příjemně překvapí i zavazadlový prostor.
Co se pohonných jednotek týče, výběr je vcelku jednoduchý. Benzinová šestnáctistovka má výkon 77 kW, ve verzi na pohon LPG pak 75 kW. Turbodiesely jsou na výběr dva o objemu 1,5 litru. Slabší motor dCi má výkon 63 kW, silnější verze pak 80 kW. Koncem roku 2012 prošel vůz mírnou modernizací, slabší diesel posílil na 66 kW, motor dCi dostal i verzi o výkonu 81 kW. Ta je vyhrazena pro vozy s pohonem všech kol, podobně jako tomu bylo do modernizace u 80kW varianty. Ta zůstává v nabídce s pohonem přední nápravy.
Šetřilo se také na výbavě, v základu není Duster ani čtyřkolka, za pohon všech kol se připlácí. V základu jsou vlastně jenom posilovač řízení a dvojice airbagů, veškeré další vymoženosti jsou za příplatek nebo je nutné hledat vůz s vyšším stupněm výbavy.
S modelem Duster připravila rumunská Dacia svůj první vzhledově opravdu atraktivní model. Duster se skutečně trefil do vkusu zákazníků, kteří hledají robustně vyhlížející a vcelku mohutný vůz za dostupnou cenu. Vypadá tak možná lépe než celá řada podstatně dražších vozů.
Duster nemá nijak vysokou spotřebu, alespoň co se dané kategorie vozů týče. Úsporné jsou motory dCi, které byly v základu dražší, ale u ojetin se rozdíly trochu stírají. Benzinová šestnáctistovka je přece jenom na palivo trochu náročnější.
Jednoduchá konstrukce a vyšší stavba vozu znamenají, že Dacia Duster nemá kdovíjak excelentní jízdní vlastnosti, na druhou stranu se vůz chová nezáludně a poměrně brzy přicházející limity podvozku řidiče nepřekvapí. I verze s pohonem všech kol jsou v rychlostech nad 80 km/h poháněné pouze přední nápravou, což je škoda z hlediska stability ve vyšších rychlostech.
V oblasti bezpečnosti není Duster zrovna přeborníkem. Z nárazových testů Euro NCAP si auto odneslo pouze tříhvězdičkové hodnocení, které je však dané především horší elektronickou výbavou vozu. Karoserie jako taková ochrání posádku slušně, bezpečnostní výbava je však spíše základní.
Duster je velmi praktický automobil, a to nejen z hlediska možností používání i mimo zpevněné cesty, ale i z hlediska vnitřního prostoru. Zavazadlový prostor auta pojme velmi solidních 475 litrů nákladu ve verzi s pohonem přední nápravy, čtyřkolka má kapacitu zmenšenou na stále slušných 408 litrů.
Předností Dacie s vyšším podvozkem je dobrý jízdní komfort. Rumunská automobilka opravdu umí naladit podvozek tak, aby dobře odfiltroval výmoly rozbitých silnic. Horší je to bohužel v akustické oblasti, tady se projevuje levnější původ auta.
Motory Dusteru jsou vcelku úsporné, platí to především pro turbodiesely. Celkově jde o technicky nekomplikovaný vůz, který by mělo být jednoduché opravovat, a náhradní díly jsou rovněž dostupné. Jen není vyloučeno, že Duster bude muset do servisu trochu častěji než někteří soupeři.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.5 dCi, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 135 501 km |
Motor | 1.5 dCi, 80kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | bílá |
Elektronická dálniční známka | platná do 30. 3. 2024 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 127 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 22.9.2023 při 132 325 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.