800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Dacia Duster, 2020

1.0 TCe, COMFORT, Tempomat, Klimatizace, LED denní svícení
  • Online prodej
  • Cena na minimu
  • Akční sleva 60 000 Kč
  • Tovární záruka do: 02/2023 nebo do 100 000 km

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2020
Tachometr6 km
Motor1.0 TCe, 74kW
Převodovka5 stupňů
Barvabéžová-metalíza
Stupeň výbavyComfort
STK02/2024
KaroserieSUV
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Historie Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Nejetý vůz u nás skladem. V tovární záruce 3 roky / 100 000 km. Možnost odpočtu DPH.Výbava Comfort - tempomat s omezovačem rychlosti, metalíza, střešní lišty, elektrické ovládání předních a zadních oken, mlhovky, klimatizace, kožený multifunkční volant, LED denní svícení, ocelová okrasná kola 16" design Fidji a mnoho dalšího.

Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 1 142 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Dacia Duster (2018 - současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Atraktivní ceny, Lákavý design, Solidní vnitřní prostor, Nenáročný provoz, Dostupný servis

Úvodem

SUV Dacia Duster patří k vůbec nejprodávanějším automobilům v Evropě. A mezi SUV je to vůbec nejžádanější model. A ono není vůbec proč se tomu divit. Duster totiž kombinuje několik vlastností, které z něj ve výsledku dělají opravdový hit. Auto láká na vcelku atraktivní a stylový design, nabízí velmi dobrý vnitřní prostor a za to vše si výrobce žádá až nečekaně málo peněz. Duster je tedy pořádný kus auta za překvapivě malé peníze, moc dalších takových nabídek na trhu není. 

 

Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu v roce 2017 se coby modelový ročník 2018 představila druhá generace modelu Duster. Ta pokračuje v úspěšném receptu generace první, přidává k tomu ale třeba modernější motory, elegantnější a hodnotnější design i některé zajímavé technické prvky v interiéru a další vylepšení. Celkově ovšem zůstává Duster spíše jednodušším a účelným vozem, rozhodně nezaujme ty, kdo hledají nějaké to luxusnější zboží. V tomto ohledu jeho vnější vzhled slibuje o něco víc, než pak interiér nabízí. Na druhou stranu je Duster přesně typem vozu, při jehož používání si nemusí majitel dělat vrásky třeba z životnosti interiéru. V kabině jsou použity především jednoduché, snadno omyvatelné, plasty. Dacia Duster je svou délkou 4 320 mm na horní hranici třídy malých SUV – té odpovídá použitá technika, vnitřní prostor ale odpovídá spíš o třídu větším vozům. Drobné omezení je v zavazadlovém prostoru: ten má v základním provedení s pohonem předních kol solidní objem 445 litrů, varianty s pohonem všech kol ale mají zavazadelník menší, objem je 411 litrů.

 

Obě varianty jsou ovšem vcelku populární: provedení 4x4 je totiž jedním z nejdostupnějších vozů s takovým druhem pohonu. A tak i když za něj mnozí zákazníci nepřiplácí, najde se stále spousta těch, kteří sáhnou po Dusteru právě proto, že je to cenově dostupná čtyřkolka. Na druhou stranu vzhledem k tomu, že jde o relativně základní verzi pohonného systému, nelze v terénu očekávat kdovíjak dramatické výkony: v lehkém terénu je ale Duster excelentní a i v tom těžším se neztratí, jen by si měl řidič postupně osahat limity auta. Duster ve verzi 4x4 bude ale většinou kupován třeba pro provoz v horských oblastech, kde pohon dodá především v zimě autu na ovladatelnosti a jistotě.

 

Nová generace Dusteru dostala pod kapotu i moderní motory, které plní nejnáročnější emisní normy. Z počátku byla základem nabídky atmosférická šestnáctistovka 1.6 SCE s výkonem 84 kW a krátce byla dostupná i přeplňovaná dvanáctistovka. Tyto motory ale byly poměrně rychle nahrazeny modernějšími agregáty: základem je nověji litrový tříválec s přeplňováním a výkonem 74 kW. Tato motorizace je dokonce dostupná i v provedení s tovární úpravou na LPG pohon. Motor je výhradně spojen s pohonem předních kol a pětistupňovou manuální převodovkou. Silnější motorizací je čtyřválec 1.3 Tce, který koncern Renault vyvíjel ve spolupráci s automobilkou Mercedes-Benz. Třináctistovka se nabízí ve variantách s výkonem 96 a 110 kW, na výběr je pohon přední nápravy či pohon všech kol, převodovka je šestistupňová. V nabídce jsou i vznětové varianty: na výběr je z výkonu 70 nebo 85 kW, v obou případech se o něj stará patnáctistovka dCi. Silnější variantu lze mít i s pohonem všech kol.

Výbava

Ačkoli není Dacia Duster mistrem v disciplíně jménem bohatá výbava, na danou cenu toho nabídne auto docela dost. Už v základu je tu například asistent rozjezdu do kopce, palubní počítač s LCD displejem, LED denní světlomety či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Bohatší verze mají i modernější infotainment, parkovací kameru a mohou mít až sedmnáctipalcové pneumatiky.

Design

Ačkoli je Dacia Duster cenově dostupný automobil, design u něj výrobce rozhodně nijak neodflákl. Druhá generace se od té první liší jen v kosmetických detailech, na úspěšném receptu nebylo třeba příliš měnit. Přesto designéři zdůrazňují, že jsou veškeré povrchové panely druhé generace nové a s první generací nezaměnitelné.

Spotřeba

Po stránce spotřeby paliva dovede Dacia Duster potěšit. I když má vůz vyšší stavbu, použitá jednoduchá platforma a spíše maloobjemové živé motory znamenají nízkou pohotovostní hmotnost, která se u mnoha verzí pohybuje okolo hranice 1 300 kilogramů a jen výjimečně překročí 1 500 kilogramů. Díky tomu se spotřeba paliva drží příjemně nízko, vznětové motory se umí běžně dostat pod 6 litrů na 100 kilometrů, benzínové na úroveň zhruba 7,5 litru, i když údaje výrobce tvrdí až o dva litry nižší hodnoty.

Jízdní vlastnosti

Podvozek Dacie Duster druhé generace vychází z generace první a nepřináší zásadní posun. Na druhou stranu jsou jízdní vlastnosti jisté a nezáludné, od počátku je jasné, že Duster nemá žádné sportovní ambice. Ovladatelnost vozu je však bezproblémová. Na určité limity narazí Duster i v terénu, rozhodně ale není třeba se výletů mimo zpevněné cesty jakkoli bát.

Bezpečnost

V oblasti bezpečnosti se celkově levnější konstrukce Dusteru projevuje asi nejvíce. Druhá generace získala v testech organizace Euro NCAP jen tříhvězdičkové hodnocení, zatímco většina soudobých modelů se chlubí pěti hvězdami. Horší skóre je však způsobeno především menším zastoupením asistenčních systémů, které dnes metodika Euro NCAP vyžaduje. Pravda, i v ochraně posádky Duster mnozí konkurenti překonávají, ale ztráta tu není tak dramatická.

Praktičnost

Co se praktičnosti týče, je Duster pro mnohé ideál. Je to nenáročné auto, jehož interiér se opravdu nemusíte bát využít na maximum. Na danou třídu je dobrý i zavazadlový prostor s objemem 445 litrů, u variant s pohonem všech kol je třeba právě kvůli jeho mechanice počítat se snížením objemu na 411 litrů. 

Komfort

Samotný komfort odpružení je u Dacie Duster výtečný. Podvozek je postaven na špatné cesty, k autu se dodávají pneumatiky s rozumným profilem, takže nekvalitní silnici zvládá Duster s přehledem. Trochu vyšší je ovšem hlučnost a Duster nehýčká posádku tolika komfortními prvky výbavy, jako dražší konkurenti.

Provozní náklady

Kromě nízké pořizovací ceny lákají zájemce k Dacii Duster i nízké provozní náklady. Jednoduché a nenáročné auto je úsporné a nevyžaduje žádný nadstandardní servis. Servisní síť je velmi široká, s Dusterem si snadno poradí i neautorizované opravny a náhradní díly jsou široce dostupné.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Dacia Duster 2020

1.0 TCe, COMFORT, Tempomat, Klimatizace, LED denní svícení
Cena: 360 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800