800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Citroen Xsara, 2003

1.6 16V, klimatizace, posilovač řízení, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr262 699 km
Motor1.6 16V, 80kW
Převodovka5 stupňů
Barvašedá-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieCombi
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3


Výbava vozu


Přednosti vozu

Úsporný vůz s benzínovým motorem, bohatou výbavou, vhřívané sedadla, klimatizace, parkovací senzory, kožený volant a mnoho dalšího.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 283 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Citroën Xsara (1997–2004)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Jízdní komfort, Pohodlná sedadla, Velký zavazadlový prostor , Nízké ceny

Úvodem

Citroën Xsara nahradil v roce 1997 dosavadní kompaktní model výrobce, typ ZX. Podvozková platforma pochází právě ze ZX,  byla jen mírně přepracována. To znamená, že jízdní vlastnosti nepatřily ani v době aktivního života ke kdovíjakým přednostem a z dnešního hlediska jsou spíše dost podprůměrné. Xsara může vykazovat známky směrové nestability i v přímém směru, především při vyšších rychlostech. V zatáčkách také nedrží příliš dobře zvolenou stopu a výrazně se naklání. Nevalné jízdní vlastnosti jsou ovšem vyváženy velmi solidním jízdním komfortem. Podvozek úspěšně filtruje i opravdové záludnosti našich rozbitých silnic.
 
Posádka uvnitř vozu ocení rozměrná a pohodlná sedadla, která ovšem postrádají výraznější boční vedení. Místa je tu dostatek především vpředu, na místech vzadu by cestující ocenili jak více místa pro kolena, tak i nad hlavou. Tato výtka se týká tří- a pětidveřového hatchbacku, combi vyráběné od roku 1998 nemá svažující se střechu, a tak je tu místa nad hlavou více. Všechny verze pak příjemně překvapí opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Hatchback totiž pojme i dnes dost nadstandardních 408 litrů nákladu, combi pak disponuje 517 litry. Samotný interiér ovšem nenadchne kvalitou použitých materiálů a i zpracování za konkurencí trochu pokulhává. Na druhou stranu estetika není vůbec špatná, což platí i pro zevnějšek vozu. Provedení vyráběná do roku 2000 mají trochu konzervativnější tvary, po faceliftu získala Xsara výraznější a zajímavější tvář.
 
Sestava pohonných jednotek je na kompaktní třídu vcelku obvyklá. Nabídka začíná základním motorem 1,4 s výkonem 55 kW, který je na Xsaru přece jen trochu slabý a vyhoví jen klidným řidičům. Lepší volbou je proto spíše šestnáctistovka s výkonem 65 kW, která ani tak není kdovíjak dynamická, ovšem s autem hýbe slušně a má přijatelnou spotřebu. Motor 1,8 s osmiventilovou technikou dává výkon 66 nebo 74 kW, daleko zajímavější volbou je modernější šestnáctiventilová verze, která se objevila po faceliftu. Ta má výkon 80 nebo 81 kW a pro Xsaru se jeví být ideální motorizací. Dvoulitr se 100 kW už je trochu žíznivý a jeho přeplňovaná verze se 120 kW také často naráží na limity podvozku.
 
Xsara se dodávala i se vznětovými motory, byť ty jsou trochu méně obvyklé. Atmosférický diesel 1,9 D s výkonem 50 kW je hlučný a nekultivovaný, ovšem dovede být spořivý. Dynamiku od něj očekávat nelze. Jeho přeplňovaná verze 1,9 TD má výkon 66 kW. Vhodnější volbou jsou ovšem modernější agregáty HDI. Dvoulitr se dá sehnat v provedeních s výkonem 66 nebo 80 kW a čtrnáctistovka s 50 kW nahradila starší nepřeplňovaný diesel. 

Výbava

Výbava Citroënu Xsara je z dnešního pohledu spíše normální. Vzhledem k věku vozu nelze očekávat jakékoli moderní elektronické vymoženosti, na druhou stranu shánění vozů se slušnou komfortní sadou prvků, jako jsou klimatizace, elektrická výbava a centrální zamykání, nebude složité. 

Design

Kompaktní model Citroën Xsara dostal během svého modelového života dvě tváře. Původní provedení vyráběné do roku 2000 je trochu konzervativnější, inovovaná verze má nápaditější a líbivější tvář. 

Spotřeba

Xsara má povětšinou rozumně úsporné motory, z hlediska spotřeby je dobré se vyhýbat jen nejsilnějším dvoulitrům. Výraznou úsporu paliva dovedou přinést turbodiesely, byť u prvních dvoulitrů HDI není spotřeba tak nízká jako u některých konkurenčních motorů. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Citroënu Xsara patří pod průměr dané kategorie i věku auta. Xsara může vykazovat známky směrové nestability i v přímém směru, především při vyšších rychlostech. V zatáčkách také příliš dobře nedrží zvolenou stopu a výrazně se naklání.  

Bezpečnost

Ani bezpečnost není parádní disciplínou Xsary, byť v době svého aktivního modelového života, v roce 1998, získal vůz v nárazových testech Euro NCAP na tehdejší dobu solidní hodnocení tří hvězdiček. Z dnešního hlediska je ovšem ochrana posádky lehce podprůměrná. 

Praktičnost

Místa je v Citroënu Xsara dostatek především vpředu, na místech vzadu by cestující ocenili jak více místa pro kolena, tak i nad hlavou. Tato výtka se týká tří- a pětidveřového hatchbacku, combi vyráběné od roku 1998 nemá svažující se střechu, a tak je tu místa nad hlavou více. Všechny verze pak příjemně překvapí opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Hatchback totiž pojme i dnes dost nadstandardních 408 litrů nákladu, combi pak disponuje 517 litry. 

Komfort

Nevalné jízdní vlastnosti jsou u Citroënu Xsara vyváženy velmi solidním jízdním komfortem. Podvozek úspěšně filtruje i opravdové záludnosti našich rozbitých silnic. Posádka také ocení rozměrná a pohodlná sedadla. 

Provozní náklady

Navzdory možná trochu horší pověsti značky není spolehlivost Xsary vyloženě špatná a i opotřebení věkem je většinou v souladu s normou. Náhradní díly jsou cenově dostupné a i servisní úkony z peněženky neodčerpají nadměrné množství financí. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Citroen Xsara 2003

1.6 16V, klimatizace, posilovač řízení, Park. senzory
Cena: 30 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800