Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2003 |
---|---|
Tachometr | 241 835 km |
Motor | 1.8 16V, 85kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zlatá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz zakoupený jako nový v ČR, levné rodinné auto, platná STK.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vnitřní prostornost, Jízdní komfort, Líbivý design, Příznivé ceny, Široká nabídka ojetin,
Citroën Xsara Picasso byl poměrně rychlou odpovědí koncernu PSA na revoluční kompaktní MPV Renault Mégane Scénic. Auto vsadilo na líbivý vzhled s vejčitým tvarem karoserie, který se líbí doposud, ostatně ani facelift v průběhu života modelu design příliš nezměnil, což svědčí o kvalitách práce návrhářů. Xsara Picasso (ano, modelové označení má po slavném malíři) byla větší než francouzský zakladatel kategorie a to se také projevilo v bohaté nabídce vnitřního prostoru. Na žádném ze sedadel se určitě nebude posádka tísnit, příkladná je také variabilita vozu a pochválit si zaslouží i množství různých odkládacích schránek a míst. Zadní sedadla lze posouvat, sklápět nebo je z vozu zcela vyjmout, což pak umožňuje dosáhnout velmi zajímavé přepravní kapacity. Už v základu je prostor pro zavazadla opravdu velkorysý, jeho 550 litrů objemu patří v dané třídě k nadprůměru i v současnosti. Komfortní podvozek s vcelku dlouhým rozvorem byl na svou dobu také velmi netradiční volbou, profituje z toho podélná stabilita vozu třeba při jízdě po dálnici. Na druhou stranu jízdní vlastnosti nejsou kladnou stránkou Picassa, je vidět, že se vše soustředilo především na komfort. Díky těmto silným stránkám vydržela Xsara Picasso ve výrobě nezvykle dlouho, dokonce se vyráběla i několik let poté, co byl v roce 2007 uveden nástupce pojmenovaný C4 Picasso. Ani na tato auta není těžké v našich končinách narazit, takže Xsara Picasso je dostupná jako ojetina staršího data výroby, stejně tak jako relativně mladý vůz. To se projevuje na vcelku širokém rozpětí cen, které jsou ovšem obecně velmi příznivé.
Xsara Picasso se od počátku nabízela s dvojicí zážehových motorů a jedním turbodieselem. Benzinové čtyřválce reprezentuje šestnáctistovka s výkonem 70 kW, která je na auto trochu slabší, osmnáctistovka s výkonem 85 kW je zase známa vyšší spotřebou. Dvoulitrový motor HDI dostal výkon 66 kW a je úsporný, ovšem jeho větší hmotnost má vliv na životnost přední nápravy. Teprve v roce 2003 přibyl v nabídce benzinový dvoulitr se 100 kW a šestnáctistovka byla nahrazena modernějším provedením s výkonem 80 kW. S faceliftem v roce 2004 se pod kapotou objevily menší turbodiesely 1.6 HDi s výkonem 66 a 80 kW.
Od počátku výroby se Xsara Picasso prodávala ve velmi dobře vybavených verzích, už v základním provedení byla samozřejmostí klimatizace. Na druhou stranu vzhledem k době vzniku modelu nelze očekávat přehršel moderních prvků, výbava Picassa je však komfortní a více než dostatečná.
Citroën Xsara Picasso patří ke vzhledově velmi zdařilým vozům svého segmentu, ostatně potvrzuje to jeho neklesající popularita a celkově nezvykle dlouhý život modelu, který se prodával i po boku svého nástupce. Ani facelift na karoserii mnoho nezměnil, což jen kvality designu podtrhuje. Trochu více se však mohli návrháři věnovat interiéru, jeho tvary nejsou špatné, horší je to ovšem s materiály a zpracováním. Líbit se nemusí (i z hlediska ergonomie) ve středu umístěná digitální přístrojová kaplička.
Xsara Picasso je nejpopulárnější se vznětovými motory, taková auta ovšem tvoří v bazarech menší část nabídky – rychle mizejí a majitelé se jich tak často nezbavují. Spotřeba dieselů je totiž velmi příznivá. To benzinové jednotky jsou na tom trochu hůře, zejména osmnáctistovka a dvoulitr mají spotřebu vyšší.
Jízdní vlastnosti nepatří mezi kdovíjaké přednosti Picassa. Auto je naladěno především na komfortní notu a třeba řízení předává řidiči o dění pod předními koly opravdu jen minimum informací. Podvozek s dlouhým rozvorem alespoň přináší dobrou podélnou stabilitu a ani chování v zatáčkách není záludné.
Xsara Picasso prošla nárazovými testy Euro NCAP v roce 2001 se ziskem čtyř hvězdiček. To je dobrý výsledek, ale vzhledem k věku a zaměření vozu už dnes Xsara přísné nároky nesplní. Na druhou stranu bezpečnostní výbava je na solidní úrovni a u novějších modelů je samozřejmě lepší.
Citroën Xsara Picasso se může pochlubit velmi praktickým interiérem. Začíná to už samotným dostatkem místa, vnitřek vozu je velmi vzdušný a cestující tu opravdu strádat nebudou. Zadní řada sedadel je posuvná a navíc lze sedadla různě sklápět a vyjímat, což umožní vytvořit opravdu velkou přepravní plochu. Základní objem zavazadlového prostoru je 550 litrů a dodnes jde o nadprůměrnou hodnotu. Po vyjmutí druhé řady sedadel je celková kapacita 2128 litrů.
Podvozek kompaktního MPV od Citroënu překvapil v době uvedení nezvykle dlouhým rozvorem, což se z hlediska komfortu ukázalo být výborným tahem. Picasso se totiž díky rozvoru a komfortnímu naladění podvozku přenáší přes veškeré nerovnosti velmi plavně. Proto možná překvapí až zbytečně měkká sedadla, která nemusí každému poskytnout ideální oporu.
Etalonem spolehlivosti Xsara Picasso rozhodně není, obvyklé jsou různé poruchy elektroniky. Vzhledem k popularitě modelu by ovšem investice do náhradních dílů neměly být přehnaně vysoké. Náklady na palivo se různí podle použitého motoru, turbodiesely jsou úsporné, zážehové motory mají horší spotřebu, byť základní šestnáctistovka se dovede držet docela zkrátka.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 16V , tažné zařízení, Automatická klimatizace
Rok uvedení do provozu | 2003 |
---|---|
Tachometr | 241 835 km |
Motor | 1.8 16V, 85kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zlatá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.