800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Citroen Saxo, 2003

1.1, servisní knížka

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr114 936 km
Motor1.1, 44kW
Převodovka5 stupňů
Barvačerná
STK02/2022
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vozidlo vhodné pro městský provoz, s nízkou spotřebou, ve velice hezkém stavu a STK platnou do 2/22!!!.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 270 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Citroën Saxo (1996–2003)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Nízké ceny, Jednoduchá a spolehlivá technika, Lehká konstrukce, Příjemná spotřeba paliva, Dobrý vnitřní prostor, Komfortní odpružení

Úvodem

Citroën Saxo nahradil v roce 1996 v segmentu malých vozů neméně populární model AX. Jednoduché a vcelku elegantní malé auto je dnes k dostání za nízké ceny, přitom má stále své nepopiratelné kvality. Saxo je totiž na francouzský vůz až nečekaně trvanlivé a spolehlivé, jeho technika je prověřená a servis většinou velmi snadný. Saxo se tak může stát skvělým vozem pro méně náročné motoristy, z dnešního pohledu totiž vůz nestíhá především z hlediska bezpečnosti a výbavy. Vnitřní prostor malého modelu je solidní, byť vzadu samozřejmě není místa na rozdávání. Mezi soudobými soupeři ovšem patří Saxo k lepším vozům. Navíc jeho zavazadlový prostor pojme velmi solidních 280 litrů nákladu, což je na danou třídu dobrý výsledek i dnes. Interiér auta už sice bude působit trochu zastarale a obyčejně, zpracování nepatřilo k jeho kladům ani v době aktivního života modelu. Více kritiky si ovšem možná vyslouží až příliš měkká sedadla.
 
Dosti ovšem interiéru, pojďme se podívat, jak Saxo jezdí. Chování auta je překvapivě dobré, a to jak z hlediska jízdních vlastností, tak komfortu. Především komfort je na malý vůz až nečekaně dobrý, odpružení dovede filtrovat i výrazné nerovnosti našich vozovek. Jízdní vlastnosti přitom také nejsou k zahození, ačkoli se v zatáčce Saxo trochu více naklání, stopu drží velice dobře a výborně se ovládá. Je to dáno mimo jiné i nízkou hmotností auta a také vcelku pokročilou konstrukcí zadní nápravy s torzní tyčí. Toto řešení je ovšem méně trvanlivé, a tak si zaslouží vaši pozornost (opravy nejsou příliš problematické). 
 
Pod kapotou Saxa se střídají víceméně prověřené agregáty. Různých výkonových verzí je možná více, než by se dalo u malého modelu čekat. Základem nabídky byl od počátku čtyřválec s objemem 1,1 litru a výkonem 44 kW (později se dodávala i slabší 40kW verze), který na lehké auto dobře stačí. Dokonce i litrový čtyřválec o výkonu 37 kW, který se stal základní jednotkou v roce 1998, k pohonu Saxa dostačuje. Silnější volbou byla čtrnáctistovka s 55 kW. Motor 1,6 pak v osmiventilové verzi přinesl výkon 66 kW. Špičkou nabídky byla šestnáctiventilová verze tohoto agregátu s výkonem 88 kW. Ta se dodávala do sportovního provedení VTS, které se vyznačuje i vylepšenými jízdními vlastnostmi a velmi zábavným projevem. Saxo může mít i vznětový motor, jde o relativně nezničitelný agregát 1,5 D s výkonem 43 kW.  

Výbava

Saxo se vyznačuje v podstatě jen základní výbavou, jedním z mála komfortních prvků je centrální zamykání. Obvyklá je i elektrická výbava. Ovšem tím téměř možnosti končí, klimatizaci má jen velmi málo modelů. 

Design

Citroën Saxo je tvarově vcelku jednoduchý a elegantní malý automobil. Dnes je na něm věk vidět, ovšem nedá se říci, že by s ním na své eleganci Saxo něco ztratilo. V roce 2000 se konzervativnější tvář auta proměnila a dostala trochu líbivější výraz. Sportovní verze Saxa vypadají dodnes hezky dynamicky. 

Spotřeba

Prověřené a spolehlivé agregáty řady TU i jediný turbodiesel v nabídce dovedou být v praxi příjemně úsporné. Především u maloobjemových agregátů hlásí majitelé dlouhodobě nízké hodnoty spotřeby, ani silnější benzinové motory ovšem nemusejí být na palivo nutně nepřiměřeně náročné. 

Jízdní vlastnosti

Citroën Saxo dovedl umně zkombinovat jízdní komfort a překvapivě dobré jízdní vlastnosti. Na těch má velký podíl vcelku pokročilá zadní náprava s torzní příčkou a také nízká hmotnost auta, která mu dodává na agilním chování a posouvá jeho možnosti přilnavosti v zatáčkách. 

Bezpečnost

Jestli někde Saxo zaostávalo i za soudobými soupeři, šlo o oblast bezpečnosti. V nárazových testech Euro NCAP získal tento malý vůz v roce 2000 (tedy po faceliftu) pouhé dvě hvězdičky, což vzhledem k věku konstrukce a minimální bezpečnostní výbavě (standardem nebyl ani airbag řidiče) dnes znamená minimální ochranu. 

Praktičnost

Vnitřní prostor malého Citroënu Saxo je solidní, byť vzadu samozřejmě není místa na rozdávání. Mezi soudobými soupeři ovšem patří Saxo k lepším vozům. Navíc jeho zavazadlový prostor pojme velmi solidních 280 litrů nákladu, což je na danou třídu dobrý výsledek i dnes. 

Komfort

Citroën Saxo patřil ve své době k nejkomfortnějším malým vozům, odpružení se technikům automobilky podařilo naladit opravdu dobře. Ke komfortu měla přispět i sedadla, ta jsou ovšem až zbytečně měkká. 

Provozní náklady

Saxo je překvapivě spolehlivý francouzský vůz, v podstatě těží z toho, že jím použitá technika byla už předtím prověřena staršími modely a pro použití v Saxu byla jen řádně modernizována. Opravy jsou většinou jednoduché a finančně nenáročné, malé motory si s autem dobře poradí a mají přitom nízkou spotřebu. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Citroen Saxo 2003

1.1, servisní knížka
Cena: 20 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800