Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2016 |
---|---|
Tachometr | 133 535 km |
Motor | 2.0 BlueHDI, 133kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Řádně vedená servisní knížka. Bohatá výbava.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vynikající jízdní komfort, Úsporné a spolehlivé motory, Pohodlná sedadla, Komfortní prvky výbavy,
Druhá generace Citroënu C5 přišla na trh v roce 2008 a přinesla celou řadu změn. Auto mělo ambice se svými hodnotami měřit s německou konkurencí a v mnohém se mu to v podstatě povedlo. V některých ohledech ale přece jenom opět trochu zaostává, i přes na první pohled výrazný nárůst kvality vozu překvapí stále podprůměrná spolehlivost. Na vině může být celkově bohatá výbava a vcelku komplikovaná konstrukce vozu. Výraznou změnou prošel design vozu, který je líbivější a celkově dynamičtější, přitom ovšem zachovává vcelku konzervativní zaměření vozu. Avantgardní tvary, které by se daly od Citroënu očekávat, se tu zatím nekonají. C5 zůstala velkým vozem, ovšem mezigeneračně vlastně nenarostla. Combi je opět o něco delší než sedan, rozdíl mezi nimi ovšem není tak veliký jako u předchozí generace. Combi je totiž o centimetr kratší než první provedení, sedan se prodloužil o 33 milimetrů. C5 je už na první pohled mohutný vůz, proto je trochu překvapením oproti předchozí generaci o trochu menší nabídka místa. Může za to snaha o další zlepšování bezpečnosti i kvalitnější a lépe provedené čalounění interiéru. Vnitřek auta je tak alespoň velmi útulný. Překvapením pro ty, kdo alespoň zevrubně znají velké Citroëny, může být také absence hydropneumatického odpružení u některých verzí. Chybí totiž v základním provedení Base a ve verzi Dynamique. Ti, kdo po vzduchovém podvozku touží, musejí hledat verze výbavy Confort a Exclusive.
Paleta motorů je opět široká a opět platí, že vzhledem k velikosti a hmotnosti vozu (plně naložený C5 může mít vysoko přes 2 tuny) jsou vhodnými pohonnými jednotkami turbodiesely. Základní 1.6 HDI s 80 kW vystačí jen nenáročným řidičům, dvoulitr HDI s výkonem 103 kW také není kdovíjaký rychlík, ale pro klidnou a svižnou jízdu už dostačuje dobře. Nezadýchává se ani v dálničních stoupáních a kilometry polyká spolehlivě a s příznivou spotřebou. Motor 2.2 HDI se 125 kW přinese alespoň nějakou výkonnostní rezervu. Šestiválec 2.7 HDI má velmi solidní výkon 150 kW, dynamika se standardní automatickou převodovkou ovšem není o mnoho lepší než u čtyřválcových verzí a spotřeba už je přece jenom vyšší. Benzinové motory zastupují čtyřválce 1,8 a 2,0 litru s výkonem 92 a 103 kW.
Druhá C5 sice už nemusela plnit roli nejluxusnějšího Citroënu, ovšem výbava vozu je opravdu na velmi dobré úrovni. Citroën vybavil auto mnoha velmi komfortními prvky a i v základních provedeních jde o velmi slušně vybavený automobil. Navíc na trhu není nouze o modely s vyšší výbavou a celou řadou příplatkových prvků.
Vzhled druhé generace C5 bývá občas kritizován za to, že jde na ruku zákazníkům, kteří jinak vyhledávají vozy německé produkce. Přestože na vzhledu auta najdeme pár zajímavějších a výraznějších detailů, celkově jde spíše o konzervativně zaměřené a elegantní auto.
Pro pohon velkého Citroënu se jednoznačně hodí kvalitní turbodiesely HDI, které se mohou pochlubit i příznivou spotřebou paliva. Ta sice není kvůli relativně vysoké hmotnosti zrovna rekordní, ovšem kapsu nezruinuje. Z hlediska spotřeby nejsou příliš ideální benzinové verze a také vznětový šestiválec s automatem si už řekne o nadstandardní přísun paliva.
Podvozek C5 druhé generace udělal oproti té první výrazný krok kupředu, však si také v některých verzích musí vystačit s klasickým ocelovým pružením. Jízdní vlastnosti jsou tak čitelnější, přesto jsou náklony v zatáčkách i nedotáčivost zcela zřetelné. Řízení také nepodává mnoho zpětné vazby.
Pro moderní vozy střední třídy je maximální hodnocení pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP doslova povinností. A C5 druhé generace ji plní díky robustní konstrukci i bohaté bezpečnostní výbavě. Pokud ovšem dojde na detaily, najdeme i o něco bezpečnější vozy. I tak patří C5 na špičku.
Předchozí generace C5 byla proslulá svou nabídkou vnitřního prostoru a obrovským zavazadelníkem u combi. To vše se ovšem trochu změnilo, interiér C5 druhé generace je mírně stísněnější. Nedostatkem místa tu posádka trpět nebude, ovšem předchozí provedení na tom bylo lépe. Sedan pojme jen 439 litrů zavazadlového prostoru, combi 505 litrů – v obou případech opět méně než u první generace.
Citroën C5 opět patří k vozům s velmi nadprůměrným jízdním komfortem, ovšem oproti předchozím generacím velkých Citroënů přece jen trochu ztratil. Vzduchové odpružení mají jen některé verze. Ty s ním ovšem opět plují jako na polštáři a nerovnosti vozovky žehlí perfektně. Citroën C5 také úroveň komfortu zvyšuje solidní výbavou.
Z hlediska provozních nákladů je C5 spíše průměrným vozem, bilanci vylepšují jen úspornější turbodiesely, ačkoli i tady najdeme spořivější soupeře. Větší motory a zážehové jednotky mají trochu větší apetit. C5 také patří k méně spolehlivým vozům.
K nelibosti všech příznivců avantgardních tvarů a špičkového komfortu jízdy přišla druhá generace „Cé pětky“ o charakteristický rys svého předchůdce, kterým bylo hydropneumatické odpružení v základní výbavě. Naštěstí však ne úplně, druhá generace jej i nadále mohla mít za příplatek, nicméně většina ojetin s minulostí služebních vozů jej postrádá. I konvenční podvozek ale poskytne nadprůměrný komfort. Modelem uvedeným v roce 2008 se Citroën snažil etablovat ve firemních flotilách, což se mu podařilo jak v domácí Francii, tak i třeba v zemích Beneluxu. Právě z těchto lokací k nám v posledních dvou či třech letech proudí množství ojetin, které bazary a dovozci nakupují od tamějších leasingových společností. Výběr na trhu je solidní, hlavní devizou jsou velmi příznivé ceny. Nebýt zoufale stísněného prostoru na zadních sedačkách, dalo by se skoro hovořit o kandidatuře na skvělou koupi.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 BlueHDI , Automat, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2016 |
---|---|
Tachometr | 133 535 km |
Motor | 2.0 BlueHDI, 133kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.