Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 219 304 km |
Motor | 2.0 HDi, 100kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
STK | 08/2024 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 162 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz se spolehlivým naftovým motorem, koupený jako nový v ČR, xenon, aut. klimatizace, kožené elektricky nastavitelné sedačky.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vynikající jízdní komfort, Velký vnitřní prostor, Příznivé ceny, Velký zavazadelník kombi, Pohodlná sedadla,
Citroën C5 nahradil v roce 2001 dosluhující model Xantia. Podobně jako on a vlastně celá řada předchozích Citroënů střední třídy láká tento vůz na hydropneumatické odpružení, které přináší nebývalý jízdní komfort. Tím je tento Citroën opravdu vyhlášený, přidává k tomu navíc i nadprůměrnou prostornost. C5 lze totiž jednoduše charakterizovat jako opravdu pohodlný kočár, ideální na dlouhé cesty. Vůz má i velmi pohodlná sedadla, která ovšem nemají příliš výrazné boční vedení. To jen podtrhuje celkově velmi komfortní zaměření auta, které vlastně nedává jakýkoli prostor pro sportování. Verze combi s názvem Break má navíc i opravdu velký zavazadlový prostor, jeho objem 563 litrů je opravdu nadprůměrný. To sedan je na tom trochu hůře, jeho 455 litrů není příliš mnoho. Přepravní schopnosti combi vylepšuje právě hydropneumatický podvozek, který umožňuje snížit nakládací hranu pomocí tlačítka u pátých dveří a také udržuje konstantní světlou výšku zadní nápravy i při vysokém zatížení.
Široká je paleta nabízených motorů, ovšem těch ideálních je v podstatě jen několik. Vzhledem k velikosti vozu, jeho hmotnosti i celkovému zaměření jsou totiž jasně nejlepší volbou vznětové jednotky HDI. Klasikou jsou dvoulitrová provedení s výkony 66 a 80 kW, to slabší se ovšem pro C5 příliš nehodí, dynamika je pak opravdu velmi nevýrazná. Ideální volbou je jednotka 2.2 HDI s výkonem 98 kW, která má na velký vůz dostatek síly. V prodeji bylo i provedení s dvojitým přeplňováním a výkonem 125 kW, to je ovšem vcelku vzácné. Naopak na opačném konci nabídky se v pozdějších ročnících (vůz prošel faceliftem v roce 2004) objevil motor 1.6 HDI s výkonem 80 kW, který dovede být velmi úsporný. Benzínové motory jsou méně oblíbené a navíc mívají vyšší spotřebu. Osmnáctistovka s 85 a později 92 kW je navíc opět vcelku letargická. Dvoulitr, který byl k dispozici s výkony 100 a později i 103 kW (103 kW má i modernější přímovstřiková verze), je vhodnější, ale už se u něj projevují zvýšené nároky na palivo. Šestiválec 3,0 litru s výkonem 152 kW je vysoce komfortní a skvěle ladí s charakterem vozu, spotřeba je ovšem vysoká.
Velký Citroën C5 první generace plnil v době svého aktivního života zároveň roli vlajkové lodi značky, model XM se přestal vyrábět už rok před jeho uvedením a velký C6 přišel až v roce 2005, tedy po faceliftu C5. To znamená, že i ve výbavě se Citroën snažil předvést to nejlepší, co mohl, a C5 tak celkově patří k dobře vybaveným vozům.
Citroën C5 první generace byl především před faceliftem vzhledově dost konzervativní vůz. Po modernizaci, ke které došlo v roce 2004, se přece jenom vzhled stal atraktivnějším. Celkově design podtrhuje klidný charakter auta, oproti soupeřům už se na něm ovšem trochu projevuje věk. Ten je vidět i v interiéru.
Vznětové pohonné jednotky mají většinou pro pohon C5 dostatek síly a přitom se vyznačují příznivou spotřebou paliva. Na rekordy to ovšem není, přece jenom velké rozměry a hmotnost vozu se projeví. Proto nejsou z hlediska spotřeby rozumnější volbou benzinové motory.
Citroën C5 řidiče doslova dokonale izoluje od vozovky, auto se obrazně a vlastně i prakticky vznáší na vzduchovém polštáři. To ovšem v důsledku neprospívá čitelnosti jízdních vlastností. A byť je podvozek solidně dimenzován, řidič nemá o dění pod vozem příliš jasno. Může za to i velmi odtažité a přeposilované řízení a také méně přesné řazení.
Nárazovými testy Euro NCAP prošel Citroën C5 hned dvakrát. V prvním testu získal vůz v roce 2001 hodnocení čtyř hvězdiček, faceliftovaná verze v roce 2004 skóre vylepšila na maximum pět hvězd. C5 mívá dobrou bezpečnostní výbavu a příznivým faktorem je i jeho robustní konstrukce. Na druhou stranu modernější vozy jsou na tom v oblasti bezpečnosti lépe.
Citroën C5 mezi vozy střední třídy exceluje v praktičnosti. Mohutná karoserie poskytuje posádce dostatek místa opravdu ve všech směrech a zavazadlový prostor combi s objemem 563 litrů vyhoví téměř jakýmkoli nárokům. Praktické využití zvyšuje i vzduchový podvozek, který umí díky možnosti snížit světlou výšku ulehčit nakládání těžkých předmětů.
Jestli bychom měli ve střední třídě určit etalon komfortu, jistě by se jím stal právě Citroën C5. Jeho vzduchové pérování dokonale vyžehlí i ty nejrozbitější české cesty. K tomu se přidávají dostatek místa, solidní výbava i velmi pohodlná sedadla. Dojem tak může kazit jen průměrné zpracování interiéru.
Ačkoli jsou turbodiesely pod kapotou C5 vcelku úsporné, najdeme v dané kategorii i spořivější auta. C5 je navíc vůz jen s průměrnou nebo horší spolehlivostí, a ačkoli nemusí být jednotlivé investice příliš vysoké, různých vad se vyskytuje více. Zamotat hlavu dovede především elektrický systém vozu.
Tím hlavním argumentem pro koupi Citroënu C5 je vedle výhodné pořizovací ceny především nepřekonatelný komfort jízdy, který ve střední třídě nemá obdoby.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 HDi , tažné zařízení, Park. senzory, Xenony, Kůže
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 219 304 km |
Motor | 2.0 HDi, 100kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
STK | 08/2024 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 162 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.