Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 167 649 km |
Motor | 1.6 16V, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 169 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Jízdní komfort, Příznivé ceny, Úsporné turbodiesely,
Citroën C4 nahradil v roce 2004 dosluhující model Xsara. Přinesl poměrně excentrický design, který se nemusí zamlouvat každému. Zákazníci však přesto mají určitou možnost estetické volby. Tří- a pětidveřové provedení se od sebe vzhledově výrazně odlišují. Praktičtější model s více dveřmi má zadní část hodně zaoblenou, třídveřové provedení se snaží navodit dojem kupé s velmi pozvolna klesajícím zadním oknem a následným strmým zlomem. Existuje i varianta sedan, která je ovšem vzácností, nabízela se pouze na některých trzích, v Česku jen krátce. Svébytný je i vzhled interiéru, kde je dominantou centrálně umístěný přístrojový štít. To není pro řadu motoristů ideální řešení, štít se totiž nachází mimo zorné pole a sledovat údaje na něm nemusí být pro každého pohodlné. Atypický je také volant s pevným středem. Střed se jednoduše neotáčí. Ovládání vozu to ovšem nijak nevadí a z ergonomického hlediska je to možná lepší řešení než střed otočný. Všechna tlačítka na volantu jsou totiž vždy na svém místě, bez ohledu na aktuální natočení kol. Vzhled C4 je vcelku dynamický a automobilka tuto vlastnost v době jeho výroby ještě podporovala účastí v mistrovstí světa v rallye. Sébastien Loeb s ním získal v letech 2007–2010 celkem čtyři ze svých devíti titulů mistra světa. Kdo by ovšem čekal, že se s C4 sveze jako světový šampion, bude zklamán. Kompaktní Citroën je především pohodlné auto a řízení ani podvozek nejsou na sportovní výkony naladěny. Platí to i pro všemožné speciální edice, které automobilka na oslavu titulů připravila.
Paleta motorů pod kapotou C4 je příjemně široká. Základní jednotka 1,4 s výkonem 65 kW je trochu slabší, ostatní motory mají trochu více elánu. I když, i tady najdeme překvapivé výjimky. Například papírově výkonný dvoulitr se 130 kW kýžené sportovní svezení nenabídne, do otáček se sbírá jen neochotně. Společně se slabší verzí téhož motoru s výkonem 100 nebo 103 kW má navíc trochu vyšší spotřebu. Ta je naopak příjemně přijatelná u motoru 1,6 16V s výkonem 80 kW, který má pro pohon auta i dostatek síly. Výjimečně lze tuto variantu sehnat i ve verzi s možností provozu na palivo E85. Diesely HDi od počátku zastupovala šestnáctistovka s výkony 66 nebo 80 kW a také dvoulitr se 100 kW. Právě ten je nejvhodnější naftovou volbou z hlediska spolehlivosti.
V roce 2008 prošel C4 modernizací. Ta se více dotkla techniky než vzhledu, paleta motorů se trochu proměnila. Nejsilnější turbodiesel posílil na 103 kW, benzinové dvoulitry byly nahrazeny přeplňovanými šestnáctistovkami THP s výkonem 103 nebo 110 kW a podstatně příznivější spotřebou. Motor 1,6 VTi také dostal zvýšený výkon 88 kW. Pokud se u C4 nechcete trápit s trochu nepřesným řazením, hledejte právě auta po modernizaci, která bývají vybavena novou šestistupňovou manuální převodovkou namísto dosavadní pětistupňové.
Výbava Citroënu C4 je většinou o něco málo bohatší než u stejně starých soupeřů. Už v základu se setkáme třeba s elektricky ovládanými zrcátky nebo tempomatem, který bývá u konkurence často vyhrazen pro nejvyšší stupně. Klimatizace je standardem od druhé úrovně SX nebo VTR, v těchto výbavách také přibudou boční a okenní airbagy. Na trhu se také pohybuje řada akčních modelů s ještě vylepšenou výbavou.
Citroën C4 první generace patří po vzhledové stránce k vozům, které můžete buď milovat, nebo nenávidět. Design auta je hodně excentrický a navíc tento trend započatý v exteriéru pokračuje i v interiéru. Zub času se však na vzhledu příliš nepodepisuje, což je dáno právě tím, že se tvary celkově vymykají zajetým zvyklostem.
Pod kapotou C4 najdeme vesměs vcelku úsporné motory, vyšší spotřeba trápí jen benzinové dvoulitry, kterých stejně na trhu ojetých vozů není mnoho. Svou úsporností jsou proslulé především vznětové jednotky 1,6 HDi, ale ani benzinové agregáty stejného objemu na pumpě zděšení nevyvolají.
C4 rozhodně nepatří mezi automobily, které by byla vyložená radost řídit. A to navzdory image rallyového speciálu. Auto rozhodně není záludné, ale sportovní jízdní projev a precizní chování v zatáčkách jsou mu cizí, soustředí se především na komfort.
V nárazových testech Euro NCAP získal Citroën C4 v roce 2004 plný počet pěti hvězdiček, a patří tak dodnes k solidně bezpečným vozům své třídy. Bezpečnostní výbava je většinou na úrovni odpovídající konkurenci nebo ji může mírně převyšovat. Zajímavostí, která byla součástí příplatkové výbavy, bylo varování při opuštění jízdního pruhu.
V interiéru C4 najde posádka dostatek místa a stěžovat si na nepohodlí nebude. Horší už je to se zavazadlovým prostorem, který patří v dané třídě spíše k podprůměru. Třídveřová verze odveze 314 litrů nákladu, pětidveřová o trochu více – 320 litrů. To jsou však hodnoty, kterým se dnes blíží i některé vozy o třídu níže.
Citroën C4 má pod kapotou vesměs úsporné motory, ovšem samotný vůz patří spíše k podprůměrně spolehlivým autům. Naštěstí je většinou netrápí fatální potíže, u turbodieselů je ovšem dobré dát pozor na stav vstřikovačů nebo filtru pevných částic. Opravy těchto dílů se mohou prodražit. Ceny náhradních dílů jsou jinak vcelku příznivé.
C4 se přes nerovnosti přenáší s typickou francouzskou plavností a ani k tomu nepotřebuje vzduchový podvozek, známý z větších modelů. Je to opravdu především velmi pohodlné auto, ve své třídě a modelovém ročníku patří C4 k těm nejpohodlnějším vozům.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 16V, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 167 649 km |
Motor | 1.6 16V, 80kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 169 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.