Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 116 139 km |
Motor | 1.6 VTi, 88kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 146 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Nízká spotřeba, levné povinné ručení. Automobil po nekuřákovi.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Vysoký cestovní komfort, Bohatá výbava, Pohodlná sedadla, Kvalitní interiér, Prostornost,
Citroën C4 druhé generace byl uveden v roce 2010 a v mnohém znamenal radikální změnu. Automobilka se totiž tentokrát soustředila na to, aby vůz zaujal ještě širší publikum, a tak si odpustila řadu výstřelků. Karoserie je tak konzervativněji tvarovaná a spíše než dynamická je u druhé generace elegantní. Snaží se vypadat co nejsolidněji. Totéž platí pro interiér, kde byla opuštěna koncepce s přístrojovou kapličkou uprostřed nad palubní deskou, tentokrát tu najdeme klasickou sestavu budíků pod volantem. Ruku v ruce s umírněním tvarů a některých řešení jde i celkově podstatně vylepšené zpracování interiéru. Ten tak patří ke špičce třídy nejenom z hlediska ergonomie a pohodlí, ale také právě použitých materiálů. Překvapením může být absence dalších karosářských verzí, C4 druhé generace se prodává pouze jako pětidveřový hatchback. Třídveřová varianta byla vyřazena z nabídky jednak z důvodu malého zájmu zákazníků, ale také proto, aby nekonkurovala luxusnějšímu modelu DS4. Ten má sice také pětici dveří, ovšem ty zadní se maskují a vůz se snaží působit jako kupé. Skóre druhá generace C4 vylepšuje i z hlediska prostornosti. Cestující tu mají více místa a opravdu strádat nebudou, snad jen vzadu mohou mít dlouháni potíže s místem na hlavu. Výrazně se oproti předchozímu provedení zvětšil i zavazadlový prostor, a C4 tak rázem místo k outsiderům patří k premiantům.
Náskok na konkurenty navýšila druhá generace z hlediska pohodlí. Už první patřila ke špičce, druhá C4 pak bude ve třídě jen těžko hledat sobě rovného. Jízdní komfort je opravdu skvělý, inženýrům se navíc podařilo také výrazně zlepšit jízdní vlastnosti. Ne, stále není C4 sportovní hatchback, ale tím ani být nemá. Na pokyny řidiče však už reaguje hbitě a přesně, ostřejší jízdní styl tak není vozu vyloženě proti srsti. Nekomunikativní řízení nebo delší dráhy řazení ovšem jasně naznačují, že s dlouhodobým sportováním se tu nepočítá.
Pod kapotou C4 najdeme příjemně úsporné motory, které dobře sedí k charakteru auta. Ani základní čtrnáctistovka 1,4 VTi s výkonem 70 kW není vyloženě loudavá, šestnáctistovky však poskytnou přece jen dynamičtější svezení. Jejich nabídka čítá atmosférickou verzi VTi s 88 kW a přeplňovaný motor THP s výkonem 115 kW. Výborný turbomotor je tu ovšem spojen s letargickou robotizovanou převodovkou BMP. Turbodiesely zastupují 1,6 HDi s výkony 68 a 84 kW, silnější verzi lze mít i v mikrohybridním provedení e-HDi. To je opět spojeno s převodovkou BMP. Nejsilnější turbodieselovou variantou je dvoulitr HDi s výkonem 110 kW. Kdo touží po výkonnějších motorech, musí hledat u luxusnějšího modelu DS4.
Oproti konkurenci bývá opět druhá generace C4 o trochu lépe vybavena a opět platí, že zákazníci si mohli zvolit i velmi nadstandardní příplatkové prvky výbavy. Už rozsah základní výbavy je velmi bohatý a zahrnuje šestici airbagů, klimatizaci, tempomat a řadu dalších komfortních prvků.
Druhá generace Citroënu C4 opustila extravagantní tvary a soustředí se na vyváženost, eleganci a solidní dojem. Důvodů je několik, výrobce chtěl vůz přiblížit vkusu širšího publika, roli extravagantního modelu také hraje dražší DS4. Vzhled C4 je tak oproti předchozím francouzským modelům možná trochu usedlejší, ale to bude vadit málokomu.
Paleta motorů pod kapotou druhého C4 je vzácně vyvážená. Už základní motor je dostačující pohonnou jednotkou, u které navíc spotřeba neroste do závratných mezí ani v dálničním tempu. Jak benzinové, tak vznětové motory proto můžeme prohlásit za příjemně úsporné, pro diesely to pochopitelně platí dvojnásob.
Druhá generace C4 také napravuje hříchy v oblasti jízdních vlastností. Auto je teď podstatně lépe ovladatelné a i rychlé změny směru zvládá s jistotou. Sportovní jízdní projev od něj ovšem očekávat nelze, elán krotí méně komunikativní řízení, delší dráhy řazení a celkově komfortní charakter auta.
Citroën C4 druhé generace si v nárazových testech Euro NCAP připsal v roce 2010 skóre pěti hvězdiček. Napodobil tak předchozí model, oproti kterému je však v oblasti bezpečnosti podstatně dále. Bohatší je bezpečnostní výbava a výrazně ztuhla také karoserie.
První C4 měla sice dostatek místa v interiéru, ale v zavazadlovém prostoru to bylo horší. Druhá generace opět nedostatky napravuje. Zavazadlový prostor s objemem 380 litrů patří ke špičce třídy, co se prostoru pro posádku týče, mnozí C4 porovnávají s vozy o třídu výše. Jen nad hlavou cestujících vzadu není místa nazbyt.
Vysoký cestovní komfort byl trumfem první C4 a druhá generace jde v tomto ohledu ještě o něco dále. Dle současných měřítek je to nejkomfortnější vůz nižší střední třídy, jízdní komfort negativně neovlivní ani velká příplatková kola. České silnice žehlí C4 s grácií. K celkovému komfortu přispívá i prostorný interiér s vynikající ergonomií ovládání a také velmi pohodlná sedadla.
Horší pověst Citroënů z hlediska spolehlivosti by mohla s modelem C4 vzít za své. Výrobce výrazně zapracoval na celkové kvalitě zpracování vozu, a C4 by se tak měla zařadit přinejmenším do středu pole.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 VTi , servisní knížka, Tempomat, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 116 139 km |
Motor | 1.6 VTi, 88kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 05/2024 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 146 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.