Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 124 046 km |
Motor | 1.1 i, 44kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 140 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Nízká spotřeba, levné povinné ručení. Vůz používán jako druhé auto v rodině.Vůz po velmi pečlivém majiteli.Automobil po nekuřákovi.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Líbivý design, Dobrá nabídka prostoru, Solidní výbava, Příznivé ceny,
Malé Citroëny žily po dlouhá léta hodně ve stínu legendárního, ale dnes už samozřejmě naprosto nemoderního modelu 2CV alias „kachny“. Dlouho se jim na jeho úspěch nedařilo dosáhnout, až přišel v roce 2002 model C3. Ten tak trochu na 2CV svou kulatou a relativně vysokou karoserií odkazoval, po všech stránkách to však byl moderní vůz segmentu B. Auto, které se díky designu zalíbilo především ženám, má krom vzhledu ještě celou řadu dalších předností, jsou tu pochopitelně i nedostatky. Ke kladům patří jednoznačně velmi dobrá nabídka prostoru uvnitř, C3 se v tomto ohledu řadí na absolutní vrchol své třídy. Pozitivně se na tomto faktu podepisuje vyšší stavba vozu, kterou design umně využívá. Místo nad hlavou, prostor pro kolena i 305 litrů zavazadelníku, to vše jsou v dané třídě nadprůměrné parametry. Interiér vozu je navíc stejně jako zevnějšek líbivý, jen tu převládají tvrdé plasty s nevalným slícováním. Dlouhodobě se také C3 řadí k méně spolehlivým vozům, na druhou stranu závady většinou nebývají vážné, a tudíž ani drahé. Malý Citroën byl na svou dobu výjimečný i často velmi dobrou výbavou. Naopak nepovedené jsou jízdní vlastnosti, podvozek nepůsobí příliš jistým dojmem a v zatáčkách se k tomu přidávají výraznější náklony. Naopak jízdní komfort je na velmi dobré úrovni, jen dost měkká sedadla s malým bočním vedením nejsou pro každého.
Paleta motorů je vcelku bohatá a časem se měnila. Základem je motor 1,1 litru s výkonem 44 kW, který postačí na městské popojíždění. Čtrnáctistovka s výkonem 54 kW je lepší volbou, ještě lépe je na tom její silnější verze s výkonem 65 kW. Pro solidní dynamiku je v nabídce motor 1.6 s výkonem 80 kW. Turbodiesely z počátku zastupovala čtrnáctistovka HDi ve verzích 50 a 66 kW. Tento motor se vyznačuje velmi dobrou spolehlivostí a příjemně nízkou spotřebou paliva, v silnější verzi přitom už není úplný louda. V roce 2005 přišly s drobným faceliftem o něco méně trvanlivé, ale výkonnější turbodiesely 1.6 HDi s výkonem 66 a 80 kW.
Kromě standardního C3 vyráběl Citroën i dva trochu atypické modely. Tím prvním byl zvláštní kabriolet C3 Pluriel, který si ovšem kvůli složité konstrukci střechy s ručně nasazovanými oblouky a celkově nekultivovanému projevu mnoho příznivců nezískal. Druhou zvláštností je provedení X-TR se zvýšenou světlou výškou, ochranným oplastováním a diferenciálem s omezenou svorností, které je i přes zachování pohonu jen předních kol určeno pro nezpevněné cesty. Toto provedení ovšem degraduje použitá robotizovaná převodovka SensoDrive, která řadí velmi pomalu. U běžných provedení byla za příplatek a příliš často se s ní nesetkáme.
Ačkoli můžeme mezi ojetinami narazit i na exempláře, u kterých chybí klimatizace, celkově je výbava C3 velmi dobrá. Standardem je čtveřice airbagů, nechybí centrální zamykání, autorádio a řada dalších prvků. Najít auto s klimatizací a řadou dalších komfortních položek přitom není obtížné.
Citroën C3 v době svého uvedení na trh doslova uchvátil designem. Ten je opravdu povedený a tento malý vůz působí elegantně, líbivě a trochu vesele dodnes, i když už se dlouho prodává jeho modernější nástupce. C3 je tak velmi hezké auto za příjemné peníze.
Prakticky žádný z motorů v C3 nemá nijak přehnané nároky na palivo, především turbodiesely 1.4 pak dovedou být opravdu velmi úsporné. Základní motor 1.1 ovšem na auto sotva stačí, takže se jeho spotřeba blíží větším a výkonnějším jednotkám a i u nich se přece jenom trochu projevuje větší čelní plocha vozu, takže soupeři dovedou být o něco málo úspornější.
Jízdní vlastnosti rozhodně nepatří mezi přednosti C3, auto vlastně používá přepracovanou techniku Peugeotu 206, který také nebyl žádným premiantem. Podvozek i kvůli měkčímu naladění trochu plave a řízení není příliš přesné ani nemá dobrou zpětnou vazbu. Ani stabilita v zatáčkách není kdovíjaká, C3 je jednoduše určen pro klidnou jízdu.
Z nárazových testů Euro NCAP si Citroën C3 první generace odnesl solidní čtyřhvězdičkové hodnocení, a to i díky tehdy nadstandardní bezpečnostní výbavě, ve které nechyběly čelní a boční airbagy. I díky ní tak dodnes v oblasti bezpečnosti ve své kategorii obstojí velmi dobře.
V době vzniku C3 bychom ve třídě malých vozů jen těžko hledali praktičtější vůz. Auto mělo oproti soupeřům podstatně větší nabídku vnitřního prostoru, zavazadlový prostor s objemem 305 litrů se stal největším ve třídě, sedadla byla velmi pohodlná a nechybí ani dostatek odkládacích míst.
Podvozek C3 je naladěn na komfortní notu a zvládá dobře filtrovat nerovnosti českých silnic. Pohodlná jsou i sedadla, která však pro někoho mohou být příliš měkká a jejich boční vedení je minimální. Vzdušný interiér ale posádka ocení, stejně jako jeho líbivý design a dostatek prostoru. Komfort vylepšují i u mnohých soupeřů nepříliš obvyklé prvky výbavy.
Citroën C3 je dnes k mání za atraktivní ceny a celkově by se měly jeho provozní náklady udržet na rozumné úrovni. Auto sice nepatří mezi nejspolehlivější, avšak většina potíží by neměla nadměrně zatížit rozpočet. I spotřeba motorů se drží v rozumných mezích.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.1 i, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 124 046 km |
Motor | 1.1 i, 44kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO3 |
Emise CO₂ | 140 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.