800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Citroen C1, 2013

1.0, nové v ČR, 1. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2013
Tachometr7 912 km
Motor1.0, 50kW
Převodovka5 stupňů
Barvamodrá-metalíza
STK03/2021
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Emisní normaEURO4
Historie Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Koupeno nové v ČR po prvním majiteli, najeto pouze 7912km s kompletní servisní dokumentací, platnost stk do 3/21, velice zachovalý stav, kompletní výbava.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 405 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Citroën C1 (2005–2013)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Příznivé ceny, Nízké provozní náklady, Silný a úsporný motor , Dobrá spolehlivost , Solidní jízdní vlastnosti i komfort , Originální design

Úvodem

Citroën C1 je jedním z kolínských trojčat – tedy malých automobilů vyráběných v továrně TPCA v Kolíně. Jeho sourozenci jsou ještě Peugeot 107 a Toyota Aygo. V Česku vyráběné automobily nejsou na našich silnicích tak běžné, jak by domácí původ napovídal. Důvod je jednoduchý, místní řidiči těm nejmenším vozům nepřišli úplně na chuť, navíc z počátku výroby nepatřila „kolíňata“ k nejlevnějším modelům. Naopak na sklonku modelového cyklu tomu tak je. Však se také trojice modelů vyrábí od roku 2005 bez jakýchkoli zásadních změn techniky, jen se dvěma facelifty, které inovovaly především vzhled vozu. C1 je tak i po letech výroby vcelku originálním automobilem s dodnes velmi elegantním designem. Z celé trojice je právě C1 asi esteticky nejhravějším vozem. Originální tvary pokračují i v interiéru, avšak tady se projevuje konstrukční věk vozu. Například dveře nejsou zcela čalouněny a použité materiály jsou tvrdé a jednoduché plasty s jen průměrným slícováním. Na druhou stranu celková kvalita zpracování je dobrá a C1 i jeho sourozenci se mohou pochlubit solidní spolehlivostí. Ostatně, techniky, která by se mohla pokazit, tady mnoho není. A dobře dimenzovaný podvozek toho vzhledem k nízké hmotnosti vozu pouze okolo 900 kilogramů také vydrží hodně. Vnitřní prostor pro cestující je na předních sedadlech zcela dostačující, sedadla, která nemají boční vedení, jsou i překvapivě pohodlná i na delších cestách. Ne každý ovšem ocení jejich integrované opěrky hlav. U třídveřové verze je také trochu nemilé, že sedadla si nepamatují svou původní polohu a je nutné je vždy znovu nastavit. Pětidveřová varianta je ovšem obvyklejší. Vzadu není místa na rozdávání, ale kratší cesty po městě tu přežijí i vyšší cestující. Zavazadlový prostor je však velmi malý a navíc hůře přístupný – otevírá se pouze zadní sklo, takže nakládací hrana je vysoko a předměty uložené v kufru je nutné z něj lovit.
 
C1 a jeho kolínští sourozenci příjemně překvapí jízdním komfortem a vlastnostmi. Odpružení docela dobře zvládá filtrovat nerovnosti a auto až překvapivě dobře drží stopu. Jeho jízdní vlastnosti jsou zábavné a hravé a chování celkově krásně čitelné. Pravda, modernější soupeři se tváří celkově stabilněji a řízení je docela přeposilované, ale přesné – s malým C1 tak může být překvapivě zábava. Navíc nemá větší problémy se směrovou stabilitou ve vyšších rychlostech, což bývá častý nedostatek nejmenších vozů.
 
Motory se objevily pod kapotou C1 dva. Zdaleka nejobvyklejší je ovšem vcelku pochopitelně základní litrový tříválec s velmi solidním výkonem 50 kW. Na poměry tříválcových motorů je kultivovaný a na malý automobil má dostatek výkonu. I proto jsou převody těžší, a C1 tak vcelku komfortně zvládá i jízdu dálniční rychlostí, kdy už má řada soupeřů motor vytočen opravdu do vysokých otáček. Pětistupňová manuální převodovka ovšem rozhodně nepatří k nejpřesnějším a robotické ústrojí SensoDrive zase k nejspolehlivějším a nejkomfortnějším. Druhou možností pod kapotou je podstatně vzácnější turbodiesel 1,4 HDi. Vzhledem ke kvalitám benzinové motorizace ovšem tento motor volil málokdo. 

Výbava

Výbava řady vozů z kolínské série je pouze základní, na druhou stranu se na trhu ojetých vozů dá narazit i na velmi slušně vybavené exempláře. Modely se mohou lišit už v tom, zda mají nebo nemají dělená zadní sedadla. Překvapivě není složité sehnat vůz vybavený klimatizací. 

Design

Kolínské minivozy patří dodnes k originálním vozům té nejmenší velikosti. C1 je z nich vzhledově asi nejhravější variantou. Vůz prošel v průběhu modelového života hned dvojicí faceliftů – ten první dostal v roce 2009 a druhý pak zkraje roku 2012. Změny se vždy týkaly předních partií a byly vcelku kosmetické. 

Spotřeba

Oba dva možné motory pod kapotou Citroënu C1 jsou velmi úsporné. U turbodieselu 1,4 HDi to můžeme brát jako samozřejmost, výborný pružný litrový tříválec pak spotřebou příjemně překvapí. Proto není příliš mnoho důvodů volit vznětové provedení. 

Jízdní vlastnosti

Ačkoli se dnes nejmodernější malé vozy chovají při jízdě trochu dospěleji, C1 má stále na poměry třídy velmi dobré jízdní vlastnosti. Chování auta je dobře čitelné a hravé, schopnost držet stopu i přes měkčí odpružení až překvapivá. Klíčem k úspěchu je nízká hmotnost vozu, se kterou si podvozek hravě poradí. 

Bezpečnost

Kolínské minivozy se nárazovým testům Euro NCAP podrobily hned dvakrát. Nejprve na počátku výroby získala trojice modelů čtyřhvězdičkové hodnocení. Nakolik však nároky v oblasti bezpečnosti pokročily, ukázal test modelu po druhém faceliftu v roce 2012 – to už totiž konstrukce stačila jen na zisk trojice hvězdiček. Bezpečnostní výbava je většinou základní, byť u lepších modelů mohly být i boční airbagy a některé další vymoženosti. 

Praktičnost

Citroën C1 je jedním z nejmenších automobilů na trhu a vnitřní prostor tomu v podstatě odpovídá. Vpředu je situace bezproblémová, vzadu ovšem dospělí cestující budou ochotni absolvovat spíše jen kratší cesty. Auto je homologováno jako čtyřmístné. Malý je zavazadlový prostor s objemem pouhých 139 litrů a nevalným přístupem skrze výklopné zadní sklo. 

Komfort

Na třídu malých vozů nabízí Citroën C1 i docela solidní jízdní komfort. Odpružení je docela pohodlné, byť se na sérii nerovností nelze vyhnout určitému poskakování vozu. Překvapí i méně hlučný motor, ovšem na druhou stranu hluk od podběhů se projevuje výrazněji. 

Provozní náklady

Kolínské minivozy patří k solidně spolehlivým vozům, navíc při množství použité techniky nejde o složité automobily. Údržba je tak velmi nenáročná a vzhledem k úsporným motorům je C1 jedním z provozně nejméně náročných automobilů. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Citroen C1 2013

1.0, nové v ČR, 1. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna
Cena: 127 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800