Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 91 470 km |
Motor | 1.6 VTi, 85kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 156 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobrý vnitřní prostor , Velký zavazadlový prostor , Slušný jízdní komfort , Zajímavé ceny,
Citroën C-Elysée je kompaktní sedan, který klade velký důraz na příznivou cenu. Je to dvojče Peugeotu 301 a na trhu soupeří s podobně zaměřenými sedany, jako je například Fiat Linea a částečně i Dacia Logan, která se ve své druhé generaci vyšvihla k přece jen vyspělejší technice. Mnozí za soupeře C-Elysée mohou považovat i dvojici Škoda Rapid a Seat Toledo, to jsou ovšem technicky propracovanější vozy s přece jenom o trochu vyšší cenou. C-Elysée je opravdu jednoduchý a základní dopravní prostředek, který klade důraz především na dostatek prostoru pro posádku i zavazadla a slušný jízdní komfort. Na všem ostatním se tu ovšem docela viditelně šetřilo, třeba odhlučnění auta je jen základní a jízdní vlastnosti vyhoví jen málo náročným motoristům. Ani výbava není kdovíjak bohatá.
C-Elysée může na první pohled zaujmout docela povedeným designem s atraktivně řešenou, lehce zamračenou přídí. Není to designově nejvyváženější sedan na trhu, ale v rámci kategorie levných modelů si vede velmi dobře. Po otevření dveří na posádku dýchne jednodušší atmosféra interiéru. Ten je docela strohý, detaily jsou řešeny především jednoduše a levně, ne vždy však dobře z hlediska ergonomie. Na moderní funkce a vymoženosti lze rovnou zapomenout, například ani elektrické stahování oken nemá automatickou funkci. Kdo toto oželí, bude odměněn velkou dávkou vnitřního prostoru. I přesto, že na délku měří vůz jen něco přes 4,4 metru, posádka tu má dostatek prostoru jako v mnohem větších vozech. A to se prosím nešetřilo ani na místu pro zavazadla, do stupňovité zádi se vejde velmi solidních 506 litrů nákladu. Jenže tvar zavazadelníku je dost nepravidelný a přístup do něj je kvůli víku omezený.
Řízení C-Elysée není kdovíjaký řidičský zážitek. Dlouhý rozvor a jednoduché komponenty například znamenají, že do zatáček se vůz skládá velmi postupně, zadní náprava může odskakovat i při zcela běžných rychlostech a směrová stabilita na dálnici také za mnoho nestojí, vůz je náchylný na boční vítr. Především na dálnici pak vynikne jen základní odhlučnění auta, hluk je slyšet od pneumatik, od motoru i od proudícího vzduchu.
Motorizace odpovídají zaměření vozu. Základem je jednoduchá, ale moderní tříválcová dvanáctistovka. Vzhledem k jednoduché konstrukci auta, a tedy nízké hmotnosti je motor s výkonem 53 kW pro účely vozu vcelku dostatečný, pochopitelně jen ovšem pro rozvážnou jízdu. Silnější motorizací je zážehová šestnáctistovka s výkonem 85 kW, ke které lze přikoupit čtyřstupňovou automatickou převodovku. Jediným vznětovým motorem v nabídce je turbodiesel 1,6 HDI s výkonem 68 kW.
Výbava C-Elysée je veskrze základní, u nejlevnějšího modelu najdeme čtveřici airbagů, posilovač řízení, rezervu, jednoduchý palubní počítač, ale třeba i centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické stahování čelních oken a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Citroën C-Elysée je kompaktní sedan, který se sice neubránil pocitu mohutné zádě, ale na svou cenovou hladinu působí celkově elegantním dojmem. Povedená je především čelní maska s mírně zamračeným výrazem. Interiér je stejně jako exteriér relativně jednoduchý.
C-Elysée je jednoduchý a lehký automobil se vcelku jednoduchými motory. Moderní tříválec 1,2 litru dovede být příjemně úsporný, šestnáctistovka je z trochu starší školy a je náchylnější na zacházení, ale ani její spotřeba není nijak astronomická a dá se držet pod osmi litry na 100 kilometrů. Velmi úsporný dovede být turbodiesel, ten ovšem pod kapotou modelu najdeme jen málokdy.
Jízdní vlastnosti jsou jedním z největších nedostatků C-Elysée. Dlouhý rozvor a jednoduché komponenty například znamenají, že do zatáček se vůz skládá velmi postupně, zadní náprava může odskakovat i při zcela běžných rychlostech a směrová stabilita na dálnici také za mnoho nestojí, vůz je náchylný na boční vítr.
Mezi moderními automobily se nemůže Citroën C-Elysée chlubit zrovna dobrou bezpečností. Zisk tří hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP je v současné době podprůměrná hodnota. Částečně je sice dána absencí všemožných elektronických pomocníků, avšak ani samotná ochrana posádky není kdovíjak špičková. Oproti mnohaletým ojetinám s rozličným technickým stavem je ovšem zánovní C-Elysée mnohem bezpečnější vůz.
Ve své kategorii patří Citroën C-Elysée k praktickým automobilům, byť je to jen sedan se stupňovitou zádí. Přístup do zavazadelníku je ale jediným omezujícím faktorem, jeho objem 506 litrů i vnitřní prostor pro posádku jsou ovšem v dané třídě špičkovými hodnotami.
Měkce naladěný podvozek s plavným chováním přispívá k dobrému cestovnímu komfortu, podobně jako dostatek vnitřního prostoru. Jenže sedadla jako taková by mohla být pohodlnější a komfort také snižuje nevalné odhlučnění.
C-Elysée je mladý vůz, který bude ještě několik let vyžadovat jen základní údržbu. A ani potom nebudou provozní náklady nijak vysoké, technika je jednoduchá a ceny náhradních dílů i servisních úkonů mírné. Totéž platí o pojistkách a dalších výdajích. Motory jsou rovněž vcelku úsporné.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 VTi , Tempomat, Elektrická okna, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 91 470 km |
Motor | 1.6 VTi, 85kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 156 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.