800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Chevrolet Spark, 2011

1.0 16V, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2011
Tachometr28 191 km
Motor1.0 16V, 50kW
Převodovka5 stupňů
Barvačervená
STK04/2021
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz zakoupen jako nový v ČR. Nízké provozní náklady a levné povinné ručení, klimatizace a kompletní sada klíčů.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 319 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Chevrolet Spark (2009–2016)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Nízké ceny, Skvělá manévrovatelnost, Dobrý vnitřní prostor , Úsporné motory, Atraktivní design,

Úvodem

Druhá generace Chevroletu Spark znamená výrazný odklon od původní linie založené ještě Daewoo Matiz, jehož je vlastně Spark následníkem. Namísto co možná nejlevnějšího městského vozu se snaží Chevrolet nabídnout auto stylovější a s lepší výbavou. Určení do městské džungle však zůstává. Sparku vyráběnému od roku 2009 rozhodně nelze upřít atraktivní a dynamický design, povedená je především příď vozu. Stále však zůstává poměrně výrazně viditelná úzká stavba vozu. Ostatně, ani do druhé generace Sparku se dozadu tři cestující pohodlně neposadí, ačkoli je na to vůz homologován. Dvojice pasažérů se tu však bude cítit dobře, místa má dostatek v podélném směru i na výšku. Stěžovat si však mohou na horší výhled ze zadních oken, jejichž linie se výrazně zvedá a navíc tu místo zabírá ještě klika dveří. Co se zavazadlového prostoru týče, ten zůstal vlastně shodný a má objem 170 litrů. V kabině překvapí dobrá úroveň použitých materiálů i celkový design interiéru, zvláštností je však přístrojový štít, který kombinuje analogový rychloměr s digitálním štítem. Na velmi dobré úrovni je celkové zpracování vozu. Překvapí i dobrá bezpečnostní výbava a některé prvky standardního provedení.

Spark je i přes daleko lepší zpracování a výrazně vylepšenou výbavu nadále především městským vozem, který se vyznačuje velmi dobrou obratností. Mimo město se zlepšilo odhlučnění, avšak třeba pohonné jednotky už při dálničních sprintech ztrácejí dech. Základem je litrový motor o výkonu 50 kW. Ten by měl na lehké autíčko stačit, ovšem dlouhé zpřevodování jeho elán krotí a udržovat stabilně rychlost blízko dálničního limitu je s ním opravdu složité. Ve městě je však dostatečně svižný a úsporný. Mnoho nevylepší ani silnější agregát 1.2 s výkonem 60 kW. Ten přináší možnost opravdu bleskových startů na semaforu, v rychlostech nad 50 km/h však opět rozlet začíná brzdit dlouhé zpřevodování. Z hlediska dynamiky tak mezi malými vozy najdeme i zajímavější vozy.

Výbava

Druhá generace Chevroletu Spark přinesla výrazně vylepšenou výbavu, a to především v oblasti bezpečnosti. Šest airbagů tak příjemně překvapí. Jinak je v základu například výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio nebo klimatizaci musíme hledat ve vyšších stupních nebo je nutné za ně připlácet. Mezi ojetými vozy by však nemělo být obtížné takto vybavený vůz najít. 

Design

Vzhled Chevroletu Spark je mladistvý a atraktivní, jde o vyloženě moderní vůz do městského provozu. Rozhodně jej tak nelze v městském provozu přehlédnout. Povedený je také design interiéru, tady překvapí i dobré materiály a zpracování. 

Spotřeba

I druhý Chevrolet Spark je úsporný vůz. Jeho maloobjemové motory se ve městě cítí skvěle a jejich spotřeba se přitom drží jen lehce nad hranicí pěti litrů na 100 kilometrů. Platí to pro obě varianty, tedy litrový motor i dvanáctistovku. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Sparku druhé generace doznaly výrazného vylepšení oproti prvnímu provedení, stabilita se zlepšila. I nadále ovšem platí, že náklony v zatáčkách jsou větší a na dálnici působí vůz nervózně. Ve městě si však není nač stěžovat.

Bezpečnost

Inženýři Chevroletu hodně zapracovali na bezpečnosti Sparku. V roce 2009 získal tento minivůz v nárazových testech Euro NCAP čtyři hvězdičky z pěti možných, od maximálního zisku jej přitom oddálila především požadovaná elektronická výbava (stabilizační systém je za příplatek). Proto můžeme mezi městskými vozy považovat Spark za opravdu bezpečný vůz. 

Praktičnost

I druhý Spark je homologován jako pětimístný, pohodlně se v něm budou cítit maximálně čtyři cestující. Na vnitřní prostornosti se oproti předchozí generaci mnoho nezměnilo, dokazuje to i objem zavazadlového prostoru 170 litrů. Pro městské cestování je však ve voze místa dostatek.

Komfort

Spark druhé generace ke komfortně naladěnému podvozku, který dobře zvládá filtrovat nerovnosti městské dlažby, přidává i vcelku pohodlná sedadla. Čtveřice cestujících se tu bude cítit dobře, nabídka prostoru je dostatečná. Pozitivním dojmem bude působit samotný interiér a dobré je také jeho odhlučnění.

Provozní náklady

Z hlediska provozních nákladů je Chevrolet Spark druhé generace nadále velmi nenáročný vůz. Motory jsou úsporné, Chevrolet navíc na vůz nabízí i velkorysé záruční podmínky, dobrá by měla být spolehlivost. Navíc ceny servisních úkonů také rodinný rozpočet nezruinují. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Chevrolet Spark 2011

1.0 16V, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, klimatizace, El. okna
Cena: 100 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800